hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 19:58


anubisz írta:

Bocs,ha rossz napod volt ma,de nem azt írtam,hogy te rosszul írtad,csak azt ,hogy nekem sikerült.


Abszolút nem volt rossz napom. Azért sikerült, mert mint ahogyan azt írtam, abban a sorozatban ez a lehetőség már elérhető volt. Nem egyedi az autód, nem a Te ügyességeden múlt, hanem egyszerűen azt a lehetőséget abba beletették. A korábbi sorozatban ez még nem volt benne, ezért nem lehet műszerfalról nullázni ez a válasz a legelső kérdésre.
De még most sincs rossz napom......csak egyszerűen, pontosítva válaszolok.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 19:58

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:22


hil írta:
anubisz írta: [

Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



enyém 2001 -es,az itt talált videó alapján nulláztam még fél éve,nekem ment.


Gratulálok! Mintha ezt írtam volna az előbb!



[/quote]
Bocs,ha rossz napod volt ma,de nem azt írtam,hogy te rosszul írtad,csak azt ,hogy nekem sikerült.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:10


hil írta: Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



Az utolsó szériás nem faceliftes már bentről is nullázható (nekem is megy bentről).
De nulláztam körcsatiról 99-es 2000-es autót is. Azokat csak onnan lehet. Lehet valamit rosszúl csináltál. (lehet kapni hozzá készüléket is, ott gombbal zárod össze, és nem te nézed az időt hanem az elktronika )

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:09


anubisz írta: [

Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



enyém 2001 -es,az itt talált videó alapján nulláztam még fél éve,nekem ment.[/quote]

Gratulálok! Mintha ezt írtam volna az előbb!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 18:10

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:03


hil írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Te "mindig csak Ómen"!

Nem faceliftes 2002-es 330Xi márpedig nem létezik.




Bocs,ebbe igazad van,azt én írtam el,még annak idején mikor regztem,enyém 2001 es,azt majd javítom Pont Facelift előtti 1,2 hónappal.


Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



enyém 2001 -es,az itt talált videó alapján nulláztam még fél éve,nekem ment.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 18:01


anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Te "mindig csak Ómen"!

Nem faceliftes 2002-es 330Xi márpedig nem létezik.




Bocs,ebbe igazad van,azt én írtam el,még annak idején mikor regztem,enyém 2001 es,azt majd javítom Pont Facelift előtti 1,2 hónappal.


Lehet rosszúl írtam: valahol olvastam, hogy a 2001 vagy 2002 gyártások, amik még nem voltak facelift-ek, de abban már működött a műszerfalról nullázás. Az első gyártásokban tuti nem. És gyanítom, hogy az 1999 -ig gyártottakban nem lehet nullázni a körcsatin sem. Az enyémben tuti nem lehet, mindent kipróbáltam és most látom, ebben az évjáratban másnak sem sikeredik.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:57


kempelen írta:


Ami a kis és nagy board-ot illeti az csak az E39 esetében létezett. Volt/van egy kis kijelzővel gyártott E39 műszeregység és van a nagy. Nem a navira vonatkozott.



E46-nál meg tökimndegy. A korábbi modellek sajnos nem nullázhatóak, az utóbbiakkal ellentétben.




Köszi!




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:26


kempelen írta:
anubisz írta: Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Te "mindig csak Ómen"!

Nem faceliftes 2002-es 330Xi márpedig nem létezik.




Bocs,ebbe igazad van,azt én írtam el,még annak idején mikor regztem,enyém 2001 es,azt majd javítom Pont Facelift előtti 1,2 hónappal.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 17:21


hancurozo írta:
kempelen írta: E46-nál meg tökimndegy. A korábbi modellek sajnos nem nullázhatóak, az utóbbiakkal ellentétben.







De igen. Ott úgy csinálod mint az e36-nál, a kulső kör diagcsatin.
gyújtás bekapcsol
-7-19 rövidrezár (vagy földel a 7-es)
-várakozik (3,25 sec / 11 sec) (olaj/insp.)
-rövidzár megszűntet (drót lehúz)
-gyújtás lekapcsol



Elnézést, én beszéltem ismét félreérthetően.
Úgy értettem a műszerfalon keresztül.

Neked van igazad!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 08:33


kempelen írta: E46-nál meg tökimndegy. A korábbi modellek sajnos nem nullázhatóak, az utóbbiakkal ellentétben.







De igen. Ott úgy csinálod mint az e36-nál, a kulső kör diagcsatin.
gyújtás bekapcsol
-7-19 rövidrezár (vagy földel a 7-es)
-várakozik (3,25 sec / 11 sec) (olaj/insp.)
-rövidzár megszűntet (drót lehúz)
-gyújtás lekapcsol



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 07:01


anubisz írta: Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Te "mindig csak Ómen"!

Nem faceliftes 2002-es 330Xi márpedig nem létezik.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 07:03

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 07:00


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:


Mi a különbség a kis és a nagy board között?



igazából fingom sincs elképzelésem van. de akinek akartam E39-esnek belépett a menübe a napi számlálóban, sőt elvileg le is nullázta, de valójában meg mégsem. ő mondta, hogy ahova szokta vinni, mondta a csávó, csak géppel tudja kiütni, mert nagy navija van, gondolom ebből nagy board. gondolom én. de olyat is hallottam, hogy a nagy board-nál elvileg titkos menü sincs vagy mi. annyi infó van, hogy már a fejemben is kuszaság van.



Akkor a nagy boardnál a navira gondolnak? Az enyémet a Carsoftal sem tudtam nullázni, csak INPA, DIS, stb tudta. Viszont a szervizben ráraktak a kerek csatira egy kütyüt és azzal mindent tudtak nullázni.



Ami a kis és nagy board-ot illeti az csak az E39 esetében létezett. Volt/van egy kis kijelzővel gyártott E39 műszeregység és van a nagy. Nem a navira vonatkozott.



E46-nál meg tökimndegy. A korábbi modellek sajnos nem nullázhatóak, az utóbbiakkal ellentétben.







anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 22. szombat, 02:14


Kár hogy az enyém se Faceliftes,még is simán lenulláztam.
Itt aztán össze,vissza van minden,azt se tudni,ki,kinek,mire válaszolt


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 22. szombat, 02:20

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 22:03


[quote="mclaren"]
Mokkanat írta:
davech írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Hogyan lehet nullázni sz.gép nélkül az olajcsere számlálót?


Ez engem is érdekelne! THX!



íme:


YouTube videó

sikeresen megcsináltam köszi


Köszi a választ, de egy valami elkerülte a figyelmedet: a kérdező autója 1999-es, tehát facelift előtti és abban ez nem működik.



mclaren
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz mclaren

Újonc

Elismertség: 25% (1 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. október 21. péntek, 21:53


[quote="Mokkanat"]
davech írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Hogyan lehet nullázni sz.gép nélkül az olajcsere számlálót?


Ez engem is érdekelne! THX!



íme:


YouTube videó

sikeresen megcsináltam köszi