« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Andor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 15:07


Üdv!! Van egy 320d-m 2001-es 136 lovas,az a problémám h nehezen indul hidegen is meg melegen is,sokat kell tekernie az önindítónak h beinduljon van h le is meríti az aksimat,de van h egyből indul!!!!
Nem tudnak rájönni h mi a baja ebbe kellene egy két infó!!!???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gazoszoli

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. május 01. vasárnap, 11:51


Üdv! Van egy E46 320d-m elektromos adagolós. Az utóbbi időben hideg motornál nehezen indul .Hosszú indítózást követően indul csak el, melyet nagy füst követ, függetlenül attól hogy -10 vagy +10 fok van. A motor járása indítás után ingadozó, és néha le is áll. Nem levegősödik vissza a rendszer. Mikor bemelegszik már problémamentesen indul. Izzítógyertyák, résolajcsövek, gázolajszűrő, vákumcsövek cserélve, visszacsapó szelep beépítve, de változás nincs. Ha valakinek volt már ilyen problémája, megköszönném a segítségét.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz banyaszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 20:02


Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni! E46 320D-ről beszélünk 2001-es! Turbó és porlasztófelújitás után vagyok! Hengerfej tömítés is ki lett cserélve mert egy izzitógyertya beleszakadt! Azóta minden működik az autón csak néha, ha lehűlik nehezen indul! Igazából nem tudom kötni semilyen rendszerességhez! Van, hogy áll 20órát és könnyen indul van, hogy nehezen! Van, hogy áll 3 órát és nagyon nehezen! A lényeg, hogy ha többet áll és visszahűlik akkor soxor nehezen indul! Melegen semmi gond vele! Levegősödés már kizárva az nincs! Adagoló körül minden timités cserélve amit az adagoló levétele nélkül lehet cserélni! Akksi megmérve tehát az se lehet! Ha valaki tud bármilyen megoldást vagy ötletet akkor szóljon legyen szives mert már nagyon idegesit, hogy senki nem tud rá mondani semmit! Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 29. szombat, 20:03

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz VG1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 10:25


YELLOW írta:
VG1 írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?


mi van ha önindító xar? és sokat szív le? vagy pl túl sűrű az olaj. nagyobb ellenállása van önindítot jobban terheli, nagyobb áramot vesz fel.
bikázni akkor szokták az autót, ha az akksi lemerült. az meg nem izzító miatt lesz. vagy xar az akksi úgy ahogy van, vagy az önindító körül keresném a bajt. meg kell nézni egy lakatfogóval, hogy mennyi áram folyik át indítózás közben.

Önindító oké de szerintem az olajat kizárhatjuk.annál azért jóval nagyobb erőkről beszélünk hogy a viszkozitás közbe szóljon.attól max picit lassabban teker.
De mondom.autóvillamosságis szakember a kulcsszó! 10 perc és meg van mi a szar.minek szenvedni?






Az akkumulátort megvizsgálták, az rendben van.
Ha az önindító rossz , akkor nyáron miért indul normálisan?


figyelj ha ennyire vágod nem értem minek kérdezed? megnézted amit leírtam? nem. akkor? nem akarom az elektrotechnika alapjait felvázolni. az akksid jó. vót valamikor. már nem jó. hogy miért? nyáron a "gondozásmentes" akksiból is párolog el deszt víz. ugyanis van rajta szellőztető rendszer. az elpárolgott víz miatt, az akksi alja besalakosodott, és lehet valahol cellazárlat van. 2 éve nekem is ilyenkor jött ki, 7 éves akksi (gyári BMW) egész addig kuttya baja nem volt. eccer lemerült elég szépen, hogy nem indított onnantól kész a halál. kérj kölcsön egy másik akksit és nézd meg. a hidegben az elektonok vándorlása eleve lassbb és ugyanúgy lehet köze az önindítónak is. illetve eléggé függ az olajtól és sok mástol, hogy egy hideg fémet átmozgasson az önindító. nyugodtan nézd meg lakatmérővel mit mutat. ha jól emlékszem dízelben olyan 1,5-2kW-os az indító, számold ki 12 voltra menniy áram esik. ha attól többet vesz fel, akkor igen is gáz.



Nem értek hozzá, ezért kérdezek.
Megnéztem amit leírtál, meg fogom méretni valamikor.
Nekem nem most kezdődött ez a probléma, hanem januárban.

