BMW-Laci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW-Laci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. március 15. vasárnap, 22:12


Sziasztok

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 20:39


Baci írta:
Medvedisznoman írta:
Baci írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Köszönöm! Igen, tudom, hogy a jó helyen elvezetett kábelek lennének a jó módszer, az már csak az én egyéni gyengeségem, hogy meg akarom kímélni a fickót (de főleg az autómat) attól hogy újra szétbombázza az egészet és helyre tegye a dolgokat. A leírtak fényében viszont úgy fest hogy ezt nem ússza meg. Amikor telefonon mondtam neki, hogy a szűrő (amiről most már tudom, hogy nem szűr) hatástalan, akkor nagyon le akarta terelni a dolgot. Rá akarja fogni a gyári fejre, mondván: "ez ilyen". Csakhogy én ebbe nem fogok belenyugodni, ugyanis számtalan ember csinált jó(!) zenét a kocsijába a gyári fejjel is zajmentesen. Ez NEM ilyen. Csak érteni kell hozzá. Bízom benne, hogy ezt ő is tudja...

Igen,csinálja meg normálisan,ha már fizettél érte.
Esetleg próbáld ki egy nem gyári fejjel is,ha tudsz kölcsön egy próba erejéig,ha azzal is jön a zaj,mutasd be neki,hogy a munkája ennyit ér.
Üdv:Szabi



Ja igen, most hogy mondod, az sem lesz egyszerű. Úgy hagytam ott az autót, hogy legyen előkészítve másik fejegység fogadására, hogy akár otthon is ki tudjam cserélni. Persze ez sem sikerült, úgyhogy azért is vissza kell majd vinnem ugyanide, ha egyszer úgy döntenék.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 05. csütörtök, 20:39

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Baci

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 17:37


Medvedisznoman írta:
Baci írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Köszönöm! Igen, tudom, hogy a jó helyen elvezetett kábelek lennének a jó módszer, az már csak az én egyéni gyengeségem, hogy meg akarom kímélni a fickót (de főleg az autómat) attól hogy újra szétbombázza az egészet és helyre tegye a dolgokat. A leírtak fényében viszont úgy fest hogy ezt nem ússza meg. Amikor telefonon mondtam neki, hogy a szűrő (amiről most már tudom, hogy nem szűr) hatástalan, akkor nagyon le akarta terelni a dolgot. Rá akarja fogni a gyári fejre, mondván: "ez ilyen". Csakhogy én ebbe nem fogok belenyugodni, ugyanis számtalan ember csinált jó(!) zenét a kocsijába a gyári fejjel is zajmentesen. Ez NEM ilyen. Csak érteni kell hozzá. Bízom benne, hogy ezt ő is tudja...

Igen,csinálja meg normálisan,ha már fizettél érte.
Esetleg próbáld ki egy nem gyári fejjel is,ha tudsz kölcsön egy próba erejéig,ha azzal is jön a zaj,mutasd be neki,hogy a munkája ennyit ér.
Üdv:Szabi



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Baci

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 17:33


Medvedisznoman írta:
Baci írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Köszönöm! Igen, tudom, hogy a jó helyen elvezetett kábelek lennének a jó módszer, az már csak az én egyéni gyengeségem, hogy meg akarom kímélni a fickót (de főleg az autómat) attól hogy újra szétbombázza az egészet és helyre tegye a dolgokat. A leírtak fényében viszont úgy fest hogy ezt nem ússza meg. Amikor telefonon mondtam neki, hogy a szűrő (amiről most már tudom, hogy nem szűr) hatástalan, akkor nagyon le akarta terelni a dolgot. Rá akarja fogni a gyári fejre, mondván: "ez ilyen". Csakhogy én ebbe nem fogok belenyugodni, ugyanis számtalan ember csinált jó(!) zenét a kocsijába a gyári fejjel is zajmentesen. Ez NEM ilyen. Csak érteni kell hozzá. Bízom benne, hogy ezt ő is tudja...




Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 17:27


Baci írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Köszönöm! Igen, tudom, hogy a jó helyen elvezetett kábelek lennének a jó módszer, az már csak az én egyéni gyengeségem, hogy meg akarom kímélni a fickót (de főleg az autómat) attól hogy újra szétbombázza az egészet és helyre tegye a dolgokat. A leírtak fényében viszont úgy fest hogy ezt nem ússza meg. Amikor telefonon mondtam neki, hogy a szűrő (amiről most már tudom, hogy nem szűr) hatástalan, akkor nagyon le akarta terelni a dolgot. Rá akarja fogni a gyári fejre, mondván: "ez ilyen". Csakhogy én ebbe nem fogok belenyugodni, ugyanis számtalan ember csinált jó(!) zenét a kocsijába a gyári fejjel is zajmentesen. Ez NEM ilyen. Csak érteni kell hozzá. Bízom benne, hogy ezt ő is tudja...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Baci

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 16:58


Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 05. csütörtök, 17:18

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 16:16


csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 15:15


Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. február 05. csütörtök, 15:21

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 14:44


Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Én a helyedben kis utána olvasgatással, kérdezgetéssel megcsinálnám magamnak, az a biztos! A sok ilyen kókler szakemberből van már nekem is elegem aki kapugaranciásan csinál mindent, csak a pénzt nézi nem azt, hogy mit ad ki a kezéből!!
Pedig abból lenne a munka....
Tisztelet a kivételnek csak hát egyre ritkább a jó szakember...

