Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 21:33


A nagyobb márkaszervízekbe nem nagyon engednek be, hacsak nem cimbizel össze valakivel
Láttam olyat is, hogy az új termosztát sz@r volt.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 21:27


Tiba írta: Márkaszervíz.... Láttad ahogy kicserélték? Kicsit szkeptikus vagyok a márkaszervízekkel. Pedig amit leírsz termosztátra utal.


Fölötte álltam míg a srác csinálta, káromkodott, hogy az EGR vackait, a hûtõventilátort meg a fél autót le kellett bontani, meg másféle, újabb verziójú, más konstrukciójú a berakott termosztát, a régebbit valamilyen konstrukciós hiba miatt lecserélték. Nekem eddig az alkatrészárakon kívül nincs rossz tapasztalatom a márkaszervízzel, mondjuk ott vettem az autót is, nem is lehetetlen, hogy a következõ is onnan lesz, meg ez " vidéki" , kisebb, nem Wallis jellegû nagyarcgyûjtemény, hanem kicsit emberbarátibb társulat.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 20:50


Márkaszervíz.... Láttad ahogy kicserélték? Kicsit szkeptikus vagyok a márkaszervízekkel. Pedig amit leírsz termosztátra utal.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 20:46


Sziasztok!

Na most, hogy reggelente fagy, nagyon nyögvenyelõsen lesz csak motorhõfokom, kell vagy 15 km, míg beér a középsõ tartományba és van, hogy annak az alsó szélén áll meg. A tavasszal már csinált ilyet, simán kicseréltettem a termosztátot, de mivel nem volt azóta hideg, nem is volt probléma. Mivel márkaszervízben csináltattam, nem hiszem, hogy az új romlott volna el. De akkor mi lehet hibás? (Azt sem hiszem, hogy a hatásfokom javult volna ilyen drasztikusan )
A gép 2004-es 3.0Cd.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 20:45


impact írta: Helló!

Nem tudom, volt-e valakinek hasonló gondja:
Kb egy héttel ezelõtt elkezdett az alapjárat ingadozni egy kicsit, aztán egyre durvábban, majd néha le is fulladt, késõbb egyre gyakrabban fulladt le, tegnap még beindult de a mindig lefulladt és a fordulatszámmérõ összevissza ugrált, ma már be sem indult, tök kész vagyok, még a szervizbe se tudok vele elmenni.
Ha valaki tudja mi lehet a baj az írja meg nekem légyszi.
318i '99


Érdekes hiba. Bmw-tõl elég ritka jelenség.
Motorvezérlõre tippelek. A fordulatszámmérõ hogy ugrál? Ezt írd le pontosabban légyszíves.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 19:43


peetie írta:
Mikee316ti írta: Sziasztok!

Mostanában mindig bekapcsol a hátsó ablak fûtés, ha elindítom a kocsit. HA kikapcsolom és úgy állítom le akkor is visszakapcsol a köv. indításnál. Ez mitõl lehet?
Nekem is pittyen egyet és bekapcsol, de csak reggel. Úgy gondolom hogy a hideg miatt, kb 3 fok alatt automatikusan bekapcsolja.

Biztos carmemory-ban így van beállítva. De azért az idõzítõ kikapcsolja, nem?

státusz impact

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 15:02


Helló!

Nem tudom, volt-e valakinek hasonló gondja:
Kb egy héttel ezelõtt elkezdett az alapjárat ingadozni egy kicsit, aztán egyre durvábban, majd néha le is fulladt, késõbb egyre gyakrabban fulladt le, tegnap még beindult de a mindig lefulladt és a fordulatszámmérõ összevissza ugrált, ma már be sem indult, tök kész vagyok, még a szervizbe se tudok vele elmenni.
Ha valaki tudja mi lehet a baj az írja meg nekem légyszi.
318i '99


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 08:17


Mikee316ti írta: Sziasztok!

Mostanában mindig bekapcsol a hátsó ablak fûtés, ha elindítom a kocsit. HA kikapcsolom és úgy állítom le akkor is visszakapcsol a köv. indításnál. Ez mitõl lehet?
Nekem is pittyen egyet és bekapcsol, de csak reggel. Úgy gondolom hogy a hideg miatt, kb 3 fok alatt automatikusan bekapcsolja.

státusz Mikee316ti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. október 16. kedd, 01:32


Sziasztok!

