státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 14:10


zoltan írta:
lacaca írta:
zoltan írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...


A hűtőfolyadék -40 fokig jó, és megfelelő mennyiség is van a rendszerben.
Ma megint mentem a kocsival. Ugyanaz a jelenség volt. Most digitálisan is kiírattam, hogy mennyi a hűtővíz hőmérséklete és 55-66 fok között ingázott a mutató, de feljebb nem ment.
Mit tudok én itthon megvizsgálni vagy mit tegyek?

Köszi



TERMOSZTÁT CSERE!



Amúgy egy termosztát mitől romlik el?
Ez kb mekkora összeg?


Erre nincs általános magyarázat. Elromlik és kész.

Millió oka lehet, de nem kilométer vagy évjáratfüggő.

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 08:27


lacaca írta:
zoltan írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...


A hűtőfolyadék -40 fokig jó, és megfelelő mennyiség is van a rendszerben.
Ma megint mentem a kocsival. Ugyanaz a jelenség volt. Most digitálisan is kiírattam, hogy mennyi a hűtővíz hőmérséklete és 55-66 fok között ingázott a mutató, de feljebb nem ment.
Mit tudok én itthon megvizsgálni vagy mit tegyek?

Köszi



TERMOSZTÁT CSERE!



Amúgy egy termosztát mitől romlik el?
Ez kb mekkora összeg?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. december 19. vasárnap, 17:48


zoltan írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...


A hűtőfolyadék -40 fokig jó, és megfelelő mennyiség is van a rendszerben.
Ma megint mentem a kocsival. Ugyanaz a jelenség volt. Most digitálisan is kiírattam, hogy mennyi a hűtővíz hőmérséklete és 55-66 fok között ingázott a mutató, de feljebb nem ment.
Mit tudok én itthon megvizsgálni vagy mit tegyek?

Köszi



TERMOSZTÁT CSERE!



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. december 19. vasárnap, 16:14


zoltan írta: A piros mező a nulla és balról az első csík között félútig tart.
Ami még azt jelzi, hogy nem kellően meleg a víz gondolom én.
Szóval nem lenget ki nagyon.
Így érthetőbben írtam le?



A te autódban fordítva van a műszer?



státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 23:04


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...


A hűtőfolyadék -40 fokig jó, és megfelelő mennyiség is van a rendszerben.
Ma megint mentem a kocsival. Ugyanaz a jelenség volt. Most digitálisan is kiírattam, hogy mennyi a hűtővíz hőmérséklete és 55-66 fok között ingázott a mutató, de feljebb nem ment.
Mit tudok én itthon megvizsgálni vagy mit tegyek?

Köszi


státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. december 18. szombat, 06:14


A piros mező a nulla és balról az első csík között félútig tart.
Ami még azt jelzi, hogy nem kellően meleg a víz gondolom én.
Szóval nem lenget ki nagyon.
Így érthetőbben írtam le?



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 17. péntek, 21:59


YELLOW írta:
kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



Bocs, inkább nekifutottam harmadszor is, mert nem teljesen tiszta ez így...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 17. péntek, 21:54


kempelen írta: amit yellow írt azt nézd meg, de ezen kívül....
...hütőfolyadék jó e? Nincs e befagyva valahol, mondjuk tiszta víz miatt?


én ezt a lehetőséget azért nem írtam, mert 110 km alatt kiolvadt volna... legalábbis gondolom.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 17. péntek, 21:50


Nekifutok inkább harmadszor is.

Valamit nem értek.

zoltan írta: A víz hőmérsékletét mutató azonban egész út alatt a piros mező és a felette lévő első vonal között ingázott.


Ezek szerint forrt a vized? mert ott van piros mező....

majd...

zoltan írta: Menet közben még max- ra is állítottam a belső hőmérsékletet, akkor szépen el is kezdte befújni a meleg levegőt, de a vízhőfok akkor is az első vonalnál feljebb nem ment.


Itt pedig az első vonal? Azaz hideg?

