autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 20:08


HCsabi írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:

Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.


Nem használsz pollenszűrőt?

gondolod ő de használt? mégis tele volt szarral. Nem gondolod, hogy ez egy légmentesen zárt rendszer.Akkor még nem szedtél szét ilyet. Mikor csak benézel a pollenszűrő tartó alatt és látod a csappantyúkat. Szerinted a motortér felől nem megy be oda levegő? Kicsit dilettáns volt a kérdés Szerintem az a pollenszűrő van is,meg nem sokat ér is. Mint a rossz szag érzékelő, hogy akkor lezár.
http://www.e46fanatics.com/for...1277862569
Persze el van takargatva, itt, ott, de a szálló por ellen halottnak a csók. Azért ez mégse egy 2012 GT csak egy 13 éves típus.




Ha én benézek a pollenszűrő tartó alatt nem látom a csappantyúkat, mivel azt csak a pollenszűrő felső része felől lehet látni. Arról nem is beszélve, hogy a levegő a motorháztetőn át érkezik, és a pollenszűrő alsó felületén át jut be az utastérbe. Ez egy zárt rendszer a motortér felől. Szóval erről ennyit. Az öt és fél év alatt párszor szétkaptam már ezt a klíma tisztítás, és egyéb javítások miatt, de por ott nincs, legalább is nálam.

Ui.: nem emlékszem, hogy minősítettelek volna, így ha kérhetem te se tedd!


De használok pollenszűrőt,De igaza van anubisznak nem egy tökéletesen zárt rendszer.
A pollenszűrő háznál be megy a por.
De nem ez a lényeg hanem hogy a hiba megoldva.

Ha nem menne be por,levegő se menne.


HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 20:06


b_imi írta:
anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:

Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.


Nem használsz pollenszűrőt?

gondolod ő de használt? mégis tele volt szarral. Nem gondolod, hogy ez egy légmentesen zárt rendszer.Akkor még nem szedtél szét ilyet. Mikor csak benézel a pollenszűrő tartó alatt és látod a csappantyúkat. Szerinted a motortér felől nem megy be oda levegő? Kicsit dilettáns volt a kérdés Szerintem az a pollenszűrő van is,meg nem sokat ér is. Mint a rossz szag érzékelő, hogy akkor lezár.
http://www.e46fanatics.com/for...1277862569
Persze el van takargatva, itt, ott, de a szálló por ellen halottnak a csók. Azért ez mégse egy 2012 GT csak egy 13 éves típus.




Ha én benézek a pollenszűrő tartó alatt nem látom a csappantyúkat, mivel azt csak a pollenszűrő felső része felől lehet látni. Arról nem is beszélve, hogy a levegő a motorháztetőn át érkezik, és a pollenszűrő alsó felületén át jut be az utastérbe. Ez egy zárt rendszer a motortér felől. Szóval erről ennyit. Az öt és fél év alatt párszor szétkaptam már ezt a klíma tisztítás, és egyéb javítások miatt, de por ott nincs, legalább is nálam.

Ui.: nem emlékszem, hogy minősítettelek volna, így ha kérhetem te se tedd!


De használok pollenszűrőt,De igaza van anubisznak nem egy tökéletesen zárt rendszer.
A pollenszűrő háznál be megy a por.
De nem ez a lényeg hanem hogy a hiba megoldva.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 19:09


Sziasztok! Kicsit elbizonytalanodtam mi lehet a problémám. A hibák a következők: Az ablakfűtést,ha bekapcsolom akkor villan a zöld led,felmegy a (digit)klíma mutató maximum állásra,viszont a levegő nem jön semmi az ablakra. A másik: ha bekapcsolom a klímát el felveszem maximumra akkor a mutató szerint max álláson van,viszont olyan közepes mennyiségben jön a levegő,nem úgy mint régen! Mi lehet a baj? Most a ''süni'' szállt el vagy a klíma panel vezérlőm? Esetleg valami bizti? Végigolvastam az összes ilyen topicot,de nem tudom eldönteni! Köszi a válaszokat!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:56


anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:

Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.


