autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 14:04


hil írta:
kiskiru írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

Szia!
A Fórumtársak ezt arra értették, hogy mint ismert, az öngyújtósokban 2 termosztát van. Többen is úgy gondolták, hogy csak a rosszt cserélik. Igen ám, de melyik a rossz? Ezt még senki sem tudta egyértelműen megállapítani. Kicserélte az egyiket (random, hogy melyiket, vagy logikai levezetés alapján), aztán a másikat is cserélve állt helyre a rend.
Itt nem a segítőkészség hiányáról szól a történet, hanem a gyakorlati tapasztalatok alapján válaszoltak kérdésedre, Neked megspórolva a felesleges szerelgetést, boltba menést. De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil



köszönöm a levezetést
remélem van polcon itt a környéken egy egr thermoszát mert akkor csak le kell csekkolni hogy az alapesetbe zárt e vagy nyitott, aztán összehasonlitani a sajáttal


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 13:42


hil írta: De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil


én az egész motort, vagy autót lecserélném kitudja mi baja lehet majd még a közeljövőben
szerintem lehetne benne ilyen szondás termosztát is, amit betudgsz a popólyukadba, mikor beülsz, illetve az összes utasnak is lenne. aztán a tested hőmérs(z)ékletét figyelve állítaná a fűtést. jó ez már inkább a klímarész, de milyen jó lenne nem?
/bocs most keltem éjszakás meló után/

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 13:37


kiskiru írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

Szia!
A Fórumtársak ezt arra értették, hogy mint ismert, az öngyújtósokban 2 termosztát van. Többen is úgy gondolták, hogy csak a rosszt cserélik. Igen ám, de melyik a rossz? Ezt még senki sem tudta egyértelműen megállapítani. Kicserélte az egyiket (random, hogy melyiket, vagy logikai levezetés alapján), aztán a másikat is cserélve állt helyre a rend.
Itt nem a segítőkészség hiányáról szól a történet, hanem a gyakorlati tapasztalatok alapján válaszoltak kérdésedre, Neked megspórolva a felesleges szerelgetést, boltba menést. De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 13:05


hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat


Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. november 22. vasárnap, 13:17

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 12:37


Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 10:18


kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 09:23


szotakdavid írta:
kiskiru írta:
southboy írta:
asbi írta:
southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?


Azt hogy tudom ellenőrizni hogy rendben van e vagy nem ?


Nálam is ugyan ez a helyzet ha fel is megy üzemire, utána lassú tempónál visszahűl oda mint nálad, szóval termosztát, jövő héten csere, csak melyiket


Mind a kettőt cseréld.


Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire

viszont abba segíthetnétek hogy melyik utángyártó céget preferáltok?
mert most váltottam márkát és ezek közül nem sokat ismerek




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 22. vasárnap, 09:24


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 21:32


kiskiru írta:
southboy írta:
asbi írta:
southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?


Azt hogy tudom ellenőrizni hogy rendben van e vagy nem ?


Nálam is ugyan ez a helyzet ha fel is megy üzemire, utána lassú tempónál visszahűl oda mint nálad, szóval termosztát, jövő héten csere, csak melyiket


Mind a kettőt cseréld.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 14:22


southboy írta:
asbi írta:
southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?


Azt hogy tudom ellenőrizni hogy rendben van e vagy nem ?


Nálam is ugyan ez a helyzet ha fel is megy üzemire, utána lassú tempónál visszahűl oda mint nálad, szóval termosztát, jövő héten csere, csak melyiket

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:28


asbi írta:
southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?


Azt hogy tudom ellenőrizni hogy rendben van e vagy nem ?

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:22


southboy írta: Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Termosztátok rendben vannak?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:17

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. november 13. péntek, 09:16


Sziasztok. Ismételten egy gond nem megy fel a hőfokom légtelenítettem minden de 25-Km után is ezt a hőfokot mutatja meleget ad nem kurutyól a szellőzőből semmi nem hiszem hogy levegős lenne van valakinek ötlete ?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 21:38


Veszti22 írta: Sziasztok.olyan kérdéssel fordulnák hozzátok,hogy van egy BMWe46 320i és ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt felöntöttem fagyálóval felettem maxra a fűtést egy jó 40 percet járt a fölső csőbe nem volt víz de acső melegvolt de a kiegyenlítő tartályban a víz annyira meleg nem volt a hőfokjelző féltöl feljebb nem ment de főtés egyátalán nem volt.ennek mi lehet az oka? Köszi előre
Sziasztok


de közben a légtelenítőcsavarokat ki kellett volna tekerni. mert nem jut a kiegyenlítőbe vissza a víz. és kell majd még utána töltned. a fűtés kinyitása jó ötlet volt, de kevés a víz ezért nem keringette. már ha felételezzük, hogy a vízpumpa lapátjai épek és nem forog el a tengelyen., mert akkor nem forgatja meg semmi...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz Veszti22

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 21:25


Sziasztok.olyan kérdéssel fordulnák hozzátok,hogy van egy BMWe46 320i és ma kicseréltem a kiegyenlítő tartályt felöntöttem fagyálóval felettem maxra a fűtést egy jó 40 percet járt a fölső csőbe nem volt víz de acső melegvolt de a kiegyenlítő tartályban a víz annyira meleg nem volt a hőfokjelző féltöl feljebb nem ment de főtés egyátalán nem volt.ennek mi lehet az oka? Köszi előre
Sziasztok