adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. június 19. kedd, 19:58


mrdani írta: Hello mindenkinek!
Nem rég cseréltem jobb hátsó teleszkópot, és toronycsapágyat, de ugyanugy kopog az út szintkülönbségeinél repedéseknél, akna fedeleknél.
Valaki tud valami okot hogy mi okozhatja ezt?
Lengőkar szilent?
Ha a lengőkarba van csapágy akkor az?
Tanácstalan vagyok...


Szia. Nekem is kopogott a hátulja repedéseknél, szintkülönbségeknél. Nem hangosan, de észrevehetően. A képen látható 2-es alkatrész cseréje után megszűnt. Olvass kicsit vissza, a 6 oldalon írtam le a csere menetét. Sok sikert!
Ja ne haragudj, most nézem, h e36. Bocs!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 19. kedd, 20:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 19. kedd, 18:41


mrdani írta: Hello mindenkinek!
Nem rég cseréltem jobb hátsó teleszkópot, és toronycsapágyat, de ugyanugy kopog az út szintkülönbségeinél repedéseknél, akna fedeleknél.
Valaki tud valami okot hogy mi okozhatja ezt?
Lengőkar szilent?
Ha a lengőkarba van csapágy akkor az?
Tanácstalan vagyok...


ismerős E36-án a hátsó kereszt lengőkaron lévő lemez borítás zörgött. ilyen U alakú lemez. illetve a fékpofa is zöröghet.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 19. kedd, 11:59


mrdani írta: Hello mindenkinek!
Nem rég cseréltem jobb hátsó teleszkópot, és toronycsapágyat, de ugyanugy kopog az út szintkülönbségeinél repedéseknél, akna fedeleknél.
Valaki tud valami okot hogy mi okozhatja ezt?
Lengőkar szilent?


Stabilizátor rudak? Lengőkar szilent?
Vidd el egy szakihoz aki megrángatja/megvizsgálja a futóművet!

Ha valamit cserélni kell akkor Lemförder gyártmányt vegyél, azzal nem szokott gond lenni.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. június 19. kedd, 11:54


Hello mindenkinek!
Nem rég cseréltem jobb hátsó teleszkópot, és toronycsapágyat, de ugyanugy kopog az út szintkülönbségeinél repedéseknél, akna fedeleknél.
Valaki tud valami okot hogy mi okozhatja ezt?
Lengőkar szilent?
Ha a lengőkarba van csapágy akkor az?
Tanácstalan vagyok...

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 11:36


Real írta: Segítsetek nekem légyszíves normális futóművest találni BP-en, aki ért is az e46-hoz! Köszönöm!


Szia,

Ott Szerviz, 11.ker. A srácnak is BMW-je van, értenek hozzá.

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 00:29


Segítsetek nekem légyszíves normális futóművest találni BP-en, aki ért is az e46-hoz! Köszönöm!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 20:23


Tano írta:
jons írta:
Coyote írta:
45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.


Látható és érezhető volt... A múltkori kerékcserénél vettem észre, hogy itt azért komolyabb a baj....


Hm, nem semmi. És mekkora holtjáték az ami még elfogadható szerintetek?


ide írtam valamit, de inkább azt mondom nem tudom.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 24. kedd, 21:00


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 19:55


jons írta:
Coyote írta:
45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.


Látható és érezhető volt... A múltkori kerékcserénél vettem észre, hogy itt azért komolyabb a baj....


Hm, nem semmi. És mekkora holtjáték az ami még elfogadható szerintetek?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 19:49


Coyote írta:
45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.


Látható és érezhető volt... A múltkori kerékcserénél vettem észre, hogy itt azért komolyabb a baj....

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 19:28


jons írta: Bár nem teljesen futómű a téma ami most következik, de azért mégis leírom okulásképp:

Sebességbe rakáskor, motorféknél, rántott egyet a kocsi plusz egy "dübbenés" hallatszott hátulról. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen mint mindenki én is meg voltam győződve, hogy a difi szilent a hibás. Ki lett cserélve, de kb halottnak a csók.
Az utóbbi időben egyre nagyobbat "dübbent", mély veszélyt jósló hang volt ez... Vettem 2 db féltengelyt egy 127k km-et futott 320ci-ből. Porvédő, zsírzás és berakás. És ennyi. A bal oldali tengely volt a ludas. Legalább 45°-nyi játéka volt már.

Gondoltam hátha másnak is van esetleg ilyen gondja, legalább lesz mit megnézni.


45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 18:12


Bár nem teljesen futómű a téma ami most következik, de azért mégis leírom okulásképp:

Sebességbe rakáskor, motorféknél, rántott egyet a kocsi plusz egy "dübbenés" hallatszott hátulról. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen mint mindenki én is meg voltam győződve, hogy a difi szilent a hibás. Ki lett cserélve, de kb halottnak a csók.
Az utóbbi időben egyre nagyobbat "dübbent", mély veszélyt jósló hang volt ez... Vettem 2 db féltengelyt egy 127k km-et futott 320ci-ből. Porvédő, zsírzás és berakás. És ennyi. A bal oldali tengely volt a ludas. Legalább 45°-nyi játéka volt már.

