- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 21:31
John írta:YELLOW írta:Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)John írta:YELLOW írta:Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."John írta:bricktopm írta: Áhá, köszönöm.Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
ki a búbánatos f*szom cseszett le téged? csak elmondtam, hogy nem szokás menet közben csak úgy lehúzgálni bármit. közben lehúztad, majd visszadugtad, simán el is cseszhette.
alapjárati motort azért írtam, mert sokan úgy ismerik, azzal azonosítják. nem fogok mindenkit fejben tartani, hogy mennyire van szakzsargonokkal, szakmailag képben. próbálok már úgy írni, mint valami debil, hülye, hogy a kezdő is értse és mindent szájbarágósan elmagyarázni. elég fárasztó úgy megfogalmazni, hogy én lennék a full laikus, akkor én is megértsem. de még is is elég macerás. komolyan néha full hülyének érzem már magam és marha fárasztó.
nincs bal lábbal felkelés.
nem sértődtem meg, de néha bele unok én is a segítség nyújtásba, bizonyos dolgok miatt. belefáradok. most is ez lesz. majd valaki biztos segít. valamikor.
a xaros hibából pedig az látszik, hogy valószínű le volt húzva. ha meg akkor írta ki, amikor rá volt dugva és volt előtte hibatörlés, és az után írta be, akkor meg rossza tömegmérő, vagy kábele.