autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. április 23. csütörtök, 10:22


lantika írta:
Osynho írta: Na, ez jó kép, egyértelmű. Köszönöm. Akkor annyi a teendő, hogy a légzsák környékét nem piszkálom. Egész korrekt egyébként az ajtó, teljesen fedett. Viszont a hangszóró környéke borzalmas. Oda mire felszenvedek egy mdf kiemelőt, ami légmentesen zár, befonom a hajamat.

A kábel kihúzása után, az ismételt beszereléskor hibaüzenetet fog dobni, vagy nem lesz ilyen gond?


En mindenkeppen ugy kezdenem a müveletet,hogy leveszem az aksisarut,utäna fözök egy kävet,megiszom es csak ezutän huzgälok csatikat szet.




Természetesen áramtalanítással kezdem! Ha elkészül a rendszer nem csak kávét fogok inni örömömben.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 17:58


Osynho írta: Na, ez jó kép, egyértelmű. Köszönöm. Akkor annyi a teendő, hogy a légzsák környékét nem piszkálom. Egész korrekt egyébként az ajtó, teljesen fedett. Viszont a hangszóró környéke borzalmas. Oda mire felszenvedek egy mdf kiemelőt, ami légmentesen zár, befonom a hajamat.

A kábel kihúzása után, az ismételt beszereléskor hibaüzenetet fog dobni, vagy nem lesz ilyen gond?


En mindenkeppen ugy kezdenem a müveletet,hogy leveszem az aksisarut,utäna fözök egy kävet,megiszom es csak ezutän huzgälok csatikat szet.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 22. szerda, 17:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 17:55


Na, ez jó kép, egyértelmű. Köszönöm. Akkor annyi a teendő, hogy a légzsák környékét nem piszkálom. Egész korrekt egyébként az ajtó, teljesen fedett. Viszont a hangszóró környéke borzalmas. Oda mire felszenvedek egy mdf kiemelőt, ami légmentesen zár, befonom a hajamat.

A kábel kihúzása után, az ismételt beszereléskor hibaüzenetet fog dobni, vagy nem lesz ilyen gond?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 16:35


Osynho írta: Azért a jó lenne, ha megmaradna a légzsák. Az ajtó zárt ígyis- úgyis, csak szivaccsal, erre tenném a bitulapot, max a légzsák alatti részt megvágom szikével, hogy oda be tudjon robbanni. Egyáltalán az ajtó belseje felé is kell neki hely? A kárpit légzsák feletti részét akkor érintetlenül hagynám.


A legzsäk alatt nincs lemez,csak az a szürke szivacs.






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 11:45


Azért a jó lenne, ha megmaradna a légzsák. Az ajtó zárt ígyis- úgyis, csak szivaccsal, erre tenném a bitulapot, max a légzsák alatti részt megvágom szikével, hogy oda be tudjon robbanni. Egyáltalán az ajtó belseje felé is kell neki hely? A kárpit légzsák feletti részét akkor érintetlenül hagynám.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 11:35


Osynho írta:
YELLOW írta:
Osynho írta:
csbalu írta:
Osynho írta: Köszönöm a leírást, ez nagyon hasznos! Ha jól értem, a tömlő egyik oldalán simán átdugható a kábel, a másik oldalon van ez a csatlakozó, amit meg kell fúrni és úgy fér át a kanóc.

A hangszóró kábelt nem szeretném toldozgatni, az erősítőtől a hangszórókig kellene mennie, megszakítás nélkül.

Az ajtó pedig bitumen lapokkal lesz kiszigetelve, nem lesz beázás.


Nem igazán értetted a beázás dolgot, gondolom még nem szedtél szét ilyet.
Ez egy vékony szivacs lap ami az ajtókárpit alatt van, nem pedig az ajtólemezen, amire Te gondolsz. Annak a ragasztását nem tudod bitumen lappal kipótolni. Egyébként szerintem ha nem egy "monster" hifit építesz a gyári bitumenezés is megteszi.



Nem szedtem szét az e46-ét, az tény. Az ajtó egy zárt doboz lesz, abból nem folyik ki semmi a kárpit felé. Az ajtólemez és a belső, kárpit alatti rész is telibe lesz lapozva, ahogy maga a kárpit is. A szigetelés kelleni fog, ha szeretném a kick tartományt is elérni, egyébként akusztikus rövidzár lesz.


oldallégzsák akkor off.


