« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz nega15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. február 02. vasárnap, 23:50


Kabi írta: sziasztok
fura hang hallatszik a generátorom felől. gyanítom a benne lévő csapágy lesz a ludas. Tudja valaki hogy mennyire bonyolult kicserélni benne a csapágyakat? és hogy milyen típusú/méretű kell bele? E90 M47N204D4. Persze az is lehet hogy a generátor melletti feszítőgörgő zajong. Még nem szedtem le a szíjat és néztem meg a görgőket, csak felkészülök minden lehetőségre


Nem bonyolult. Ha generátorhoz kell alkatrész javaslom, hogy olyan helyről vásárolj ahol újítanak is fel. Ott fele annyiba kerül minden mint az alkatrész nagykerek. (Tapasztalat-fesz.szabbal kapcsolatba) szerintem inkább görgő lesz az.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. február 01. szombat, 21:44


panelsniper írta: Sziasztok,
Mostanság sokat használom este, sötétedés után az autót. Azt vettem észre, hogy menet közben a távolsági fényszóró rendesen világít, de a fény erőssége nem egyenletes. Ütemesen néha el-elhalványodik. Azt nem tudom, hogy a szembejövőknek mennyire zavaró. Az akksit nyáron cseréltem. Létezik, hogy haldoklik a generátor és nem tölt rendesen? Ha csapágyas lenne, akkor nyikorgó hangot adhat ki?

Illetve, még arra lettem figyelmes, hogy nagyon ritkán(eddig kb 2 v alatt 2x), de a műszerek kijelzőjének a háttérvilágítása elhalványul 1-2 másodpercre.

Köszi!


hát ez több mindentől lehet. izzó öregsége, kontakthibák, generátor, fesz. szabályzó.

panelsniper
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2020. január 30. csütörtök, 18:37


Sziasztok,
Mostanság sokat használom este, sötétedés után az autót. Azt vettem észre, hogy menet közben a távolsági fényszóró rendesen világít, de a fény erőssége nem egyenletes. Ütemesen néha el-elhalványodik. Azt nem tudom, hogy a szembejövőknek mennyire zavaró. Az akksit nyáron cseréltem. Létezik, hogy haldoklik a generátor és nem tölt rendesen? Ha csapágyas lenne, akkor nyikorgó hangot adhat ki?

Illetve, még arra lettem figyelmes, hogy nagyon ritkán(eddig kb 2 v alatt 2x), de a műszerek kijelzőjének a háttérvilágítása elhalványul 1-2 másodpercre.

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz purday2day

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. július 26. csütörtök, 09:24


Sziasztok!

Alapból nem világít a rádióm, de ha esetleg hosszabb távot teszek meg és klímázok is egyszer csak el kezd pislákolni az izzóm majd a magnó valami csoda folytán világít. Továbbá tegnapi napon felfigyeltem arra, hogy a a klíma gomb zöld izzója a a tompított fényszóró bekapcsolása után, halványabban világít.
Lehetséges, hogy a generátorral van probléma vagy szimplán az elmúlt 16 év a ludas érte?

Előre is köszönöm!

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. október 03. hétfő, 17:04


sziasztok
fura hang hallatszik a generátorom felől. gyanítom a benne lévő csapágy lesz a ludas. Tudja valaki hogy mennyire bonyolult kicserélni benne a csapágyakat? és hogy milyen típusú/méretű kell bele? E90 M47N204D4. Persze az is lehet hogy a generátor melletti feszítőgörgő zajong. Még nem szedtem le a szíjat és néztem meg a görgőket, csak felkészülök minden lehetőségre

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. augusztus 18. csütörtök, 08:55


Sziasztok!

Kipurcant a generátorom.
Érdemes Delco Remy felújítottat venni belőle vagy inkább maradjon a Valeo, ami szintén felújított?
Felújítás kizárva idő szűke miatt

Előre is köszi a választ!

takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2015. november 15. vasárnap, 09:42


bmw320d4 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Pár hónapja a generátor teljesen fel lett újítva ma reggel mentem vele ki villant a töltés lámpa (nem folyamatosan éget) és a légzsák vissza jelző na meg persze égett szag!Megálltam kb 10 perc múlva újra indultam és semmi nem világított!Annyit csináltam hogy a fűtést ki kapcsoltam!Hallottam olyat,hogy a fűtésnél valami relét ki kell venni mert a diódát tönkreteszi!De lehet én értettem valamit el és hülyeség amit írtam!!!Csak azért kérdezem ezt mert nem szeretnék 4-5 havonta generátor felújítani.
Segítséget előre is Köszönöm!!!


Zárlatos lehet a kiegészítő fűtésed. Cseréltesd ki.


