- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 10:43
Sziasztok!!
Valaki cserélt már otthon sajátkezüleg hűtöt?? Valami útmutatás kéne
Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 10:43
Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 10:11
tamas32 írta:tamas32 írta:YELLOW írta:tamas32 írta:hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?
persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.
Köszönöm szépen a válaszod !
Azt honnan tudom meg ,hogy melyik hőmérséklet jeladó rossz?
Mert ha jól tudom akkor kettő van benne egy a hengerfejnél és egy alul a hűtővízcsőnél .
Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 10:09
tamas32 írta:YELLOW írta:tamas32 írta:hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?
persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.
Köszönöm szépen a válaszod !
Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 09:54
YELLOW írta:tamas32 írta:hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?
persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.
Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 09:40
tamas32 írta:hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?
Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 08:44
hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Elküldve: 2014. március 29. szombat, 19:42
tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Elküldve: 2014. március 29. szombat, 19:05
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 20:48
MattM325 írta:Pocses írta: Szevasztok!
Na megvan a diagnózis, nagyon kicsi a szivárgásom amit lehetséges, hogy tudom kezelni hűtőtömítő adalékkal.
Használt már valaki ilyet, és ha igen esetleg ajánlhatna márkát.
Unix oldalán néztem Valvoline, vagy Liqui Moly márkákban ezek közül jó lehet valamelyik?
http://bolthely.hu/webautoshop...__250_ml__
Persze ha így nem sikerül akkor egy Valeo hűtő lesz a vége.
Üdv.: Pocses
Én nem tennék bele. Ki tudja milyen dugulásokat okozhat.
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 20:41
Pocses írta: Szevasztok!
Na megvan a diagnózis, nagyon kicsi a szivárgásom amit lehetséges, hogy tudom kezelni hűtőtömítő adalékkal.
Használt már valaki ilyet, és ha igen esetleg ajánlhatna márkát.
Unix oldalán néztem Valvoline, vagy Liqui Moly márkákban ezek közül jó lehet valamelyik?
http://bolthely.hu/webautoshop...__250_ml__
Persze ha így nem sikerül akkor egy Valeo hűtő lesz a vége.
Üdv.: Pocses
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 19:37
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 10:06
Elküldve: 2014. március 21. péntek, 16:40
batigol09 írta: Sziasztok!
Csapágyas lett a VISCO -m ezért tegnap kicseréltettem. Találtam megfelelőt, bontottat ugyan de hibátlan. A helyzet az most, hogy úgy sűvít a kocsi mintha kint 45 fok lenne és a hűtő menne "1000" -el. A szerelő azt mondta,h semmi gáz, kell idő míg az a gyantaszerű folyadék (ami a viscoban van) "szétterül", mert lehet sokáig volt fekve tárolva. Járt már valaki így esetleg? köszönöm (40 km -ert mentem azóta a kocsival)
Elküldve: 2014. március 21. péntek, 08:25
Elküldve: 2014. március 11. kedd, 23:07
kecsurobi írta: Üdv
Kivilant a hűtővíz sárgán de a vízszint megvan azt mondták hogy piszkos a hűtöm a szalonba
Hogy szoktátok takarítani a hűtőt kívűlről belülről?