Úúú, jogos! Bakker, erre nem is gondoltam. Valahogy csak meg lehet oldani, mások is építenek hifit.


annyi, hogy diaggal kikapcsoltatod, és ki is veheted. akkor viszont nem nyílik ott semmi. bár ha a megfelelő részen kivágod a bitulapot, akkor lehet jó lesz, bár ha az berobban, akkor a bitulap okozhat sérülést.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 11:33


YELLOW írta:
Osynho írta:
csbalu írta:
Osynho írta: Köszönöm a leírást, ez nagyon hasznos! Ha jól értem, a tömlő egyik oldalán simán átdugható a kábel, a másik oldalon van ez a csatlakozó, amit meg kell fúrni és úgy fér át a kanóc.

A hangszóró kábelt nem szeretném toldozgatni, az erősítőtől a hangszórókig kellene mennie, megszakítás nélkül.

Az ajtó pedig bitumen lapokkal lesz kiszigetelve, nem lesz beázás.


Nem igazán értetted a beázás dolgot, gondolom még nem szedtél szét ilyet.
Ez egy vékony szivacs lap ami az ajtókárpit alatt van, nem pedig az ajtólemezen, amire Te gondolsz. Annak a ragasztását nem tudod bitumen lappal kipótolni. Egyébként szerintem ha nem egy "monster" hifit építesz a gyári bitumenezés is megteszi.



Nem szedtem szét az e46-ét, az tény. Az ajtó egy zárt doboz lesz, abból nem folyik ki semmi a kárpit felé. Az ajtólemez és a belső, kárpit alatti rész is telibe lesz lapozva, ahogy maga a kárpit is. A szigetelés kelleni fog, ha szeretném a kick tartományt is elérni, egyébként akusztikus rövidzár lesz.


oldallégzsák akkor off.


Úúú, jogos! Bakker, erre nem is gondoltam. Valahogy csak meg lehet oldani, mások is építenek hifit.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 11:13


Osynho írta:
csbalu írta:
Osynho írta: Köszönöm a leírást, ez nagyon hasznos! Ha jól értem, a tömlő egyik oldalán simán átdugható a kábel, a másik oldalon van ez a csatlakozó, amit meg kell fúrni és úgy fér át a kanóc.

A hangszóró kábelt nem szeretném toldozgatni, az erősítőtől a hangszórókig kellene mennie, megszakítás nélkül.

Az ajtó pedig bitumen lapokkal lesz kiszigetelve, nem lesz beázás.


Nem igazán értetted a beázás dolgot, gondolom még nem szedtél szét ilyet.
Ez egy vékony szivacs lap ami az ajtókárpit alatt van, nem pedig az ajtólemezen, amire Te gondolsz. Annak a ragasztását nem tudod bitumen lappal kipótolni. Egyébként szerintem ha nem egy "monster" hifit építesz a gyári bitumenezés is megteszi.



Nem szedtem szét az e46-ét, az tény. Az ajtó egy zárt doboz lesz, abból nem folyik ki semmi a kárpit felé. Az ajtólemez és a belső, kárpit alatti rész is telibe lesz lapozva, ahogy maga a kárpit is. A szigetelés kelleni fog, ha szeretném a kick tartományt is elérni, egyébként akusztikus rövidzár lesz.


oldallégzsák akkor off.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 11:08


csbalu írta:
Osynho írta: Köszönöm a leírást, ez nagyon hasznos! Ha jól értem, a tömlő egyik oldalán simán átdugható a kábel, a másik oldalon van ez a csatlakozó, amit meg kell fúrni és úgy fér át a kanóc.

A hangszóró kábelt nem szeretném toldozgatni, az erősítőtől a hangszórókig kellene mennie, megszakítás nélkül.

Az ajtó pedig bitumen lapokkal lesz kiszigetelve, nem lesz beázás.


Nem igazán értetted a beázás dolgot, gondolom még nem szedtél szét ilyet.
Ez egy vékony szivacs lap ami az ajtókárpit alatt van, nem pedig az ajtólemezen, amire Te gondolsz. Annak a ragasztását nem tudod bitumen lappal kipótolni. Egyébként szerintem ha nem egy "monster" hifit építesz a gyári bitumenezés is megteszi.