Szia!!!
Reggel kimentem és megpróbáltam hogy csak a világítást kapcsolom fel és most már a lámpa is villogott.Beléptem a titkos menübe és 9-14,5 között ugrált a töltés.Levettem a generátor holnap szerviz!Vagy nem a generátor lesz gond?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. november 15. vasárnap, 01:23


takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Pár hónapja a generátor teljesen fel lett újítva ma reggel mentem vele ki villant a töltés lámpa (nem folyamatosan éget) és a légzsák vissza jelző na meg persze égett szag!Megálltam kb 10 perc múlva újra indultam és semmi nem világított!Annyit csináltam hogy a fűtést ki kapcsoltam!Hallottam olyat,hogy a fűtésnél valami relét ki kell venni mert a diódát tönkreteszi!De lehet én értettem valamit el és hülyeség amit írtam!!!Csak azért kérdezem ezt mert nem szeretnék 4-5 havonta generátor felújítani.
Segítséget előre is Köszönöm!!!


Zárlatos lehet a kiegészítő fűtésed. Cseréltesd ki.

takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2015. november 14. szombat, 17:12


Sziasztok!!!
Pár hónapja a generátor teljesen fel lett újítva ma reggel mentem vele ki villant a töltés lámpa (nem folyamatosan éget) és a légzsák vissza jelző na meg persze égett szag!Megálltam kb 10 perc múlva újra indultam és semmi nem világított!Annyit csináltam hogy a fűtést ki kapcsoltam!Hallottam olyat,hogy a fűtésnél valami relét ki kell venni mert a diódát tönkreteszi!De lehet én értettem valamit el és hülyeség amit írtam!!!Csak azért kérdezem ezt mert nem szeretnék 4-5 havonta generátor felújítani.
Segítséget előre is Köszönöm!!!

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 10:45


Sziasztok!

Ma reggel a dugóban állva, észrevettem, hogy az első lámpák fényerőssége ingadozik egy kicsit. Generátor hiba lenne? Esetleg feszültségszabályzó? Valakinek ötlete?

Üdv.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 20:08


Tano írta:
ervin35 írta: A kérdés még mindig az hogy ha 120A helyett 150A kerül be akkor nem okoz vmi galibát?


Mivel a rendszer szabályozott, szerintem nem fog galibát okozni. Ez a maximális leadható áram, tehát ha kevesebbet használsz az nem gond. Fordítva lenne problémás, ha a 150-es helyett akarnál kisebbet használni.


Ok,köszönöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 19:19


ervin35 írta: A kérdés még mindig az hogy ha 120A helyett 150A kerül be akkor nem okoz vmi galibát?


Mivel a rendszer szabályozott, szerintem nem fog galibát okozni. Ez a maximális leadható áram, tehát ha kevesebbet használsz az nem gond. Fordítva lenne problémás, ha a 150-es helyett akarnál kisebbet használni.

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 19:17


Tano írta:
hancurozo írta:
ervin35 írta: Sziasztok. E46 320d 136le,generátor 120A. 1999.09.-től 150A van bent,tudja valaki hogy mért volt a csere 120A-ról 150A-ra?
Illetve a 120A helyett használható a 150A generátor?


Az enyémben is 150A-es van. (pedig a régi 136Le-s az autó)


'99.09-től volt több változtatás, még ha nem is facelift, és több lett az elektromos fogyasztó. Pl akkortól bejött a webasto-s kiegészítőfűtés helyett az elektromos változat, meg még hasonló változtatások voltak. Szerintem a megnövekedett számú elektromos fogyasztó miatt növelték meg a generátor teljesítményét is.


A kérdés még mindig az hogy ha 120A helyett 150A kerül be akkor nem okoz vmi galibát?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 19:15


Tano írta:
hancurozo írta:
ervin35 írta: Sziasztok. E46 320d 136le,generátor 120A. 1999.09.-től 150A van bent,tudja valaki hogy mért volt a csere 120A-ról 150A-ra?
Illetve a 120A helyett használható a 150A generátor?


Az enyémben is 150A-es van. (pedig a régi 136Le-s az autó)


'99.09-től volt több változtatás, még ha nem is facelift, és több lett az elektromos fogyasztó. Pl akkortól bejött a webasto-s kiegészítőfűtés helyett az elektromos változat, meg még hasonló változtatások voltak. Szerintem a megnövekedett számú elektromos fogyasztó miatt növelték meg a generátor teljesítményét is.


na jó de a 130 vagy 150A-t elég nagy fordulaton adja le, alacsony, normál fordulaton majdnem ugyanannyit fog, meg ugye ott a szabályzó is.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 19:11


hancurozo írta:
ervin35 írta: Sziasztok. E46 320d 136le,generátor 120A. 1999.09.-től 150A van bent,tudja valaki hogy mért volt a csere 120A-ról 150A-ra?
Illetve a 120A helyett használható a 150A generátor?


Az enyémben is 150A-es van. (pedig a régi 136Le-s az autó)


'99.09-től volt több változtatás, még ha nem is facelift, és több lett az elektromos fogyasztó. Pl akkortól bejött a webasto-s kiegészítőfűtés helyett az elektromos változat, meg még hasonló változtatások voltak. Szerintem a megnövekedett számú elektromos fogyasztó miatt növelték meg a generátor teljesítményét is.

« előző12következő »