- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 318d
- Évjárat: 2008
Elküldve: 2012. május 01. kedd, 22:22
YELLOW írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.
Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.
akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...
Mire vagy kíváncsi? Arra, hogy nem megy a venti leállítás után soha, vagy arra, hogy nincs kapcsolási küszöb, hanem fokozatos kivezérlése van?
arra amit leírtam visszább, hogy sok autónál OFF, már 99-es évjáratnál is csinál olyat, hogy leállítás után megy a venti. opelunkban is (a szomszéd volvo v70-ese nagyon durva), ami nem lenne hülyeség, de ennek úgy lenne értelme szerintem, ha a pumpa is menne, az meg ugye motorjárás nélkül nem megy. bár nem hiszem, hogy másban elektronyos lenne a pumpa.
szóval a kérdés, hogy mi esetünkben E46 leállítás után mehet-e a venti, vagy sem?
nem mehet