anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 20:49


jrtom írta:
valdii írta:
hil írta:
valdii írta: Sziasztok!

Most kerültek le a nyàrigumik 225/45 r17.

Mind a 4 ilyen elsö -hàtsó.
Kb. 60 ezret ment, van egy elég nyomvàlyus rész ahol minden nap jàrok. Ez kb. 5-10%/ élettertam.
A gumis azt mondta, hogy futómü àllítàs kell.
De elöl, hàtul ugyanolyan szar ? Nem lehet nyomvàlyu miatt?

A felülete arànylag egyformàn kopott, de a sarka olyan, mintha sinen mentem volna.
Szerintetek?]


Szia!
Hány évesek ezek a gumik? Egyébként nagyon bátor vagy, hogy ezzel közlekedni mertél!
hil



5 évesek.
Szerinted, ha tudom, hogy ilyen, még megyek vele?



Néha nem árt megnézni azért.


Ennyi időzített bomba mászkál velünk szembe az utakon. Ez már vicc. Szét repedt gumikkal mászkálnak. Lerobban a gumi a kerékről 160 nál,azt kinyír fél tucat embert......

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 18:16


valdii írta:
hil írta:
valdii írta: Sziasztok!

Most kerültek le a nyàrigumik 225/45 r17.

Mind a 4 ilyen elsö -hàtsó.
Kb. 60 ezret ment, van egy elég nyomvàlyus rész ahol minden nap jàrok. Ez kb. 5-10%/ élettertam.
A gumis azt mondta, hogy futómü àllítàs kell.
De elöl, hàtul ugyanolyan szar ? Nem lehet nyomvàlyu miatt?

A felülete arànylag egyformàn kopott, de a sarka olyan, mintha sinen mentem volna.
Szerintetek?]


Szia!
Hány évesek ezek a gumik? Egyébként nagyon bátor vagy, hogy ezzel közlekedni mertél!
hil



5 évesek.
Szerinted, ha tudom, hogy ilyen, még megyek vele?



Néha nem árt megnézni azért.

státusz valdii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 17:04


hil írta:
valdii írta: Sziasztok!

Most kerültek le a nyàrigumik 225/45 r17.

Mind a 4 ilyen elsö -hàtsó.
Kb. 60 ezret ment, van egy elég nyomvàlyus rész ahol minden nap jàrok. Ez kb. 5-10%/ élettertam.
A gumis azt mondta, hogy futómü àllítàs kell.
De elöl, hàtul ugyanolyan szar ? Nem lehet nyomvàlyu miatt?

A felülete arànylag egyformàn kopott, de a sarka olyan, mintha sinen mentem volna.
Szerintetek?]


Szia!
Hány évesek ezek a gumik? Egyébként nagyon bátor vagy, hogy ezzel közlekedni mertél!
hil



5 évesek.
Szerinted, ha tudom, hogy ilyen, még megyek vele?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 16:36


valdii írta: Sziasztok!

Most kerültek le a nyàrigumik 225/45 r17.

Mind a 4 ilyen elsö -hàtsó.
Kb. 60 ezret ment, van egy elég nyomvàlyus rész ahol minden nap jàrok. Ez kb. 5-10%/ élettertam.
A gumis azt mondta, hogy futómü àllítàs kell.
De elöl, hàtul ugyanolyan szar ? Nem lehet nyomvàlyu miatt?

A felülete arànylag egyformàn kopott, de a sarka olyan, mintha sinen mentem volna.
Szerintetek?]


Szia!
Hány évesek ezek a gumik? Egyébként nagyon bátor vagy, hogy ezzel közlekedni mertél!
hil



solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 16:02


valdii írta: Sziasztok!

Most kerültek le a nyàrigumik 225/45 r17.

Mind a 4 ilyen elsö -hàtsó.
Kb. 60 ezret ment, van egy elég nyomvàlyus rész ahol minden nap jàrok. Ez kb. 5-10%/ élettertam.
A gumis azt mondta, hogy futómü àllítàs kell.
De elöl, hàtul ugyanolyan szar ? Nem lehet nyomvàlyu miatt?

A felülete arànylag egyformàn kopott, de a sarka olyan, mintha sinen mentem volna.
Szerintetek?]

ez bizony futómű beállítás lesz.. vagy esetleg beleért volna valamibe???
Őrülj neki ,hogy ilyen gumival még ÉLSZ.
Odabaszna,ha a nyomvályútól lenne ilyen a gumi..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 24. péntek, 16:04

státusz valdii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 15:33


Sziasztok!