Mostanában mindig bekapcsol a hátsó ablak fûtés, ha elindítom a kocsit. HA kikapcsolom és úgy állítom le akkor is visszakapcsol a köv. indításnál. Ez mitõl lehet?

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. augusztus 17. péntek, 16:36


Igazatok volt a flexi csõ a gáz. Meg lett nézve normálisan. A szûrõket nem bánom, ugyis cserélni kellett volna. És valóban még ezt a szagot ki tudja fújni a klíma

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2007. augusztus 17. péntek, 11:20


Loti írta: De a motortérben is eltûnt a füstszag amikor bekapcsoltátok a klimát?
Azt nem értem, miért tûnik el a motortérben is a füstszag a klímától. Nem látom az összefüggést. A klima csak az utastérben semlegesítheti max., nem?

A motortérben van egy bazi nagy ventilátor. ami akkor mûködik, ha a klímát bekapcsolod. lehet, hogy azt a mennyiségû füstöt még kitudja fújni a motortérbõl. ezért nem érzed.
Szerintem nézesd meg, az kevesebbe kerül, mintha rád sóznának megint valami kafa, drága lakatrészt.

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. augusztus 17. péntek, 09:38


De a motortérben is eltûnt a füstszag amikor bekapcsoltátok a klimát?
Azt nem értem, miért tûnik el a motortérben is a füstszag a klímától. Nem látom az összefüggést. A klima csak az utastérben semlegesítheti max., nem?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2007. augusztus 16. csütörtök, 22:21


collins írta:
viktor írta:
Loti írta: Elsõ nekifutásra nekem is a kipufogó tûnt rossznak valahol, de mondjuk a cserélt alkatrészek nem ártottak. Jó lenne, ha orvosolni lehetne ezt is mert télen ez így nem lesz jó. Neked volt már ilyen?


Igen volt már ilyen.
a vége az lett, hogy az utas térben meg lehetett fulladni 2 perc után. Ahogy nõtt a lyuk úgy kezdett el gyengülni az autó (elveszett a nyomaték). A motor térben füst gomolygott, mivel ez a csõ szakasz a motortér vége alatt található. de nem látod mert a fenékborítás eltakarja. így csak fölfelé tud távozni ott meg a szellõzõ ventilátor pont beszívja.
nézd meg kivel, csináltatod. nekem a turbóba bele törték a csavart és csak úgy lehetett ki szedni, hogy a turbót leszedtük. ahhoz meg a fél motort szét kellet szedni, mert , nem lehet hozzá férni. (a turbót is szét kellet szedni) Nálam is egy hosszú túra után jelentkezett (2000 km)
Szerintem ne vacakolj vele, ez lesz a gond


nekem off kocsin volt a Viktor által leírtakhoz teljesen hasonló!



Nekem is ugyanez volt, 3400 ft volt a megoldás! a beszerelés problémás.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. augusztus 16. csütörtök, 20:34


Sziasztok!

Járó motornál sipolást hallok a mûszerfal alól, ha benyomom akár egy picit is a fékpedált, elhallgat. Nem a hangszórókból jön, azt megnéztem. Elég magas frekvenciájú (kb. 5-6 kHz) a hang. Valakinek valami tipp? Köszi elõre is!

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 16. csütörtök, 15:57


viktor írta:
Loti írta: Elsõ nekifutásra nekem is a kipufogó tûnt rossznak valahol, de mondjuk a cserélt alkatrészek nem ártottak. Jó lenne, ha orvosolni lehetne ezt is mert télen ez így nem lesz jó. Neked volt már ilyen?


Igen volt már ilyen.
a vége az lett, hogy az utas térben meg lehetett fulladni 2 perc után. Ahogy nõtt a lyuk úgy kezdett el gyengülni az autó (elveszett a nyomaték). A motor térben füst gomolygott, mivel ez a csõ szakasz a motortér vége alatt található. de nem látod mert a fenékborítás eltakarja. így csak fölfelé tud távozni ott meg a szellõzõ ventilátor pont beszívja.
nézd meg kivel, csináltatod. nekem a turbóba bele törték a csavart és csak úgy lehetett ki szedni, hogy a turbót leszedtük. ahhoz meg a fél motort szét kellet szedni, mert nem lehet hozzá férni. (a turbót is szét kellet szedni) Nálam is egy hosszú túra után jelentkezett (2000 km)
Szerintem ne vacakolj vele, ez lesz a gond


nekem off kocsin volt a Viktor által leírtakhoz teljesen hasonló!