- autója adatai
- Széria: 1
- Típus: E87
- Kivitel: 5ajtos
- Modell: 116i
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2017. április 11. kedd, 17:12
Mi lehet baj - csak hideg inditásnál ilyen, talán hidrotőke?
https://www.youtube.com/watch?v=NyZBh3xnBxY
Elküldve: 2017. április 11. kedd, 17:12
Elküldve: 2016. december 11. vasárnap, 00:38
ogre320 írta:szabigti írta: Sziasztok!volna 1 három éve megfejtetlen kis problémám!e46 330 ci 2000 es évjárat!az autót mindig magam csinálom volt ott már minden kuplung lendkerék vezérműlánc csapágyak szilent fék csere vanos felújítás meg sorolhatnám szóval mondhatni képbe vagyok a dologgal viszont mióta megvettem 3 éve azóta érdekes hangot hallat magából a motor alulról!hidegen beindítom semmi ahogy visszaejti a fordulatot alapjáratra pár perc után enyhén ketyegős ciripelős érdekes hang jön a kocsi alól ami fordulat hatására hangosodik!mióta megvan csinálja de nagy baj nem lehet mert azóta beletettem 95 ezret csak idegesít mi lehet főleg hogy nem jövök rá!bármit megcsinálok rajta de ez ki fog rajtam!van valakinek tippje vagy hasonló tapasztalata mi lehet ez?köszönöm
Ilyen?
https://www.youtube.com/watch?v=SPRcvM5moXA
Elküldve: 2016. december 08. csütörtök, 15:36
szabigti írta: Sziasztok!volna 1 három éve megfejtetlen kis problémám!e46 330 ci 2000 es évjárat!az autót mindig magam csinálom volt ott már minden kuplung lendkerék vezérműlánc csapágyak szilent fék csere vanos felújítás meg sorolhatnám szóval mondhatni képbe vagyok a dologgal viszont mióta megvettem 3 éve azóta érdekes hangot hallat magából a motor alulról!hidegen beindítom semmi ahogy visszaejti a fordulatot alapjáratra pár perc után enyhén ketyegős ciripelős érdekes hang jön a kocsi alól ami fordulat hatására hangosodik!mióta megvan csinálja de nagy baj nem lehet mert azóta beletettem 95 ezret csak idegesít mi lehet főleg hogy nem jövök rá!bármit megcsinálok rajta de ez ki fog rajtam!van valakinek tippje vagy hasonló tapasztalata mi lehet ez?köszönöm
Elküldve: 2016. december 06. kedd, 21:29
Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 14:23
Pityule írta: Sziasztok!
Bízom benn, hogy a megfelelő helyre írom a problémámat. Amennyiben már volt ilyen bejegyzés, elnézést, kerestem, de nem találtam.
A problémám/kérdésem: Dinamikus gyorsulásnál, erőteljes gázadáskor a motorból érces, hörgő, kereplő hang jön. Hideg és meleg motornál egyaránt. A szerelő szerint gyertyacsere a megoldás. Kicseréltem, de minden maradt a régiben. Minden fokozatban ez a jelenség tapasztalható. Mi lehet a probléma?
A típus: E46, 316i, benzines, évj.:1999
A segítséget, tanácsot előre is köszönöm.
Elküldve: 2016. szeptember 17. szombat, 11:10
Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 22:11
YELLOW írta:csicsaaa írta: Sziasztok!
A napokban arra lettem figyelmes leengedett ablaknál hogy lassú menetben gáz adásra és elvételre, mikor a hajtáslánc úgymond megfeszül és elenged, 1 másodpercre csörgő/zörgő hangot hallat az autó a motortérből.
Segítséget és ötleteket kérnék hogy mi adhatja ezt a csörgő/zörgő hangot?
Próbáltam a féket nyomva tartva, de úgy is csinálja, így egy lehetséges okot kilőhetek.
Köszönet...
leállításnál nem csörren? ha akkor is, akkor gyanús a kettőstömegű lendkerék.
ha nem, akkor csöröghet porlasztó miatt is. vagy rossz gázolaj.
vezérműlánc inkább gázelvételnél csörren be.
Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 21:32
csicsaaa írta: Sziasztok!
A napokban arra lettem figyelmes leengedett ablaknál hogy lassú menetben gáz adásra és elvételre, mikor a hajtáslánc úgymond megfeszül és elenged, 1 másodpercre csörgő/zörgő hangot hallat az autó a motortérből.
Segítséget és ötleteket kérnék hogy mi adhatja ezt a csörgő/zörgő hangot?
Próbáltam a féket nyomva tartva, de úgy is csinálja, így egy lehetséges okot kilőhetek.
Köszönet...
Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 20:19
Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 21:06
hil írta:Arpee írta:hil írta:Arpee írta:YELLOW írta:Arpee írta:Bitu79 írta:YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s
Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.
Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)
miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.
szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.
egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt
Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg
Üza. szűrőhöz
?? onnan indul s lemegy a motor alja felé valahova, csak nem tudom, nem látom hogy hova megy, és mi a szerepe...
Megírtam, de akkor érthetőbben:a vékony cső egyik vége a légtömegmérő házra csatlakozik, a másik vége pedig az alvázon a sofőr ülés alatt lévő üza. szűrőhöz megy.
Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 17:39
Arpee írta:hil írta:Arpee írta:YELLOW írta:Arpee írta:Bitu79 írta:YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s
Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.
Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)
miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.
szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.
egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt
Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg
Üza. szűrőhöz
?? onnan indul s lemegy a motor alja felé valahova, csak nem tudom, nem látom hogy hova megy, és mi a szerepe...
Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 16:12
hil írta:Arpee írta:YELLOW írta:Arpee írta:Bitu79 írta:YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s
Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.
Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)
miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.
szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.
egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt
Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg
Üza. szűrőhöz
Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 13:34
Arpee írta:YELLOW írta:Arpee írta:Bitu79 írta:YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s
Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.
Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)
miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.
szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.
egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt
Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg
Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 08:53
YELLOW írta:Arpee írta:Bitu79 írta:YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s
Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.
Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)
miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.
szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.
egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt
Elküldve: 2016. július 27. szerda, 11:34
Arpee írta:Bitu79 írta:YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s
Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.
Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)