Nem használsz pollenszűrőt?

gondolod ő de használt? mégis tele volt szarral. Nem gondolod, hogy ez egy légmentesen zárt rendszer.Akkor még nem szedtél szét ilyet. Mikor csak benézel a pollenszűrő tartó alatt és látod a csappantyúkat. Szerinted a motortér felől nem megy be oda levegő? Kicsit dilettáns volt a kérdés Szerintem az a pollenszűrő van is,meg nem sokat ér is. Mint a rossz szag érzékelő, hogy akkor lezár.
http://www.e46fanatics.com/for...1277862569
Persze el van takargatva, itt, ott, de a szálló por ellen halottnak a csók. Azért ez mégse egy 2012 GT csak egy 13 éves típus.




Ha én benézek a pollenszűrő tartó alatt nem látom a csappantyúkat, mivel azt csak a pollenszűrő felső része felől lehet látni. Arról nem is beszélve, hogy a levegő a motorháztetőn át érkezik, és a pollenszűrő alsó felületén át jut be az utastérbe. Ez egy zárt rendszer a motortér felől. Szóval erről ennyit. Az öt és fél év alatt párszor szétkaptam már ezt a klíma tisztítás, és egyéb javítások miatt, de por ott nincs, legalább is nálam.

Ui.: nem emlékszem, hogy minősítettelek volna, így ha kérhetem te se tedd!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 17:31


b_imi írta:
anubisz írta:

Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.


Nem használsz pollenszűrőt?

gondolod ő de használt? mégis tele volt szarral. Nem gondolod, hogy ez egy légmentesen zárt rendszer.Akkor még nem szedtél szét ilyet. Mikor csak benézel a pollenszűrő tartó alatt és látod a csappantyúkat. Szerinted a motortér felől nem megy be oda levegő? Kicsit dilettáns volt a kérdés Szerintem az a pollenszűrő van is,meg nem sokat ér is. Mint a rossz szag érzékelő, hogy akkor lezár.
http://www.e46fanatics.com/for...1277862569
Persze el van takargatva, itt, ott, de a szálló por ellen halottnak a csók. Azért ez mégse egy 2012 GT csak egy 13 éves típus.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. szeptember 06. péntek, 17:41

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 15:05


b_imi írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:


Köszi Yellow


szívesen, de amint látod hiába...


Lehet, nem ismerték fel a bandát


Néztem egy ideig ... de nem is mertem fel (bár a bal és jobb szélső Úriember ismerős), ez így péntek délután IGENCSAK súúúlyos volt ...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 06. péntek, 15:13

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 15:01


Mivel úgy látom nem értitek a piramisos utalást, és azóta már törölnöm kellett 4 hozzászólást:

Csak azt idézd, amire válaszolsz, különben kérdés nélkül törlődik a hozzászólásod.
MÉG MINDIG EZ A SZABÁLY


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 13:30


YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:


Köszi Yellow


szívesen, de amint látod hiába...


Lehet, nem ismerték fel a bandát


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 12:36


anubisz írta:

Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.


Nem használsz pollenszűrőt?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 12:34


YELLOW írta:


Köszi Yellow

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 12:15




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 12:13


anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?

Rövidet raktál be? nem a régi hosszú szart?


A bontóból vettem. A kevesebb lábú.
Mostanáig üzemelt.


Kocc, kuka. Az a régi. Nem véletlen váltottam másikra. Már csak rövid ,és sok sünöst vegyél
http://ecx.images-amazon.com/i...AA300_.jpg


ezen a bontós sünin lehet aztán sokat keresni. nem is tudom ki képes 10ezret adni egy bontot, kitudja meddig működő, vagy egyáltalán működő süniért...


