anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 22:22


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?


Adtam még 3000 jattot a kért lóvéra, erre hálából lenyúlta az egyik tengelycsonk anyát, mert kettőt vittem,( azt mondta a csomagtartóba van ami nem kellett,nem néztem meg csak itthon, elhittem amit mond ) csak egy kellett, 2800 darabja. És a maradék olajat a difibe, 0,75 megy bele ( az elsőbe ) 1 litert vittem, nehogy maradjon ha utána kell tölteni.Már ha kicserélte, mert sosem tudom meg.
Mit mondjak, most aztán vigyázni kell az úthibákra, egyből érezni. Még keveset mentem vele, ma raktam fel a nyári gumikat,amúgy is más a 205 ös után, egyből viszi minden úthiba, rendesen markolni kell a kormányt.



nekem is durva volt az első utam haza. aztán már elég jól megszoktam, szonte fel sem tűnik. csak ugye a simához képest akkor, nagyon fura volt. még a döccenőknek is olyan hangja volt, vagy repedésen átmenésnek, mint egy új autónak.


rámentem ilyen útba olvasztott fényjelzőkre, alig lóg ki, de rendesen csattogott a gumi rajta, hát persze, nem nyeli úgy el mint a puha gumi, de ha megszokja az ember, talán úgy érzem jobban is viszi a nyomvályú, mert közvetlenebb a kormányzás. Most már nagyon kel lassítani az átjárókba is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 22:18


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?


Adtam még 3000 jattot a kért lóvéra, erre hálából lenyúlta az egyik tengelycsonk anyát, mert kettőt vittem,( azt mondta a csomagtartóba van ami nem kellett,nem néztem meg csak itthon, elhittem amit mond ) csak egy kellett, 2800 darabja. És a maradék olajat a difibe, 0,75 megy bele ( az elsőbe ) 1 litert vittem, nehogy maradjon ha utána kell tölteni.Már ha kicserélte, mert sosem tudom meg.
Mit mondjak, most aztán vigyázni kell az úthibákra, egyből érezni. Még keveset mentem vele, ma raktam fel a nyári gumikat,amúgy is más a 205 ös után, egyből viszi minden úthiba, rendesen markolni kell a kormányt.



nekem is durva volt az első utam haza. aztán már elég jól megszoktam, szonte fel sem tűnik. csak ugye a simához képest akkor, nagyon fura volt. még a döccenőknek is olyan hangja volt, vagy repedésen átmenésnek, mint egy új autónak.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 22:07


YELLOW írta:
anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?


Adtam még 3000 jattot a kért lóvéra, erre hálából lenyúlta az egyik tengelycsonk anyát, mert kettőt vittem,( azt mondta a csomagtartóba van ami nem kellett,nem néztem meg csak itthon, elhittem amit mond ) csak egy kellett, 2800 darabja. És a maradék olajat a difibe, 0,75 megy bele ( az elsőbe ) 1 litert vittem, nehogy maradjon ha utána kell tölteni.Már ha kicserélte, mert sosem tudom meg.
Mit mondjak, most aztán vigyázni kell az úthibákra, egyből érezni. Még keveset mentem vele, ma raktam fel a nyári gumikat,amúgy is más a 205 ös után, egyből viszi minden úthiba, rendesen markolni kell a kormányt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 22:08

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:50


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.


azért nem zártam ki, de az enyém biztos tömör. A neten is láttam már szakadva, meg van más típusba is ilyen fajta.


jah ezt csak arar mondtam, hogy lehet neki is iylen van, nem olyan mint neked, aztán emiatt asszociált rá, hogy lé van benne.


Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


Enyémben volt olaj, mikor cseréltem kifolyt belőle.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:38


anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:34


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.


azért nem zártam ki, de az enyém biztos tömör. A neten is láttam már szakadva, meg van más típusba is ilyen fajta.


jah ezt csak arar mondtam, hogy lehet neki is iylen van, nem olyan mint neked, aztán emiatt asszociált rá, hogy lé van benne.


Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:31


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.


azért nem zártam ki, de az enyém biztos tömör. A neten is láttam már szakadva, meg van más típusba is ilyen fajta.


jah ezt csak arar mondtam, hogy lehet neki is iylen van, nem olyan mint neked, aztán emiatt asszociált rá, hogy lé van benne.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:28


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.


azért nem zártam ki, de az enyém biztos tömör. A neten is láttam már szakadva, meg van más típusba is ilyen fajta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:13


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


ezt a fajtát, amit linkelten láttam már kihasadva üreges. sőt amikor a poliuretán került be és szedték le a Febi Bilstein-t, abból is folyt ki cucc. saját szemmel láttam. úgyhogy az előbb rosszul is fogalmaztam, hogy úgy tudom, mert tudom, hisz láttam.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:05


YELLOW írta:
anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...

Ha teljesen zárt rendszer az egész az elképzelhető, de az enyém, meg sok változat nyitott rések vannak benne. Lehet,hogy van valami komfortosabb változat. Kíváncsi lennék menyi idő alatt hasad ki, ha van ilyen.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:02


anubisz írta:
laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry


azt nem tom, de úgy tudom ebben a fajtában van valami folyadék, vagy zselé, vagy mi a fene...


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 15:43


laleeboy írta:
anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



Egy szerelő ma ezt mondta nekem, mikor mutattam a powerflexet, hogy rakja be nekem oda, hogy az oda nem jó, mert a gyáriba olaj van meg minden a tompítás véget. Most vitázzak vele a hülyeségén? Ja BMW van neki. Sorry

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 09:53


anubisz írta: Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg


Ez sima tömör gumi, nincs benne olaj



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 08:36


Valaki megmondaná, hogy szerintetek ebbe az első lengőkar hátsó szilentbe olaj van? Nem csak sima gumi az egész?
http://www.partsvp.com/product...3_zoom.jpg

sindely
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz sindely

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. március 08. szombat, 20:02


sindely írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.


Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól (sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá


ha jol szamoltam 9 db szilent van minden fele fajta formaban. megneztem ha mindent megrendelek febi bilsten-bol 200eur alatt marad. ami a difi tartja az mar itt figyel az asztalon.(sajnos meg) csere az nem lesz olyan draga, az egesz csalad oda hordja az autokat, kedvezmeny van az alkatreszakre meg a munkadijra is. csere auto meg ingyen van, csak tankold vissza... szerdan kerek idopontot, aztan meglatjuk mi lesz. pentekem megyek m54 3.0 szivosorert abba nem passzol a m52 nek a disaja ugye? a helyesirasi hibara visszaterve, ki a f*szt erdekel... megertem hogy mit akarnak mondani az emberek. en sem irok 100%ban helyesen mint ahogy te sem.. szoval nem foglalkozok vele. minden segitseg jol jon. udv mindenkinek!!





meglett a csere, igazad volt anubisz! 9 szamu alaktresz volt megfosva. most nagyon patent lett a valtas. semmi koppanas. viszont 355eurot fizettem a szervizert. tobb mindent csinaltak. futomubeallitas + feldobtak az uj pacskereket a nyari szettre. plusssz volt razopadon a kocsi, hatso lenges csillapitott szettet is cserelhetem. ugy hogy annyira nem teljes az orom...