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 10:22


YELLOW írta: figyelj ha ennyire vágod nem értem minek kérdezed? megnézted amit leírtam? nem. akkor? nem akarom az elektrotechnika alapjait felvázolni. az akksid jó. vót valamikor. már nem jó. hogy miért? nyáron a "gondozásmentes" akksiból is párolog el deszt víz. ugyanis van rajta szellőztető rendszer. az elpárolgott víz miatt, az akksi alja besalakosodott, és lehet valahol cellazárlat van. 2 éve nekem is ilyenkor jött ki, 7 éves akksi (gyári BMW) egész addig kuttya baja nem volt. eccer lemerült elég szépen, hogy nem indított onnantól kész a halál. kérj kölcsön egy másik akksit és nézd meg. a hidegben az elektonok vándorlása eleve lassbb és ugyanúgy lehet köze az önindítónak is. illetve eléggé függ az olajtól és sok mástol, hogy egy hideg fémet átmozgasson az önindító. nyugodtan nézd meg lakatmérővel mit mutat. ha jól emlékszem dízelben olyan 1,5-2kW-os az indító, számold ki 12 voltra menniy áram esik. ha attól többet vesz fel, akkor igen is gáz.



Bocsánat, nem akarok kötözködni, vagy szőrszálat hasogatni, de hidegben az elektronok áramlása pont h gyorsabb. Viszont az elektronok sebességváltozása szempontjából ami nálunk előfordulhat hőingadozás (-20-tól +40ig kb) semmit sem jelent.
Visszatérve az eredeti témához, egyik akksi sem szereti a hideget. Pl.: ha egy fényképező bent a melegben működik, de mondjuk kiviszed túrázni télen, akkor lehet h fél óra múlva már annyit nem tud kinyögni magából, h bekapcsoljon a gép. Ha újra felmelegszik, megint jó.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 10:08


VG1 írta:
szeda írta:
YELLOW írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?


mi van ha önindító xar? és sokat szív le? vagy pl túl sűrű az olaj. nagyobb ellenállása van önindítot jobban terheli, nagyobb áramot vesz fel.
bikázni akkor szokták az autót, ha az akksi lemerült. az meg nem izzító miatt lesz. vagy xar az akksi úgy ahogy van, vagy az önindító körül keresném a bajt. meg kell nézni egy lakatfogóval, hogy mennyi áram folyik át indítózás közben.

Önindító oké de szerintem az olajat kizárhatjuk.annál azért jóval nagyobb erőkről beszélünk hogy a viszkozitás közbe szóljon.attól max picit lassabban teker.
De mondom.autóvillamosságis szakember a kulcsszó! 10 perc és meg van mi a szar.minek szenvedni?






Az akkumulátort megvizsgálták, az rendben van.
Ha az önindító rossz , akkor nyáron miért indul normálisan?


figyelj ha ennyire vágod nem értem minek kérdezed? megnézted amit leírtam? nem. akkor? nem akarom az elektrotechnika alapjait felvázolni. az akksid jó. vót valamikor. már nem jó. hogy miért? nyáron a "gondozásmentes" akksiból is párolog el deszt víz. ugyanis van rajta szellőztető rendszer. az elpárolgott víz miatt, az akksi alja besalakosodott, és lehet valahol cellazárlat van. 2 éve nekem is ilyenkor jött ki, 7 éves akksi (gyári BMW) egész addig kuttya baja nem volt. eccer lemerült elég szépen, hogy nem indított onnantól kész a halál. kérj kölcsön egy másik akksit és nézd meg. a hidegben az elektonok vándorlása eleve lassbb és ugyanúgy lehet köze az önindítónak is. illetve eléggé függ az olajtól és sok mástol, hogy egy hideg fémet átmozgasson az önindító. nyugodtan nézd meg lakatmérővel mit mutat. ha jól emlékszem dízelben olyan 1,5-2kW-os az indító, számold ki 12 voltra menniy áram esik. ha attól többet vesz fel, akkor igen is gáz.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz VG1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:54


szeda írta:
YELLOW írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?


mi van ha önindító xar? és sokat szív le? vagy pl túl sűrű az olaj. nagyobb ellenállása van önindítot jobban terheli, nagyobb áramot vesz fel.
bikázni akkor szokták az autót, ha az akksi lemerült. az meg nem izzító miatt lesz. vagy xar az akksi úgy ahogy van, vagy az önindító körül keresném a bajt. meg kell nézni egy lakatfogóval, hogy mennyi áram folyik át indítózás közben.