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 14:24


csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 10:28


Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 10:13


Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz BRobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 10:10


csbalu írta:
BRobi írta: Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne:

Egy 2000-es évjáratú E46 coupe-ba már majdnem minden gyári hangszórót lecseréltem minimálisan jobb minőségűre.
Mindenképpen fontos számomra, hogy a fejegység gyári maradjon, hogy a műszerfal tökéletességét ne rondítsam el.
A napokban beszereztem egy H/K gyári helyre beszerelhető "mély-ládát" melynek van egy mini erősítője is hozzáépítve az egységhez.
Mint azt tudjuk ezek az okos bajorok minden felfogatási pontot, és helyet beleraknak még egy alap vasba is. Ez pipa megvan a gyári helye. (A felfogató bolhák beszerzése más téma, de ha valaki tud azt szívesen fogadom :porgosnevetos
És most jön a lényeg: Hogy tudom barmolás, és nagy tortúra nélkül bekábelezni, lehetőleg gyári csatival megoldva? Esetleg tud valami jó szakit aki ért a BMW gyári hifihez és Budapest vonzáskörzetében elérhető?

A válaszokat előre is köszi!

Üdv
BRobi


Szia!

Jelen. A gyári HK mélyet a gyári HK-s erősítő vezérli, táplálja és látja el jellel. A sima business Cd-re nem köthető rá. Bolhát és hozzá csavart pont ma rendeltem és egy szettel többet tartalékba, ha kell azt tudok adni. www.bmw-planet.com -on találsz gyári WDS-t. Sok sikert a bekötéshez, de ha működni is fog nem lesz valami tökéletes, széles sávú jelet fog kapni a mély a gyári fejről...
Sok embert bepaliznak ezzel, aztán meg utána jönnek rá hogy az alap rendszerre nem nagyon lehet rákötni.

Üdv
Balu



Szia!

Köszi a hozzászólást!
Mit javasolsz más megoldásként? Fontos lenne számomra a gyári megjelenés mindenhol a kocsiban. Írtad, hogy nem lesz tökéletes. Ezt pontosan hogy érted?
A bolhát és a csavarok érdekelnek. Privátban tudsz írni, hogy-s mint tudok hozzájutni általad?
A Jelen kijelentésedet azért írtad mert ezzel foglalkozol BP környékén?

Üdv.
Robi


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 04. szerda, 14:18


BRobi írta: Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne:

Egy 2000-es évjáratú E46 coupe-ba már majdnem minden gyári hangszórót lecseréltem minimálisan jobb minőségűre.
Mindenképpen fontos számomra, hogy a fejegység gyári maradjon, hogy a műszerfal tökéletességét ne rondítsam el.
A napokban beszereztem egy H/K gyári helyre beszerelhető "mély-ládát" melynek van egy mini erősítője is hozzáépítve az egységhez.
Mint azt tudjuk ezek az okos bajorok minden felfogatási pontot, és helyet beleraknak még egy alap vasba is. Ez pipa megvan a gyári helye. (A felfogató bolhák beszerzése más téma, de ha valaki tud azt szívesen fogadom :porgosnevetos
És most jön a lényeg: Hogy tudom barmolás, és nagy tortúra nélkül bekábelezni, lehetőleg gyári csatival megoldva? Esetleg tud valami jó szakit aki ért a BMW gyári hifihez és Budapest vonzáskörzetében elérhető?

A válaszokat előre is köszi!

Üdv
BRobi


Szia!

Jelen. A gyári HK mélyet a gyári HK-s erősítő vezérli, táplálja és látja el jellel. A sima business Cd-re nem köthető rá. Bolhát és hozzá csavart pont ma rendeltem és egy szettel többet tartalékba, ha kell azt tudok adni. www.bmw-planet.com -on találsz gyári WDS-t. Sok sikert a bekötéshez, de ha működni is fog nem lesz valami tökéletes, széles sávú jelet fog kapni a mély a gyári fejről...
Sok embert bepaliznak ezzel, aztán meg utána jönnek rá hogy az alap rendszerre nem nagyon lehet rákötni.

Üdv
Balu



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 04. szerda, 14:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz BRobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 21:49


Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne:

Egy 2000-es évjáratú E46 coupe-ba már majdnem minden gyári hangszórót lecseréltem minimálisan jobb minőségűre.
Mindenképpen fontos számomra, hogy a fejegység gyári maradjon, hogy a műszerfal tökéletességét ne rondítsam el.
A napokban beszereztem egy H/K gyári helyre beszerelhető "mély-ládát" melynek van egy mini erősítője is hozzáépítve az egységhez.
Mint azt tudjuk ezek az okos bajorok minden felfogatási pontot, és helyet beleraknak még egy alap vasba is. Ez pipa megvan a gyári helye. (A felfogató bolhák beszerzése más téma, de ha valaki tud azt szívesen fogadom :porgosnevetos
És most jön a lényeg: Hogy tudom barmolás, és nagy tortúra nélkül bekábelezni, lehetőleg gyári csatival megoldva? Esetleg tud valami jó szakit aki ért a BMW gyári hifihez és Budapest vonzáskörzetében elérhető?

A válaszokat előre is köszi!

Üdv
BRobi