Nem szedtem szét az e46-ét, az tény. Az ajtó egy zárt doboz lesz, abból nem folyik ki semmi a kárpit felé. Az ajtólemez és a belső, kárpit alatti rész is telibe lesz lapozva, ahogy maga a kárpit is. A szigetelés kelleni fog, ha szeretném a kick tartományt is elérni, egyébként akusztikus rövidzár lesz.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. április 22. szerda, 10:06


Osynho írta: Köszönöm a leírást, ez nagyon hasznos! Ha jól értem, a tömlő egyik oldalán simán átdugható a kábel, a másik oldalon van ez a csatlakozó, amit meg kell fúrni és úgy fér át a kanóc.

A hangszóró kábelt nem szeretném toldozgatni, az erősítőtől a hangszórókig kellene mennie, megszakítás nélkül.

Az ajtó pedig bitumen lapokkal lesz kiszigetelve, nem lesz beázás.


Nem igazán értetted a beázás dolgot, gondolom még nem szedtél szét ilyet.
Ez egy vékony szivacs lap ami az ajtókárpit alatt van, nem pedig az ajtólemezen, amire Te gondolsz. Annak a ragasztását nem tudod bitumen lappal kipótolni. Egyébként szerintem ha nem egy "monster" hifit építesz a gyári bitumenezés is megteszi.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. április 21. kedd, 23:42


Köszönöm a leírást, ez nagyon hasznos! Ha jól értem, a tömlő egyik oldalán simán átdugható a kábel, a másik oldalon van ez a csatlakozó, amit meg kell fúrni és úgy fér át a kanóc.

A hangszóró kábelt nem szeretném toldozgatni, az erősítőtől a hangszórókig kellene mennie, megszakítás nélkül.

Az ajtó pedig bitumen lapokkal lesz kiszigetelve, nem lesz beázás.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 21. kedd, 14:26


csbalu írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Osynho írta: Ez kicsit kínai nekem. Szóval van megoldás az esztétikus, rombolás
mentes kábel elvezetésre? 2,5 + 1,5-esnek el kellene férnie.




igy nez ki a kerdeses csatlakozo 2 resze.

Ahol a piros kocka van azt nezd meg,hogy a csatiban az a kicsi kocka csati resz benne van e,illetve,hogy van e benne läbacska (az ajtobol kilogo csati).
Ha nincs benne,vagy tök üres akkor ki kell venni,es ott ät fog ferni a käbel.
A teljes leiräs nemetül.







Ekkora kókányolást soha nem csinálnék!!!
Én tuti bepinezném, bármit csináltam a kocsiban mindig kikerestem a gyári megoldásnak megfelelő pint.



Igen ezzel en is igy vagyok. A problema ott kezdödik,ha nem gyäri cuccot teszel a kocsiba,mint PL a kerdeses HIFI,es nem lehet a teljesitmenynek megfelelö PIN-t betenni,mert foglalt a csati,vagy nem is lehet eleve akkorät beletenni.


A jobb oldali képen a bekeretezett rész mellett balra a 2 vastagabb csatlakozó az a "mély" hangszórók érintkezője. Azokban a kocsikban amikben nincsen nagyhifi, csak ezeket használják, de ilyen minden kocsiban van! A jobb oldali bekarikázott részen csak a közép és a magas sugárzók mennek, mert azok kissebb teljesítményűek. Szerintem a mélysugárzók érintkezői teljesen megfelelnek arra amire használni szeretnétek.
Egy nagyon jó tanács amit mindenképpen fogadjatok meg, hogy azt a szürke szivacs betétet ami az ajtóban van MINDENKÉPPEN ragasszátok vissza valami jó erős szilikonos ragasztóval, mert ha nem teszitek, ott fog befolyni a víz a kocsitokba és eláztatja az egész szőnyeget!!! Láttam már kocsit ami ezért kezdett el rohadni, mellesleg a tiszta penész lesz az egész .....


en nem akarok beszerelni semmit . Azt nem tudtam,hogy azok az erintkezök mihez tartoznak,akkor ezekszerint ajtokäbelt kell cserelni,mert az a resz nincs benne mindbe. Azt a szürke szivacsot pont a beäzäs miatt ragasztjäk,van olyan gyär ami kicsit vastagabb foliät hasznäl es Butil a ragaszto neve amit gyärilag hsznälnak. De sokminden mäs is jo helyette termeszetesen. Es nem ärt az ajto aljän a vizkifolyo lyukakat kitakaritani,mert nekem kb 2 centi vastagon ällt a kosz az ajto aljäban amitöl nem tudott kijönni a viz...

