alf írta:
hancurozo írta:
alf írta:
sziasztok tudnátok nekem segiteni! nemrég vettem egy E46 320i-t 2.2 170le verdát.Az vele a gondom amikor elinditom hideg motornál indul rendesen felmegy az alapjárat olyan 1000-ig de utánna tul hamar visszaesik normál alapjáratra.Ekkor rázza a kasznit meg egyenletlenül jár a motor.Leálitom ujrainditom akkor meg minden jó,de akkor már a vizhöfokmérö elhagyta a kék jelzést,addig nem jó.Elvittem szakszervizbe rátették gépre,és semmi hibát nem irt ki.Azt monták nem tudják mi a baja.Végig olvastam a forumokat akinek ilyen gondja volt és mindenki az AC pumpára gyanakszik.Szerintetek nekem is az AC pumpával lenne gondom?A Segitséget elöre is köszönöm!
Eza baj a hibakód olvasással. Ha rossz az érzékelő (állandó értéket ad, de nem tartományon kívülit akkor nem írja hibának) Nézzétek meg milyen motorhőmérsékleti jelet kap a motorvezérlő. Mivel a tünetből a nem megfelelően dúsított keverékre lehet következtetni hidegindításkor, ezért alacsony az alapjárat hideg motornál, és jó ha már nincs szükség töbletüzemanyagra. De ezen kívül még elég sok minden okozhat hasonló hibát. Vidd el hozzáértő szerelőhöz, és nézzetek élőadatot is.
köszi a gyors választ! megprobálok akkor keresni egy jó szerelöt.Netalán tudnál nekem ajálani valakit nagykanizsa környékén vagy zalába?
Nekem már 1 éve megvan ez a hibám. Nekem hidegen,ha áll egy egész napot,és indítom, elsőre vissza fullad.Most úgy indítom, hogy szinte leheletnyit, éppen hogy megpöccintem a gázpedált,akkor tökéletesen indul. De gáz nélkül, van hogy befullad,és második indításra tökéletes.Utána ugye 1000 fordulat, remeg minden, a lábam mintha cidriznék,úgy jár a motor,de ahogy le esik a fordulat 6,700 -ra úgy lesimul,és gyönyörűen jár,egyenletesen.Melegen semmi ilyen gond nincs. Télen 10 szer rosszabb. 5 fok alatt már nagyon erős a probléma. Persze itt is semmit nem ír be. Ez a probléma amire ráköltesz 100 000 ret,de lehet úgysem jönnek rá,mi okozza,csak kicseréltetik a fél autót.
Még annyit ,hogy minden indottáskor,hiába törlöm,utána is mindig beír egy P0598 hibakódot Thermostat Heater Control Circuit Low ,de nem hiszem,hogy ennek köze van hozzá,mert ha meleg a motor akkor is beírja. Autópályán 130 nál 95 fokos a vizem. Nincs hűtési gondom,szerintem nem lehet gond a termosztáttal.
Most érted,60 000 ért cseréljek AC pumpát? Aztán lehet a probléma megmarad,akkor jól jártam megint. Mikor indítás után fél percel ,már semmi gond nincs vele.
Ez nagy szívás. Ki fogja ezt nekünk kimolyolni, hogy ugyan melyik szenzor,érzékelő ad fals jelet hidegindításkor,ami miatt szar a keverési arány fél percig. Főleg aki ritkán szerel BMW,a szakszerviz? uh ott kirabolnak, ott is a fejüket vakarták. Ott is néztek gépen valamit, dúsítási problémát vagy mit, de csak indításkor. Télen még volt, hogy nem járt reggel valamelyik hengerem is. Először 5,aztán 4 es,hát hoztak két használt trafót, olcsón odaadták,próba képpen beraktuk pár napra, jólvan, nem volt égés kimaradásom, kifizettem, pár napra rá,a 6 hengert írta be. Szét vetett az ideg. Fogtam kiszedtem a 6 trafót,felcseréltem az eljő hengerével,na, ha az a hibás akkor az elsőbe írja majd a hibát. Gondolod? megint 6 írta be. Aztán, hogy melegedett az idő,megszűnt magától, azóta nem írt be egy égés kimaradást sem.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 03. vasárnap, 17:26