Nemrég beleraktunk egy másik sünit meg se nyikkan. A haverom kocsijába kipróbáltuk működött a motor.
Vajon a ventilátor motor halt meg? Tegnap este még működött.
Megnéztem a biztosítékokat azok is mind jók.Hol kell kiszerelni a fűtőmotort? Az utastérből vagy a motortérből?



mindkét irányból macera... de azért a biztijét nézd már meg. ha nem tudod melyik az, akkor az összeset végignézed oszt annyi.
tavaly nekem is volt egy oylan, hogy kint állt a tűző napon az autó, és nem indult be a venti. akármit csináltam, még egy rothadt multimétert sem tudtam szerezni (azóta az autóban van) nyaralni voltunk. aztén 2 órát árnyékban állt, indultunk haza, és ment. mintha semmi baja sem lenne.


Már megnéztem a biztosítékokat mind jónak látszott, de azért még egyszer átnézem.
De ha jók lesznek,muszáj leszek kiműteni a motort valahogy.
Köszi a válaszokat.
Majd írok hogy mire jártam.

ki kell szerelni a motort,a sün már kizárva, vezeték csak nem rágódott el egy éjjel alatt. Lehet csak megszorult, mert csupa szutyok.Ki kell takarítani, meg kenni aztán kiderül, meg tesztelni.


Valamit csinálok vele!



Sziasztok!
Meg van a hiba!
A fűtőmotor be volt állva.
Ne vettem ki,hanem burkolat le,(nem kis munka)kompresszorral jól kifúvattam.
Televolt porral,dzsuvával.
WD-40-el befújtam a tengelyt.
Mint újkorában.Tökéletes!Fúj mint őrült!



Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.

Levetted a szívócsonkot is?Ha leszeded a fekete burkolatot a fűtőmotorról,onnantól már nem sok minden van hátra,nem?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 10:35


HCsabi írta:
HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?

Rövidet raktál be? nem a régi hosszú szart?


A bontóból vettem. A kevesebb lábú.
Mostanáig üzemelt.


Kocc, kuka. Az a régi. Nem véletlen váltottam másikra. Már csak rövid ,és sok sünöst vegyél
http://ecx.images-amazon.com/i...AA300_.jpg


ezen a bontós sünin lehet aztán sokat keresni. nem is tudom ki képes 10ezret adni egy bontot, kitudja meddig működő, vagy egyáltalán működő süniért...


Nemrég beleraktunk egy másik sünit meg se nyikkan. A haverom kocsijába kipróbáltuk működött a motor.
Vajon a ventilátor motor halt meg? Tegnap este még működött.
Megnéztem a biztosítékokat azok is mind jók.Hol kell kiszerelni a fűtőmotort? Az utastérből vagy a motortérből?



mindkét irányból macera... de azért a biztijét nézd már meg. ha nem tudod melyik az, akkor az összeset végignézed oszt annyi.
tavaly nekem is volt egy oylan, hogy kint állt a tűző napon az autó, és nem indult be a venti. akármit csináltam, még egy rothadt multimétert sem tudtam szerezni (azóta az autóban van) nyaralni voltunk. aztén 2 órát árnyékban állt, indultunk haza, és ment. mintha semmi baja sem lenne.


Már megnéztem a biztosítékokat mind jónak látszott, de azért még egyszer átnézem.
De ha jók lesznek,muszáj leszek kiműteni a motort valahogy.
Köszi a válaszokat.
Majd írok hogy mire jártam.

ki kell szerelni a motort,a sün már kizárva, vezeték csak nem rágódott el egy éjjel alatt. Lehet csak megszorult, mert csupa szutyok.Ki kell takarítani, meg kenni aztán kiderül, meg tesztelni.


Valamit csinálok vele!



Sziasztok!
Meg van a hiba!
A fűtőmotor be volt állva.
Ne vettem ki,hanem burkolat le,(nem kis munka)kompresszorral jól kifúvattam.
Televolt porral,dzsuvával.
WD-40-el befújtam a tengelyt.
Mint újkorában.Tökéletes!Fúj mint őrült!



Megmondtam, ugyanis oda rengeteg por megy be, leégni meg nem igen szokott.

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 09:30


HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?

Rövidet raktál be? nem a régi hosszú szart?


A bontóból vettem. A kevesebb lábú.
Mostanáig üzemelt.