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. április 21. kedd, 09:07


lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Osynho írta: Ez kicsit kínai nekem. Szóval van megoldás az esztétikus, rombolás
mentes kábel elvezetésre? 2,5 + 1,5-esnek el kellene férnie.




igy nez ki a kerdeses csatlakozo 2 resze.

Ahol a piros kocka van azt nezd meg,hogy a csatiban az a kicsi kocka csati resz benne van e,illetve,hogy van e benne läbacska (az ajtobol kilogo csati).
Ha nincs benne,vagy tök üres akkor ki kell venni,es ott ät fog ferni a käbel.
A teljes leiräs nemetül.







Ekkora kókányolást soha nem csinálnék!!!
Én tuti bepinezném, bármit csináltam a kocsiban mindig kikerestem a gyári megoldásnak megfelelő pint.



Igen ezzel en is igy vagyok. A problema ott kezdödik,ha nem gyäri cuccot teszel a kocsiba,mint PL a kerdeses HIFI,es nem lehet a teljesitmenynek megfelelö PIN-t betenni,mert foglalt a csati,vagy nem is lehet eleve akkorät beletenni.


A jobb oldali képen a bekeretezett rész mellett balra a 2 vastagabb csatlakozó az a "mély" hangszórók érintkezője. Azokban a kocsikban amikben nincsen nagyhifi, csak ezeket használják, de ilyen minden kocsiban van! A jobb oldali bekarikázott részen csak a közép és a magas sugárzók mennek, mert azok kissebb teljesítményűek. Szerintem a mélysugárzók érintkezői teljesen megfelelnek arra amire használni szeretnétek.
Egy nagyon jó tanács amit mindenképpen fogadjatok meg, hogy azt a szürke szivacs betétet ami az ajtóban van MINDENKÉPPEN ragasszátok vissza valami jó erős szilikonos ragasztóval, mert ha nem teszitek, ott fog befolyni a víz a kocsitokba és eláztatja az egész szőnyeget!!! Láttam már kocsit ami ezért kezdett el rohadni, mellesleg a tiszta penész lesz az egész .....

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 20. hétfő, 18:09


lela írta:
lantika írta:
Osynho írta: Ez kicsit kínai nekem. Szóval van megoldás az esztétikus, rombolás
mentes kábel elvezetésre? 2,5 + 1,5-esnek el kellene férnie.




igy nez ki a kerdeses csatlakozo 2 resze.

Ahol a piros kocka van azt nezd meg,hogy a csatiban az a kicsi kocka csati resz benne van e,illetve,hogy van e benne läbacska (az ajtobol kilogo csati).
Ha nincs benne,vagy tök üres akkor ki kell venni,es ott ät fog ferni a käbel.
A teljes leiräs nemetül.







Ekkora kókányolást soha nem csinálnék!!!
Én tuti bepinezném, bármit csináltam a kocsiban mindig kikerestem a gyári megoldásnak megfelelő pint.



Igen ezzel en is igy vagyok. A problema ott kezdödik,ha nem gyäri cuccot teszel a kocsiba,mint PL a kerdeses HIFI,es nem lehet a teljesitmenynek megfelelö PIN-t betenni,mert foglalt a csati,vagy nem is lehet eleve akkorät beletenni.


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. április 20. hétfő, 18:06


lantika írta:
Osynho írta: Ez kicsit kínai nekem. Szóval van megoldás az esztétikus, rombolás
mentes kábel elvezetésre? 2,5 + 1,5-esnek el kellene férnie.




igy nez ki a kerdeses csatlakozo 2 resze.

Ahol a piros kocka van azt nezd meg,hogy a csatiban az a kicsi kocka csati resz benne van e,illetve,hogy van e benne läbacska (az ajtobol kilogo csati).
Ha nincs benne,vagy tök üres akkor ki kell venni,es ott ät fog ferni a käbel.
A teljes leiräs nemetül.







Ekkora kókányolást soha nem csinálnék!!!
Én tuti bepinezném, bármit csináltam a kocsiban mindig kikerestem a gyári megoldásnak megfelelő pint.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 20. hétfő, 18:06