autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 16:54


mennyibe kerül a ventillátor,??? vagy a süni??? És ha szétszedem és befújom wd40 -el???,,,,,,,,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 16:18


nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 16:12


pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 15:54


Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 17:10


popovic írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
Adam0618 írta: Sziasztok!

Ma azzal a problémával szembesültem, hogy a fűtés-hűtés ventilátor állandóan megy. Azzal kezdődött, hogy nem tudtam vezérelni az erősségét, majd amikor lekapcsoltam a vezérlőn, elkezdte maxon fújni a levegőt.
A ventilátor akkor is maxon üzemel, ha az autó áll, és kulcs sincs benne.

Volt itthon egy manuális klima panel, belepattintottam, de semmi változás.

Jelenleg az autó lehúzott sarukkal áll, hogy ne húzza le az akkumulátort a ventilátor.


Valaki találkozott már ilyennel?


végfok, alias süni. neked a hosszú ritka süni van és rövid sűrű kell bele.



Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.


sziasztok
kérdésem hogy honnan lehetne ilyen behr jóféle sünit szerezni?

gyanitom ugyanis hogy az enyém is tönkre ment,
mert pár naponként leszivja valami az aksit
sokszor mikor leállitom a kocsit fujja a levegöt befele hosszú időn keresztül,
sőt még ha 0-állásba is tekerem a ventilatort akkor is is nyomja


bármelyik autó alkatrész kereskedésben, én mult héten vettem 14.600 ft a BÁRDIban némi kedvezménnyel


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz popovic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 16:06


sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
Adam0618 írta: Sziasztok!

Ma azzal a problémával szembesültem, hogy a fűtés-hűtés ventilátor állandóan megy. Azzal kezdődött, hogy nem tudtam vezérelni az erősségét, majd amikor lekapcsoltam a vezérlőn, elkezdte maxon fújni a levegőt.
A ventilátor akkor is maxon üzemel, ha az autó áll, és kulcs sincs benne.

Volt itthon egy manuális klima panel, belepattintottam, de semmi változás.

Jelenleg az autó lehúzott sarukkal áll, hogy ne húzza le az akkumulátort a ventilátor.


Valaki találkozott már ilyennel?


végfok, alias süni. neked a hosszú ritka süni van és rövid sűrű kell bele.



Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.


sziasztok
kérdésem hogy honnan lehetne ilyen behr jóféle sünit szerezni?

gyanitom ugyanis hogy az enyém is tönkre ment,
mert pár naponként leszivja valami az aksit
sokszor mikor leállitom a kocsit fujja a levegöt befele hosszú időn keresztül,
sőt még ha 0-állásba is tekerem a ventilatort akkor is is nyomja


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 07. kedd, 19:08


Na a mai nappal megállapítom hogy a fűtésvezérlő kb 10 évre van tervezve.


2013.12.08 BMW 320D / 2003 - (192.453 Km) meghalt a fűtésvezérlő ( szomszéd autója )

2013.12.27 BMW 320D / 2003 - (312.845 Km) meghalt a fűtésvezérlő ( régi autóm )

2014.01.07 BMW 320D / 2003 - (223.012 Km) meghalt a fűtésvezérlő ( saját autó )

Úgyhogy pénteken, nagy mennyiségben vásárolok. "majd jön a megjegyzés szarok a BMW -k"



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 07. kedd, 19:11


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 18:50


sbalazs22 írta:
bmw320d4 írta:
sbalazs22 írta:

Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.



Vagy a BEHR jött rá. Mindegy, valaki rájött.


BEHR és a Hella egy cég.



Azért írtam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 18:49


bmw320d4 írta:
sbalazs22 írta:

Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.



Vagy a BEHR jött rá. Mindegy, valaki rájött.


BEHR és a Hella egy cég.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 18:47


sbalazs22 írta:

Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.



Vagy a BEHR jött rá. Mindegy, valaki rájött.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 18:44


YELLOW írta:
Adam0618 írta: Sziasztok!

Ma azzal a problémával szembesültem, hogy a fűtés-hűtés ventilátor állandóan megy. Azzal kezdődött, hogy nem tudtam vezérelni az erősségét, majd amikor lekapcsoltam a vezérlőn, elkezdte maxon fújni a levegőt.
A ventilátor akkor is maxon üzemel, ha az autó áll, és kulcs sincs benne.

Volt itthon egy manuális klima panel, belepattintottam, de semmi változás.

Jelenleg az autó lehúzott sarukkal áll, hogy ne húzza le az akkumulátort a ventilátor.


Valaki találkozott már ilyennel?


végfok, alias süni. neked a hosszú ritka süni van és rövid sűrű kell bele.