Akkor most hol ingázott? Mert a mondandód szerint kilengett rendesen...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. december 17. péntek, 21:57

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 17. péntek, 21:37


zoltan írta: Sziasztok!

Egy hétig a garázsban állt a kocsi. A mai napon este azonban elindultam vele. Úgy 110 km tettem meg és az út alatt végig -12 fok volt kint.
A víz hőmérsékletét mutató azonban egész út alatt a piros mező és a felette lévő első vonal között ingázott. Ha 100-al mentem akkor az első csíkon volt a mutató, ha városban értem és lassabban mentem, akkor pedig a piros sáv teteje közelében volt.
A belső hőmérséklet 22 fokra volt állítva és autómatára.
Nem volt semmi baj menet közben. A kocsi fűtött szépen ment, csak az a fránya vízhőmérséklet mutató ingázott abban a tartományban amit leírtam.
Miért? Mi baj lehet?
(Menet közben még max- ra is állítottam a belső hőmérsékletet, akkor szépen el is kezdte befújni a meleg levegőt, de a vízhőfok akkor is az első vonalnál feljebb nem ment.)

Köszi


esetleg levegős a rendszer, víz szint jó?, nem nyit a nagykör, vagy marha köszos a hűtő. szerintem. bár lehet termosztát is ugye.



státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. december 17. péntek, 21:23


Sziasztok!

Egy hétig a garázsban állt a kocsi. A mai napon este azonban elindultam vele. Úgy 110 km tettem meg és az út alatt végig -12 fok volt kint.
A víz hőmérsékletét mutató azonban egész út alatt a piros mező és a felette lévő első vonal között ingázott. Ha 100-al mentem akkor az első csíkon volt a mutató, ha városban értem és lassabban mentem, akkor pedig a piros sáv teteje közelében volt.
A belső hőmérséklet 22 fokra volt állítva és autómatára.
Nem volt semmi baj menet közben. A kocsi fűtött szépen ment, csak az a fránya vízhőmérséklet mutató ingázott abban a tartományban amit leírtam.
Miért? Mi baj lehet?
(Menet közben még max- ra is állítottam a belső hőmérsékletet, akkor szépen el is kezdte befújni a meleg levegőt, de a vízhőfok akkor is az első vonalnál feljebb nem ment.)

Köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 22:26


david00 írta:
Tano írta: Nem bonyolult a dízelnél. Itt nem viszkós venti van, hanem elektromos. Azt ki kell venni a házával együtt, egy csavar és egy tipli tartja a helyén a két szélén. A vizet és csöveket értelem szerint eltakarítani az útból.
Itt a link a csere gyári leírásához: http://www.4shared.com/file/jp...r_rep.html


nem tudom megnyitni a letoltott fajlt!! segitsetek!



A winfos beépített virtuális nyomtatójával lett készítve. Office document imaging modullal meg tudod nyitni. Ha nincs az office-odba telepítve ez a modul, akor utólag is hozzá tudod adni:
http://www.mydigitallife.info/...fice-2007/


david00

státusz david00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. december 16. csütörtök, 21:20


Tano írta: Nem bonyolult a dízelnél. Itt nem viszkós venti van, hanem elektromos. Azt ki kell venni a házával együtt, egy csavar és egy tipli tartja a helyén a két szélén. A vizet és csöveket értelem szerint eltakarítani az útból.
Itt a link a csere gyári leírásához: http://www.4shared.com/file/jp...r_rep.html


nem tudom megnyitni a letoltott fajlt!! segitsetek!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. december 15. szerda, 21:46


Elnézést nem figyelem pontosan az előzményeket, de ha automata váltós akkor viszkós a venti...

Ha kézi váltós, akkor nem szóltam egy szót sem.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 15. szerda, 21:47

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. december 15. szerda, 20:17


Nem bonyolult a dízelnél. Itt nem viszkós venti van, hanem elektromos. Azt ki kell venni a házával együtt, egy csavar és egy tipli tartja a helyén a két szélén. A vizet és csöveket értelem szerint eltakarítani az útból.
Itt a link a csere gyári leírásához: http://www.4shared.com/file/jp...r_rep.html