autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:55


dzsoki írta:
Pocses írta:
dzsoki írta: "Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.
"

Nyilván meg van a veszélye ezeknek az átalakításoknak, és ha nem vagy biztos a dolgodban, ne kezdd el segítség nélkül!
Kapkodás, figyelmetlenség nem fér bele, mert tényleg nagy bajt lehet csinálni...
persze nem kell feltétlenül a tábláról húzni a tápot, ez csak lehetőség.
a biztos pont az akku, csak a vezeték átfűzéseknél illik figyelni a kaszni éles részeire.
csak leírtam hogy én hogyan oldottam meg a dolgot...
az én rendszerem sem a tuning&stereo show-ra készült
szebb jövőt




Valami proGléma vagyon itt a rendszerben.

"(nem röhögni)" ez jó wazz. Nekem tökéletesen megfelel amit gyárilag bele raktak sz.tem szépen szól, rádió vs transzmutter azon + csakis metál zene, disco zenét nem hallgatok.




azt Crampus írta!!

persze kinek mire van igénye...
Nálam is csak a húrokat szaggatják!!!![/quote]



dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:54


Pocses írta:
dzsoki írta: "Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.
"

Nyilván meg van a veszélye ezeknek az átalakításoknak, és ha nem vagy biztos a dolgodban, ne kezdd el segítség nélkül!
Kapkodás, figyelmetlenség nem fér bele, mert tényleg nagy bajt lehet csinálni...
persze nem kell feltétlenül a tábláról húzni a tápot, ez csak lehetőség.
a biztos pont az akku, csak a vezeték átfűzéseknél illik figyelni a kaszni éles részeire.
csak leírtam hogy én hogyan oldottam meg a dolgot...
az én rendszerem sem a tuning&stereo show-ra készült
szebb jövőt






"(nem röhögni)" ez jó wazz. Nekem tökéletesen megfelel amit gyárilag bele raktak sz.tem szépen szól, rádió vs transzmutter azon + csakis metál zene, disco zenét nem hallgatok.

[/quote]


azt Crampus írta!!

persze kinek mire van igénye...
Nálam is csak a húrokat szaggatják!!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:46


dzsoki írta: "Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.
"

Nyilván meg van a veszélye ezeknek az átalakításoknak, és ha nem vagy biztos a dolgodban, ne kezdd el segítség nélkül!
Kapkodás, figyelmetlenség nem fér bele, mert tényleg nagy bajt lehet csinálni...
persze nem kell feltétlenül a tábláról húzni a tápot, ez csak lehetőség.
a biztos pont az akku, csak a vezeték átfűzéseknél illik figyelni a kaszni éles részeire.
csak leírtam hogy én hogyan oldottam meg a dolgot...
az én rendszerem sem a tuning&stereo show-ra készült
szebb jövőt


[/quote]



"(nem röhögni)" ez jó wazz. Nekem tökéletesen megfelel amit gyárilag bele raktak sz.tem szépen szól, rádió vs transzmutter azon + csakis metál zene, disco zenét nem hallgatok.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 28. kedd, 18:48

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. január 28. kedd, 18:39


"Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.[/quote]"

Nyilván meg van a veszélye ezeknek az átalakításoknak, és ha nem vagy biztos a dolgodban, ne kezdd el segítség nélkül!
Kapkodás, figyelmetlenség nem fér bele, mert tényleg nagy bajt lehet csinálni...
persze nem kell feltétlenül a tábláról húzni a tápot, ez csak lehetőség.
a biztos pont az akku, csak a vezeték átfűzéseknél illik figyelni a kaszni éles részeire.
csak leírtam hogy én hogyan oldottam meg a dolgot...
az én rendszerem sem a tuning&stereo show-ra készült
szebb jövőt




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:44


nickname írta:
A Yellow igazábol mindenhez ért, ö korunk nagy BMW polihisztora




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 19:09


hancurozo írta:
dzsoki írta:

nem akarok bele okoskodni, de én a bizti panelt használtam indulásnak és tökéletesen működik a rendszer, mitöbb... patent-gyári hatása is lett.
a legelső nagy késes bizti helyére kötöttem be, egy saru megy egy bizti bele és süt-főz a technika, persze nekem "csak" egy 2csatornás 300-as Monacort kerget....
azért a tábla elosztó sínjére elég komoly vezeték van behúyva gyárilag... én nem aggódom.
persze mindenki úgy szereli ahogy jónak látja.
respekt