Yellov jól írja.A gyári süni az amelyiken ritkán vannak a tüskék.Hella rájött,hogy a vastag tüskékkel nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni(ezért mennek tönkre) ezért módosította a tüskéket.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 10:05


Adam0618 írta: Sziasztok!

Ma azzal a problémával szembesültem, hogy a fűtés-hűtés ventilátor állandóan megy. Azzal kezdődött, hogy nem tudtam vezérelni az erősségét, majd amikor lekapcsoltam a vezérlőn, elkezdte maxon fújni a levegőt.
A ventilátor akkor is maxon üzemel, ha az autó áll, és kulcs sincs benne.

Volt itthon egy manuális klima panel, belepattintottam, de semmi változás.

Jelenleg az autó lehúzott sarukkal áll, hogy ne húzza le az akkumulátort a ventilátor.


Valaki találkozott már ilyennel?


végfok, alias süni. neked a hosszú ritka süni van és rövid sűrű kell bele.



Adam0618
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Adam0618

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. január 02. csütörtök, 09:48


Sziasztok!

Ma azzal a problémával szembesültem, hogy a fűtés-hűtés ventilátor állandóan megy. Azzal kezdődött, hogy nem tudtam vezérelni az erősségét, majd amikor lekapcsoltam a vezérlőn, elkezdte maxon fújni a levegőt.
A ventilátor akkor is maxon üzemel, ha az autó áll, és kulcs sincs benne.

Volt itthon egy manuális klima panel, belepattintottam, de semmi változás.

Jelenleg az autó lehúzott sarukkal áll, hogy ne húzza le az akkumulátort a ventilátor.


Valaki találkozott már ilyennel?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz luno01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 02. szombat, 09:56


mrdani írta:
luno01 írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
compact írta:
mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám lenne illetve édesapámnak (e46 320d), hogy tegnap kicseréltem a fűtőventilátort, mert ugyebár nem volt fűtés a kocsiba. A ventilátor jó, mert kipróbáltuk de fűtés továbbra sincs.az előtétellenállást kiszedtük és lemérték a villamossági boltba, és az működik.
Szóval most tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baj, mert nyakunkon a tél és a szélvédő ugyebár párásodik.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Dani


Komolyan azért cseréltetek fűtőventillátort, mert nem volt fűtés?
A ventillátor a levegő befúvására és keringtetésére szolgál!
Fűteni a fűtőradiátor fűt!
Tehát először azt kell ellenőrizni, hogy a motor eléri-e az üzemi hőmérsékletet, ha igen akkor a fűtőradiátorhoz is eljut-e a meleg, ha igen akkor klíma vezérlő esetleg terelőlapát rossz állás, hűtőfolyadék szint, stb. van pár hibalehetőség.
De igazából az az érzésem, hogy jobb ha egy hozzáértő szerelőre bízzátok ezt a dolgot, még mielőtt megint olyat cseréltek aminek semmi köze a meleghez!


most mér mondod ezt? attól a nyári kereket nyugodtan lecserélhetik télire, az csak jó, de fűtés akkor sem lesz. vagy maradhat télre a nyári, akkor a sok para miatt majd az adrenalin fűti az embert.

szerk.: ezé szar a topic címe. így kb oylan, mint azok a fehér hülye alakú fűtőventik, amiket az irodába a fázós titkárnők tesznek a lábukhoz na most lehet ötletet adtam és 12V-os be lesz építve valahova


Sajnálom, elírtam, kissé fáradt vagyok.
Nem a fűtést akartam írni csak én hívom annak.
Szóval semmilyen levegőt nem fúj be a ventilátor.( se hideg se meleg)Hiába tekered a fokozatokat meg se moccan...
Kiszedtük mint irtam fent a ventilátort, mint kiderült az rossz volt kicseréltük, de semmi....
Sünit lemérték a villamosságiba és az is jó.
Itt akadtam/akadtunk el.
Még egyszer bocsi hogy elírtam.


akkor a biztiket át kéne nézni. lehet ahogy tönkre ment a venti kilökte a biztit. így hiába ment bele jó venti, a bizti még rossz.


Szia! A fűtő ellenállást hogyan szedtétek ki? Nekem nem nagyon sikerül. Anyós ülés felől próbálkozom,de előtte lévő műanyagot nem tudom levenni. Köszi előre is!