Önindító oké de szerintem az olajat kizárhatjuk.annál azért jóval nagyobb erőkről beszélünk hogy a viszkozitás közbe szóljon.attól max picit lassabban teker.
De mondom.autóvillamosságis szakember a kulcsszó! 10 perc és meg van mi a szar.minek szenvedni?






Az akkumulátort megvizsgálták, az rendben van.
Ha az önindító rossz , akkor nyáron miért indul normálisan?


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:19


YELLOW írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?


mi van ha önindító xar? és sokat szív le? vagy pl túl sűrű az olaj. nagyobb ellenállása van önindítot jobban terheli, nagyobb áramot vesz fel.
bikázni akkor szokták az autót, ha az akksi lemerült. az meg nem izzító miatt lesz. vagy xar az akksi úgy ahogy van, vagy az önindító körül keresném a bajt. meg kell nézni egy lakatfogóval, hogy mennyi áram folyik át indítózás közben.

Önindító oké de szerintem az olajat kizárhatjuk.annál azért jóval nagyobb erőkről beszélünk hogy a viszkozitás közbe szóljon.attól max picit lassabban teker.
De mondom.autóvillamosságis szakember a kulcsszó! 10 perc és meg van mi a szar.minek szenvedni?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 19. szerda, 09:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz VG1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:17


szeda írta:
VG1 írta:
pomzi írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?




Az izzítógyertyákat néztétek?


Azokat egyik szerelő sem nézte meg.


Hát dízelnél ezzel kellett volna kezdeni.5000huf körül már kapsz bele.
Nekem is ez a gondom de indul rendesen csak pár másodpercig teker mire felébred a rendszer.
Egyébként elmész egy akármilyen autóvillamosságishoz és 10 perc alatt megnézi.



Rendben, ezt fogom tenni.
Köszönöm szépen a segítséget.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:16


VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?


mi van ha önindító xar? és sokat szív le? vagy pl túl sűrű az olaj. nagyobb ellenállása van önindítot jobban terheli, nagyobb áramot vesz fel.
bikázni akkor szokták az autót, ha az akksi lemerült. az meg nem izzító miatt lesz. vagy xar az akksi úgy ahogy van, vagy az önindító körül keresném a bajt. meg kell nézni egy lakatfogóval, hogy mennyi áram folyik át indítózás közben.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:12


VG1 írta:
pomzi írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?




Az izzítógyertyákat néztétek?


Azokat egyik szerelő sem nézte meg.


Hát dízelnél ezzel kellett volna kezdeni.5000huf körül már kapsz bele.
Nekem is ez a gondom de indul rendesen csak pár másodpercig teker mire felébred a rendszer.
Egyébként elmész egy akármilyen autóvillamosságishoz és 10 perc alatt megnézi.
Perion aksitól ne ess hasra.Van még kb fél éve.A leggagyibb amit kapni lehet.
Akkor már megéri inkább veni egy EXIDE aksit.Nem is kell bele 100-as.Nekem 74-es van benne és teljesen jó.(ráadásul 2006-os eredeti bmw aksi)







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 19. szerda, 09:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz VG1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:09


pomzi írta:
VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?




Az izzítógyertyákat néztétek?


Azokat egyik szerelő sem nézte meg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 09:05


VG1 írta: Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?




Az izzítógyertyákat néztétek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz VG1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 08:43


Sziasztok!

A hidegekben az én autóm is egyre nehezebben indul, majd végül el sem indul, be kell bikázni. Idén januárban kezdte ezt, most megint egyre nehezebben indul. A nyáron nem volt vele semmi gond. Több szerelőnél is voltam, azt mondták, hogy a generátor megfelelően tölt és az áramfogyasztás is normális álló helyzetben. Az akkumulátor(Perion, 100Ah) nincs 1,5 éves, azt is vizsgálták. Miután feltöltötték pár hétig jó volt , majd újra nem indult.

Mi lehet a gond?

barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 21:49


anubisz írta:
barbrady írta:
YELLOW írta:
barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



Új AC-t tettem bele, mert én is arra gyanakodtam, de nem változott semmi.


Na ez az,mikor az olcsó,túl drága lesz. Jobb ha elviszed egy szakszervizbe,mert mire minden tippet kicserélsz,addigra kétszer annyiba fog kerülni. Most majd az jön,hogy ezt is cseréld ki,mert lehet ez sem volt jó, amit beleraktál.


Nem kaptam annyi tippet, hogy ne bírjam anyagilag

« előző123következő »