Most kerültek le a nyàrigumik 225/45 r17.

Mind a 4 ilyen elsö -hàtsó.
Kb. 60 ezret ment, van egy elég nyomvàlyus rész ahol minden nap jàrok. Ez kb. 5-10%/ élettertam.
A gumis azt mondta, hogy futómü àllítàs kell.
De elöl, hàtul ugyanolyan szar ? Nem lehet nyomvàlyu miatt?

A felülete arànylag egyformàn kopott, de a sarka olyan, mintha sinen mentem volna.
Szerintetek?]

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 13:15


Hali!
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az M-es hátsó szilent (első lengőkar) az jó e a simához illetve miben lenne másabb ha azt tenném bele?!
Megéri vele foglalkozni?
Köszi!


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 17:19


Köszi![/quote]
Szia!
Így néz ki a lengőkar szétfűrészelve:



Nem házi munka a csere, de azért sok sikert! A lengőkar egyébként gyári volt, nem Meyle.

hil

Ahamm....
Ebbe ami látszik azaz a fém persely vagy mi amit írtak?!
Lehet kéne venni bontóból e rosszat és azon próbálkozni először!







[/quote]



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 17:11


Pitykoo írta:
andree írta:
YELLOW írta:
tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.


Talán a meyle esetében van egy acél persely amibe bepréseled a gömbfejet (nem biztos), de a gyárinál ilyen nincs. Ez talán azért fontos mert ha nem központosan préselik - nem megfelelő a szerszám - akkor könnyen tönkre lehet tenni a lengőkart. A meyléhez van gyári eszköz.
https://www.youtube.com/watch?v=gWJlctbffrw


Köszi!

Szia!
Így néz ki a lengőkar szétfűrészelve:



Nem házi munka a csere, de azért sok sikert! A lengőkar egyébként gyári volt, nem Meyle.

hil











Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. október 18. szombat, 17:16

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 15:37


andree írta:
YELLOW írta:
tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.


Talán a meyle esetében van egy acél persely amibe bepréseled a gömbfejet (nem biztos), de a gyárinál ilyen nincs. Ez talán azért fontos mert ha nem központosan préselik - nem megfelelő a szerszám - akkor könnyen tönkre lehet tenni a lengőkart. A meyléhez van gyári eszköz.
https://www.youtube.com/watch?v=gWJlctbffrw


Köszi!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 15:25


andree írta:
Pitykoo írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm az infókat! Azt hittem, hogy majd kicserélem úgy min más kocsiknál lehet és mehetek is, de ez így ..... elgondolkodtató.
Még annyira nem néztem utána, hogy felújítottat mennyiért adnak, de az új az igen drága, annyi pénzt nem ér....
Érd az messze van sajna, de majd utána járok itt hátha van aki megcsinálja...
Úgy látom ezen a kocsin semmi se olyan egyszerű...
Ammm...és azt honnan tudom meg, hogy MeyleHD vagy gyári?!


A gyárin rajta van a lemförder embléma. Írj Lacinak privátot, szerintem ha kettőt rendelsz kedvezményes a futár.


Köszi!

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 13:28


Pitykoo írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm az infókat! Azt hittem, hogy majd kicserélem úgy min más kocsiknál lehet és mehetek is, de ez így ..... elgondolkodtató.
Még annyira nem néztem utána, hogy felújítottat mennyiért adnak, de az új az igen drága, annyi pénzt nem ér....
Érd az messze van sajna, de majd utána járok itt hátha van aki megcsinálja...
Úgy látom ezen a kocsin semmi se olyan egyszerű...
Ammm...és azt honnan tudom meg, hogy MeyleHD vagy gyári?!


A gyárin rajta van a lemförder embléma. Írj Lacinak privátot, szerintem ha kettőt rendelsz kedvezményes a futár.


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 13:19


YELLOW írta:
tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.


Talán a meyle esetében van egy acél persely amibe bepréseled a gömbfejet (nem biztos), de a gyárinál ilyen nincs. Ez talán azért fontos mert ha nem központosan préselik - nem megfelelő a szerszám - akkor könnyen tönkre lehet tenni a lengőkart. A meyléhez van gyári eszköz.
https://www.youtube.com/watch?v=gWJlctbffrw

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 12:58


tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. október 18. szombat, 12:50


andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?