Gondolom a 300 az a típusa, vagy a zenei teljesítménye (nem pedig RMS 300W). Azért én a helyedben megfognám a bejövő kábelt. (fél óra üzemelés után milyen meleg) Azonkívül a vezeték átmérője(nem a szigetelésé, hanem a vezetőé négyzet miliméterben), vezető tisztasága nagyban befolyásolja, a rajta átvezethető áram erősségét. Én nem kockáztatnám meg. YELLOW (és még sokan itt a fórumon) elég jól otthon mozognak az elektronikában. (remélem hozzászólnak olyanok akik foglalkoztak ilyennel)



A Yellow igazábol mindenhez ért, ö korunk nagy BMW polihisztora


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:57


hancurozo írta:
dzsoki írta:

nem akarok bele okoskodni, de én a bizti panelt használtam indulásnak és tökéletesen működik a rendszer, mitöbb... patent-gyári hatása is lett.
a legelső nagy késes bizti helyére kötöttem be, egy saru megy egy bizti bele és süt-főz a technika, persze nekem "csak" egy 2csatornás 300-as Monacort kerget....
azért a tábla elosztó sínjére elég komoly vezeték van behúyva gyárilag... én nem aggódom.
persze mindenki úgy szereli ahogy jónak látja.
respekt


Gondolom a 300 az a típusa, vagy a zenei teljesítménye (nem pedig RMS 300W). Azért én a helyedben megfognám a bejövő kábelt. (fél óra üzemelés után milyen meleg) Azonkívül a vezeték átmérője(nem a szigetelésé, hanem a vezetőé négyzet miliméterben), vezető tisztasága nagyban befolyásolja, a rajta átvezethető áram erősségét. Én nem kockáztatnám meg. YELLOW (és még sokan itt a fórumon) elég jól otthon mozognak az elektronikában. (remélem hozzászólnak olyanok akik foglalkoztak ilyennel)


engem az autóhifi mondhatni hidegen hagy. erősítő téren is a belső részeket tanultam inkább, de a hangtechnika, mint hangfalakhoz milyen kábelezés a jó, meg ezek számítása az vakfolt nekem is.
én amúgy az utólagos hifiknek azé nem vagyok a híve, mert sajnos több esetet hallottam, hogy autó tűzbe borult. én minőségi zenehallgatást amúgy sem az autóban képzelem el, szóval az én véleményem az, hogy a gyári szett dosztig elég. az útzaj úgyis nagyobb


Crampus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Crampus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 18:51


hancurozo írta:
dzsoki írta:

nem akarok bele okoskodni, de én a bizti panelt használtam indulásnak és tökéletesen működik a rendszer, mitöbb... patent-gyári hatása is lett.
a legelső nagy késes bizti helyére kötöttem be, egy saru megy egy bizti bele és süt-főz a technika, persze nekem "csak" egy 2csatornás 300-as Monacort kerget....
azért a tábla elosztó sínjére elég komoly vezeték van behúyva gyárilag... én nem aggódom.
persze mindenki úgy szereli ahogy jónak látja.
respekt


Gondolom a 300 az a típusa, vagy a zenei teljesítménye (nem pedig RMS 300W). Azért én a helyedben megfognám a bejövő kábelt. (fél óra üzemelés után milyen meleg) Azonkívül a vezeték átmérője(nem a szigetelésé, hanem a vezetőé négyzet miliméterben), vezető tisztasága nagyban befolyásolja, a rajta átvezethető áram erősségét. Én nem kockáztatnám meg. YELLOW (és még sokan itt a fórumon) elég jól otthon mozognak az elektronikában. (remélem hozzászólnak olyanok akik foglalkoztak ilyennel)


Kicsi upgrade ez (nem röhögni), 75W RMS az aktív mélyláda és 2X40W RMS megy az első szettre. Csak hogy szépen szóljon, nem a hangerő a lényeg nekem.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 17:30


dzsoki írta:

nem akarok bele okoskodni, de én a bizti panelt használtam indulásnak és tökéletesen működik a rendszer, mitöbb... patent-gyári hatása is lett.
a legelső nagy késes bizti helyére kötöttem be, egy saru megy egy bizti bele és süt-főz a technika, persze nekem "csak" egy 2csatornás 300-as Monacort kerget....
azért a tábla elosztó sínjére elég komoly vezeték van behúyva gyárilag... én nem aggódom.
persze mindenki úgy szereli ahogy jónak látja.
respekt