A biztiket átnéztük az összeset de mind jó.Valami más ötlet?

a Fűtőellenállást mi így szedtük ki:
Kikaptuk a kesztyűtartót, majd az anyós ülést teljesen hátratoltuk én vékony vagyok meg hajlékony ezért háttal befeküdtem, elhúztam a csövet amin a meleglevegő a lábhoz jön és kicsavartam torzios csavarhúzóval az egyik motort ( 2db fogja ) ami a terelőlapátokat irányítja kint a ventilátornál.Aztán hosszas bíbelődéssel kiakaszottam a helyéről a terelőmotort mert ilyen kampós műanyaggal kapaszkodik.utána szintén 3 db torzios csavar fogja a sünit és kicsavartam. majd lehuztam az előbb említett terelőmotorról a csatlakozót, hogy kitudjam huzni a sünit.
Érdemes olyan embernek csinálnia akinek vékonyabb ujjai vannak mert rohadt nehéz kihuzni és nagyon be van zsúfolva minden
Van egy linkem : http://translate.googleusercon...WSe6TcsAOg
itt bővítésről szól a dolog de kiszedése megegyezik.
Sok sikert és még több türelmet


Köszi a leírást. A kismotor kiszerelésnél akadtam el,mert csak 1 csavart találtam,de akkor megyek megnézem a 2. csavart is!!! Köszi!!!Remélem sikerül!!!
Sikerült is! Köszi szépen mindenkinek!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 02. szombat, 11:09

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. november 02. szombat, 08:45


luno01 írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
compact írta:
mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám lenne illetve édesapámnak (e46 320d), hogy tegnap kicseréltem a fűtőventilátort, mert ugyebár nem volt fűtés a kocsiba. A ventilátor jó, mert kipróbáltuk de fűtés továbbra sincs.az előtétellenállást kiszedtük és lemérték a villamossági boltba, és az működik.
Szóval most tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baj, mert nyakunkon a tél és a szélvédő ugyebár párásodik.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Dani


Komolyan azért cseréltetek fűtőventillátort, mert nem volt fűtés?
A ventillátor a levegő befúvására és keringtetésére szolgál!
Fűteni a fűtőradiátor fűt!
Tehát először azt kell ellenőrizni, hogy a motor eléri-e az üzemi hőmérsékletet, ha igen akkor a fűtőradiátorhoz is eljut-e a meleg, ha igen akkor klíma vezérlő esetleg terelőlapát rossz állás, hűtőfolyadék szint, stb. van pár hibalehetőség.
De igazából az az érzésem, hogy jobb ha egy hozzáértő szerelőre bízzátok ezt a dolgot, még mielőtt megint olyat cseréltek aminek semmi köze a meleghez!


most mér mondod ezt? attól a nyári kereket nyugodtan lecserélhetik télire, az csak jó, de fűtés akkor sem lesz. vagy maradhat télre a nyári, akkor a sok para miatt majd az adrenalin fűti az embert.

szerk.: ezé szar a topic címe. így kb oylan, mint azok a fehér hülye alakú fűtőventik, amiket az irodába a fázós titkárnők tesznek a lábukhoz na most lehet ötletet adtam és 12V-os be lesz építve valahova


Sajnálom, elírtam, kissé fáradt vagyok.
Nem a fűtést akartam írni csak én hívom annak.
Szóval semmilyen levegőt nem fúj be a ventilátor.( se hideg se meleg)Hiába tekered a fokozatokat meg se moccan...
Kiszedtük mint irtam fent a ventilátort, mint kiderült az rossz volt kicseréltük, de semmi....
Sünit lemérték a villamosságiba és az is jó.
Itt akadtam/akadtunk el.
Még egyszer bocsi hogy elírtam.


akkor a biztiket át kéne nézni. lehet ahogy tönkre ment a venti kilökte a biztit. így hiába ment bele jó venti, a bizti még rossz.


Szia! A fűtő ellenállást hogyan szedtétek ki? Nekem nem nagyon sikerül. Anyós ülés felől próbálkozom,de előtte lévő műanyagot nem tudom levenni. Köszi előre is!


A biztiket átnéztük az összeset de mind jó.Valami más ötlet?

a Fűtőellenállást mi így szedtük ki:
Kikaptuk a kesztyűtartót, majd az anyós ülést teljesen hátratoltuk én vékony vagyok meg hajlékony ezért háttal befeküdtem, elhúztam a csövet amin a meleglevegő a lábhoz jön és kicsavartam torzios csavarhúzóval az egyik motort ( 2db fogja ) ami a terelőlapátokat irányítja kint a ventilátornál.Aztán hosszas bíbelődéssel kiakaszottam a helyéről a terelőmotort mert ilyen kampós műanyaggal kapaszkodik.utána szintén 3 db torzios csavar fogja a sünit és kicsavartam. majd lehuztam az előbb említett terelőmotorról a csatlakozót, hogy kitudjam huzni a sünit.
Érdemes olyan embernek csinálnia akinek vékonyabb ujjai vannak mert rohadt nehéz kihuzni és nagyon be van zsúfolva minden
Van egy linkem : http://translate.googleusercon...WSe6TcsAOg
itt bővítésről szól a dolog de kiszedése megegyezik.
Sok sikert és még több türelmet