Kocc, kuka. Az a régi. Nem véletlen váltottam másikra. Már csak rövid ,és sok sünöst vegyél
http://ecx.images-amazon.com/i...AA300_.jpg


ezen a bontós sünin lehet aztán sokat keresni. nem is tudom ki képes 10ezret adni egy bontot, kitudja meddig működő, vagy egyáltalán működő süniért...


Nemrég beleraktunk egy másik sünit meg se nyikkan. A haverom kocsijába kipróbáltuk működött a motor.
Vajon a ventilátor motor halt meg? Tegnap este még működött.
Megnéztem a biztosítékokat azok is mind jók.Hol kell kiszerelni a fűtőmotort? Az utastérből vagy a motortérből?



mindkét irányból macera... de azért a biztijét nézd már meg. ha nem tudod melyik az, akkor az összeset végignézed oszt annyi.
tavaly nekem is volt egy oylan, hogy kint állt a tűző napon az autó, és nem indult be a venti. akármit csináltam, még egy rothadt multimétert sem tudtam szerezni (azóta az autóban van) nyaralni voltunk. aztén 2 órát árnyékban állt, indultunk haza, és ment. mintha semmi baja sem lenne.


Már megnéztem a biztosítékokat mind jónak látszott, de azért még egyszer átnézem.
De ha jók lesznek,muszáj leszek kiműteni a motort valahogy.
Köszi a válaszokat.
Majd írok hogy mire jártam.

ki kell szerelni a motort,a sün már kizárva, vezeték csak nem rágódott el egy éjjel alatt. Lehet csak megszorult, mert csupa szutyok.Ki kell takarítani, meg kenni aztán kiderül, meg tesztelni.


Valamit csinálok vele!



Sziasztok!
Meg van a hiba!
A fűtőmotor be volt állva.
Ne vettem ki,hanem burkolat le,(nem kis munka)kompresszorral jól kifúvattam.
Televolt porral,dzsuvával.
WD-40-el befújtam a tengelyt.
Mint újkorában.Tökéletes!Fúj mint őrült!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 06. péntek, 09:31

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2013. szeptember 05. csütörtök, 19:48


anubisz írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
anubisz írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Tavaly cseréltem 320d-be sünit.
Ma reggel indítom az autót,és már megint nem fúj a ventilátor.
Vajon megint süni csere?

Rövidet raktál be? nem a régi hosszú szart?


A bontóból vettem. A kevesebb lábú.
Mostanáig üzemelt.


Kocc, kuka. Az a régi. Nem véletlen váltottam másikra. Már csak rövid ,és sok sünöst vegyél
http://ecx.images-amazon.com/i...AA300_.jpg


ezen a bontós sünin lehet aztán sokat keresni. nem is tudom ki képes 10ezret adni egy bontot, kitudja meddig működő, vagy egyáltalán működő süniért...


Nemrég beleraktunk egy másik sünit meg se nyikkan. A haverom kocsijába kipróbáltuk működött a motor.
Vajon a ventilátor motor halt meg? Tegnap este még működött.
Megnéztem a biztosítékokat azok is mind jók.Hol kell kiszerelni a fűtőmotort? Az utastérből vagy a motortérből?



mindkét irányból macera... de azért a biztijét nézd már meg. ha nem tudod melyik az, akkor az összeset végignézed oszt annyi.
tavaly nekem is volt egy oylan, hogy kint állt a tűző napon az autó, és nem indult be a venti. akármit csináltam, még egy rothadt multimétert sem tudtam szerezni (azóta az autóban van) nyaralni voltunk. aztén 2 órát árnyékban állt, indultunk haza, és ment. mintha semmi baja sem lenne.


Már megnéztem a biztosítékokat mind jónak látszott, de azért még egyszer átnézem.
De ha jók lesznek,muszáj leszek kiműteni a motort valahogy.
Köszi a válaszokat.
Majd írok hogy mire jártam.

ki kell szerelni a motort,a sün már kizárva, vezeték csak nem rágódott el egy éjjel alatt. Lehet csak megszorult, mert csupa szutyok.Ki kell takarítani, meg kenni aztán kiderül, meg tesztelni.


Valamit csinálok vele!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 05. csütörtök, 19:49