Gondolom a 300 az a típusa, vagy a zenei teljesítménye (nem pedig RMS 300W). Azért én a helyedben megfognám a bejövő kábelt. (fél óra üzemelés után milyen meleg) Azonkívül a vezeték átmérője(nem a szigetelésé, hanem a vezetőé négyzet miliméterben), vezető tisztasága nagyban befolyásolja, a rajta átvezethető áram erősségét. Én nem kockáztatnám meg. YELLOW (és még sokan itt a fórumon) elég jól otthon mozognak az elektronikában. (remélem hozzászólnak olyanok akik foglalkoztak ilyennel)

dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 17:20


Crampus írta:
hancurozo írta:
Crampus írta:
hancurozo írta:
Crampus írta: Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!


A "bizti panelt" felejtsd el. (még egy rms100W-os erősítőnek is sok áramra van szüksége, amit a "bizti panelbe" lévő kábelek egyike sem bírna ki)
Van a tűzfalon elég gumis, szigetelt átvezetés.


OK, elfelejtem! De a tűzfalon nincs egyetlen átvezetés sem láthatáron, hacsak nem szedem ki a motort


Az akku mögött és a féknél keresgélj. Fogsz találni. (úgy is csak a pozitív kábelt kell átvezetned)


Köszi! Holnap meg tudom nézni. Viszek egy halogén reflektort


nem akarok bele okoskodni, de én a bizti panelt használtam indulásnak és tökéletesen működik a rendszer, mitöbb... patent-gyári hatása is lett.
a legelső nagy késes bizti helyére kötöttem be, egy saru megy egy bizti bele és süt-főz a technika, persze nekem "csak" egy 2csatornás 300-as Monacort kerget....
azért a tábla elosztó sínjére elég komoly vezeték van behúyva gyárilag... én nem aggódom.
persze mindenki úgy szereli ahogy jónak látja.
respekt

Crampus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Crampus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 15:52


hancurozo írta:
Crampus írta:
hancurozo írta:
Crampus írta: Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!


A "bizti panelt" felejtsd el. (még egy rms100W-os erősítőnek is sok áramra van szüksége, amit a "bizti panelbe" lévő kábelek egyike sem bírna ki)
Van a tűzfalon elég gumis, szigetelt átvezetés.


OK, elfelejtem! De a tűzfalon nincs egyetlen átvezetés sem láthatáron, hacsak nem szedem ki a motort


Az akku mögött és a féknél keresgélj. Fogsz találni. (úgy is csak a pozitív kábelt kell átvezetned)


Köszi! Holnap meg tudom nézni. Viszek egy halogén reflektort

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 15:49


Crampus írta:
hancurozo írta:
Crampus írta: Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!


A "bizti panelt" felejtsd el. (még egy rms100W-os erősítőnek is sok áramra van szüksége, amit a "bizti panelbe" lévő kábelek egyike sem bírna ki)
Van a tűzfalon elég gumis, szigetelt átvezetés.


OK, elfelejtem! De a tűzfalon nincs egyetlen átvezetés sem láthatáron, hacsak nem szedem ki a motort


Az akku mögött és a féknél keresgélj. Fogsz találni. (úgy is csak a pozitív kábelt kell átvezetned)

Crampus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Crampus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 15:44


hancurozo írta:
Crampus írta: Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!


A "bizti panelt" felejtsd el. (még egy rms100W-os erősítőnek is sok áramra van szüksége, amit a "bizti panelbe" lévő kábelek egyike sem bírna ki)
Van a tűzfalon elég gumis, szigetelt átvezetés.


OK, elfelejtem! De a tűzfalon nincs egyetlen átvezetés sem láthatáron, hacsak nem szedem ki a motort

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 15:34


Crampus írta: Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!


A "bizti panelt" felejtsd el. (még egy rms100W-os erősítőnek is sok áramra van szüksége, amit a "bizti panelbe" lévő kábelek egyike sem bírna ki)
Van a tűzfalon elég gumis, szigetelt átvezetés.

Crampus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Crampus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 15:21


Sziasztok! Compactom van így elől az akksim. Van tippje valakinek hol tudom bevinni a tápkábelt? Sehol nem találtam helyet... vagy vegyek áramot a bizti panelről (ha lehet)? Köszi!