Sziasztok!
Remélem jó témát választottam a kérdéseimnek.
Van egy 2003-as évjáratú 740d E65 (~270.000 km) a családban. Külföldi autó volt, nemrég került hozzánk.
Az autó kb fél évet állt, mire ismét napi használatba került.
Az autó kipróbáláskor semmilyen hiba nem jött elő. Miután hozzánk került a KPM vizsga előtt kezdődtek a gondok.
A fordulatszám néha alacsonyabb tartományban tempomattal (60-80 kmh között) kb 100-170 rpm-nyit ingadozik. Néha ezt dombon lefelé gurulva motorféknél is csinálja.
A nagyobb probléma, hogy amikor padlógáznál (pl.: előzés) csak pörög a motor, de nem gyorsul az autó, aztán ha visszaengedem a pedált, a fordulat visszaesésével felkapcsol az autó. Ezt legtöbbször S fokozatban csinálja. Manuális fokozatban is produkálja, általában 3-4-be váltáskor. Egyenletes gyorsulásnál (D-ben) nem jelentkezik.
Váltóolaj csere megtörtént (tisztítással), új VAICO V20-0574 szűrőt kapott az autó.
Hibakód kitörlése után pár percig normálisan működik az autó, majd ismét előjön a hiba.
A hibák kiolvasva:
Engine / Motor: - Fault: Charge air hose monitoring idle
Code: 3F35
- Fault: Plausibility of the air masses
Code: 4373
- Fault: Boost mechanism
Code: 4D81
- Fault: Boost mechanism
Code: 3F67
- Fault: Control Elektroluefter
Code: 41F1
- Fault: Control Elektroluefter
Code: 4B22
Transmission Control:Transmission / Getriebe GS 19
- Fault: EDS pressure regulator 5
Code: 4E24
Valakinek valami ötlete esetleg?
u.i.: További problémák is vannak az autóval (ülésfoglaltság érzékelő hiba, nem lehet a hangszínt állítani –nincs mély, doboz hangja van az autónak…), de ez nem ebbe a topikba tartozik.
Audio/Navi/Communication:Hifi Amplifier / Verstaerker
- Fault: Long and / or frequent Unlocks
Code: D6D1
- Fault: DSP error
Code: A1A8
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. június 03. szerda, 09:26