státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. június 26. hétfő, 13:29


Köszönjük a fordítást!

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. június 26. hétfő, 13:13


reset: nyomva tartod a nullázo gombot a mûszerfalon közben ráfordítasz a kulcsra egyet,5 másodpercig nyomva tartod. megint 5 másodpecig nyomva tartod, majd megint nyomsz egyet rajta. asszem ennyi. már rég csináltam, ja ás a mûveletet kétszer kell megcsinálni mert elsõre nem mindig fogadja el. lehet vele kisérletezni mert kárt nem lehet tenni benne ahhoz computer kell.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. június 26. hétfő, 10:44


Ezek mûködnek.

státusz urizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2006. június 26. hétfő, 09:57


még nem próbáltam (szóval nincs rá garancia ), de ezek e lehetõségek:

RESETTING OIL SERVICE INDICATOR:
If your OBC needs to be reset after completing your oil change, there are two ways. NOTE: If you miss a step, just turn the key back off and try again:

A. Model Year 1999 to Mid-2000: You should have the older round 20-pin DLC connector under your hood behind the battery terminal, you need to use a small length of wire to connect (short) pins 7 and 19 for 3-5 seconds with the ignition key in position 1 (Accessory).

B. After Mid-2000: You should not have the 20-pin DLC connector. You only need to hold the left odometer reset button while turning the key to position 1 (Accessory). Keep holding the button for 5 or so seconds until any of the following shows in the display: OIL SERVICE or INSPECTION with RESET or RE. Release the button and press it again for another 5 or so seconds until RESET or RE flash. While the display flashes, press the button one more time briefly. If done correctly, END SIA should show up for a few seconds. All done.

státusz borex

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2006. június 26. hétfő, 08:44