autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. május 31. szerda, 19:00


Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 31. szerda, 19:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 15:16


Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2017. május 30. kedd, 15:24

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 12:34


kecsurobi írta:
Pitykoo írta:
kecsurobi írta: Üdv lengökaron ami van gömbfely az hogy jön le?


A lengőkarból kipréselni lehet ha olyan fajta...
Felűről lefele irányba...


Ami a vègèn van ra kel csusztatni.az hogy jön ki?


le kell kalapálni, de normálisabb megoldás pl egy nagyméretű csapágylehúzóval levenni

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 12:32


Pitykoo írta:
kecsurobi írta: Üdv lengökaron ami van gömbfely az hogy jön le?


A lengőkarból kipréselni lehet ha olyan fajta...
Felűről lefele irányba...


Ami a vègèn van ra kel csusztatni.az hogy jön ki?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 12:17


kecsurobi írta: Üdv lengökaron ami van gömbfely az hogy jön le?


A lengőkarból kipréselni lehet ha olyan fajta...
Felűről lefele irányba...

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 12:13


Üdv lengökaron ami van gömbfely az hogy jön le?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. március 27. hétfő, 22:46


YELLOW írta:
kecsurobi írta: Üdv
lengökart egybe cserelik vagy ami bela van preselve lehet külön is cserèlni?
Mi a jó màrka belöle?
Köszönöm


csak tippelem mit is akartál valóban kérdezni.
MEYLE HD lengőkarokban lehet cserélni a dolgokat, ha esetleg korábban olyan lett belerakva.
ha még a gyári, akkor egyben van, nem lehet cserélni a talpast, és egyebet. kivétel a végén a nagy szilentblokk.
ám a gyári is átalakítható.
Meyle-t vegyél szerintem. esetleg Lemförder.


Igen erre voltam kivàncsi köszönöm


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. március 27. hétfő, 21:43


kecsurobi írta: Üdv
lengökart egybe cserelik vagy ami bela van preselve lehet külön is cserèlni?
Mi a jó màrka belöle?
Köszönöm


csak tippelem mit is akartál valóban kérdezni.
MEYLE HD lengőkarokban lehet cserélni a dolgokat, ha esetleg korábban olyan lett belerakva.
ha még a gyári, akkor egyben van, nem lehet cserélni a talpast, és egyebet. kivétel a végén a nagy szilentblokk.
ám a gyári is átalakítható.
Meyle-t vegyél szerintem. esetleg Lemförder.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2017. március 27. hétfő, 20:48


Üdv
lengökart egybe cserelik vagy ami bela van preselve lehet külön is cserèlni?
Mi a jó màrka belöle?
Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Strashimir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2017. március 18. szombat, 00:20


Sziasztok!

Bekerültek a 330ci-mbe a méregdrága Lemförder első lengőkar szilentek 17978 cikkszámmal, és olyan az autó kormányzása, mint a takony, direktnek nagyon nem nevezném, kisebb mozdulatokra gyakorlatilag nem reagál.
Kérdésem, hogy volt-e már valakinek hasonló tapasztalata, lehet-e ezektől a gyári szilentektől ez a puhos irányíthatóság vagy más az oka, esetleg a kikopott gömbfej, stb?
Illetve, hogy ha szeretném rossz pesti utakon is használható, de direktebb irányítású szilentekre cserélni, akkor milyen gyártmányt, típust javasoltok?

Előre is köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. február 08. szerda, 16:40


Csabika136 írta: Köszönöm szépen. Azt hogy 1,120kg a tömege, azt már így tudom. De ebből én a hosszát nem tudom kihámozni.


De az ott lévő cikkszám alapján már a jó verziót tudod beszerezni...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2017. február 07. kedd, 21:56


p1tyeszka írta:
Csabika136 írta: Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!


Itt mindent megtalálsz.


Köszönöm szépen. Azt hogy 1,120kg a tömege, azt már így tudom. De ebből én a hosszát nem tudom kihámozni.


p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2017. február 07. kedd, 13:24


Csabika136 írta: Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!


Itt mindent megtalálsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2017. február 07. kedd, 10:28


Srácok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E46 136 lovas touring-hoz melyik axiálcsukló kell? 205mm hosszú, vagy 225mm hosszú? Kéne rendelnem, de hát azért döntsem szét külön hogy ezt megnézzem?
Köszönöm!
Elég sokminden kell, ezért nehéz is összeszedni a dolgokat. Legalább ebben az axiálban segíthetne valaki, hogy melyikhez kell a 225-ös és melyikhez a 205-ös?

Sziasztok!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. január 03. kedd, 16:37


inter írta: Sziasztok!

Megérett az autó a futómű szilentek cseréjére mind elől és hátul. Ha jól veszem ki ezekre a cikkszámokra van szükségem. Ha valaki veszi a fáradságot és rápillant esetleg megnézhetné nem -e hagytam ki valamit(szerintem nem). Köszi!

31126783376 1db
31351094554 2db
33316770781 2db
33176770788 2db
33316770784 1db
33316770783 1db
33326771828 2db
33326770786 2db
33326770824 2db
33321092247 2db
33551094550 2db
33326775551 2db
33521092362 2db
33326770817 2db
33173449082 1db
33176751808 2db
33526779670 2db





Oké ezt értem, de ennyit egyszerre?
Decemberben volt a vasam műszakin, egy jobb első toronycsapágy + kettő első kutyacsont ennyit kellett. Elég rideg tartáson lehetett eddig a gép.