Gondoltam hátha másnak is van esetleg ilyen gondja, legalább lesz mit megnézni.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 21:49


InsectKiller írta: Hát gyerekek én bennem most 1 világ omlott össze. Én aszittem, h legalább 2 havonta állítgatja, akinek ilyen van.

pedig ez a gyakorlat, off autónál már megtanultam. +1 érv a gyári megoldás mellett...

(...mármint belövöd magadra, és kész.)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 17. kedd, 21:50

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 20:50


ZoliE36Compact írta:
InsectKiller írta:
csatis1 írta:
InsectKiller írta:

Hát gyerekek én bennem most 1 világ omlott össze. Én aszittem, h legalább 2 havonta állítgatja, akinek ilyen van. Mert én tutira azt csinálnám. Először is volna 1 utcai beállítás, kellően magas, de azért odabaszósan szép. Aztán volna 1 találkozós, leengedve porig, hogy jól mutasson. Na meg volna 1 téli beállítás, amikor nem számít a kinézet. Nagy macera állítgatni amúgy? Meg milyen a jó?


Csak annyiból macera, hogy a kerekeket le kell hozzá venni. Amúgy "csak" egy körmöskulcs kell hozzá, hogy az anyát tekergesd.
Nekem úgy tetszik, ahogy most van beállítva: elöl is és hátul is egyforma a távolság a gumi és a sárvédő között (~18mm). Persze ez az én ízlésem, lehet hogy másnak máshogy jobban tetszik.


Ez így teljesen fasza. Az enyémet most kicsit magasnak találom és nagyon gondolkodom valamin. Igaz, amikor kiállok, utána kéne ültetni, mert ha ennél alacsonyabb, leér a be-kiállásnál!



és akkor sohatöbbet nem állsz be?


vhogy én is így vagyok ezzel. imádnám ha a hasa szikrázna az aszfalton olyan alacsony lenne......de nem tudnám ugy igazán jól használni...


JA nem, úgy gondoltam, h kiállok, emelőre fel, jól leültetni, aztán amikor hazaérek, akkor megint emelőre fel és vissza állítani, magasabb pozícióba!
Ez elég fasza lehet -10C°-ba, meg szakadó esőbe!

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 20:38


InsectKiller írta:
csatis1 írta:
InsectKiller írta:

Hát gyerekek én bennem most 1 világ omlott össze. Én aszittem, h legalább 2 havonta állítgatja, akinek ilyen van. Mert én tutira azt csinálnám. Először is volna 1 utcai beállítás, kellően magas, de azért odabaszósan szép. Aztán volna 1 találkozós, leengedve porig, hogy jól mutasson. Na meg volna 1 téli beállítás, amikor nem számít a kinézet. Nagy macera állítgatni amúgy? Meg milyen a jó?


Csak annyiból macera, hogy a kerekeket le kell hozzá venni. Amúgy "csak" egy körmöskulcs kell hozzá, hogy az anyát tekergesd.
Nekem úgy tetszik, ahogy most van beállítva: elöl is és hátul is egyforma a távolság a gumi és a sárvédő között (~18mm). Persze ez az én ízlésem, lehet hogy másnak máshogy jobban tetszik.


Ez így teljesen fasza. Az enyémet most kicsit magasnak találom és nagyon gondolkodom valamin. Igaz, amikor kiállok, utána kéne ültetni, mert ha ennél alacsonyabb, leér a be-kiállásnál!



és akkor sohatöbbet nem állsz be?


vhogy én is így vagyok ezzel. imádnám ha a hasa szikrázna az aszfalton olyan alacsony lenne......de nem tudnám ugy igazán jól használni...

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. április 17. kedd, 20:34


csatis1 írta:
InsectKiller írta:

Hát gyerekek én bennem most 1 világ omlott össze. Én aszittem, h legalább 2 havonta állítgatja, akinek ilyen van. Mert én tutira azt csinálnám. Először is volna 1 utcai beállítás, kellően magas, de azért odabaszósan szép. Aztán volna 1 találkozós, leengedve porig, hogy jól mutasson. Na meg volna 1 téli beállítás, amikor nem számít a kinézet. Nagy macera állítgatni amúgy? Meg milyen a jó?


Csak annyiból macera, hogy a kerekeket le kell hozzá venni. Amúgy "csak" egy körmöskulcs kell hozzá, hogy az anyát tekergesd.
Nekem úgy tetszik, ahogy most van beállítva: elöl is és hátul is egyforma a távolság a gumi és a sárvédő között (~18mm). Persze ez az én ízlésem, lehet hogy másnak máshogy jobban tetszik.


Ez így teljesen fasza. Az enyémet most kicsit magasnak találom és nagyon gondolkodom valamin. Igaz, amikor kiállok, utána kéne ültetni, mert ha ennél alacsonyabb, leér a be-kiállásnál!