bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 22:22


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...


Mire vagy kíváncsi? Arra, hogy nem megy a venti leállítás után soha, vagy arra, hogy nincs kapcsolási küszöb, hanem fokozatos kivezérlése van?


arra amit leírtam visszább, hogy sok autónál OFF, már 99-es évjáratnál is csinál olyat, hogy leállítás után megy a venti. opelunkban is (a szomszéd volvo v70-ese nagyon durva), ami nem lenne hülyeség, de ennek úgy lenne értelme szerintem, ha a pumpa is menne, az meg ugye motorjárás nélkül nem megy. bár nem hiszem, hogy másban elektronyos lenne a pumpa.

szóval a kérdés, hogy mi esetünkben E46 leállítás után mehet-e a venti, vagy sem?


nem mehet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 22:21


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...


Mire vagy kíváncsi? Arra, hogy nem megy a venti leállítás után soha, vagy arra, hogy nincs kapcsolási küszöb, hanem fokozatos kivezérlése van?


arra amit leírtam visszább, hogy sok autónál OFF, már 99-es évjáratnál is csinál olyat, hogy leállítás után megy a venti. opelunkban is (a szomszéd volvo v70-ese nagyon durva), ami nem lenne hülyeség, de ennek úgy lenne értelme szerintem, ha a pumpa is menne, az meg ugye motorjárás nélkül nem megy. bár nem hiszem, hogy másban elektronyos lenne a pumpa.

szóval a kérdés, hogy mi esetünkben E46 leállítás után mehet-e a venti, vagy sem?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 22:13


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...


Mire vagy kíváncsi? Arra, hogy nem megy a venti leállítás után soha, vagy arra, hogy nincs kapcsolási küszöb, hanem fokozatos kivezérlése van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 21:56


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



akkor most, hogy kell működnie hivatalosan? mert már nekem sem tiszta...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 21:02


YELLOW írta: nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


Elromlott a venti vezérlője, kedves yellow, te is megérthetnéd!
Ne kavarj, mert feleslegesen köröket fog futni a kocsi gazdája.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 01. kedd, 21:03

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 09:09


bmw320d4 írta: Nincs a hűtőn gomba. A motorvezérlő kapcsolja a ventit, akkor is, ha a klímának kell.


Köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 07:52


nekem még sosem ment a ventim leállítás után, pedig régebbi autóknál is van ilyen. sőt nagyon ritkán szokott csak menni. de ahhoz nagyon kell hajtanom.
de még mindig nem értem mi a gond, mikor leírták, hogy az nem gond ha leállítás után megy. ha minden esetben megy leállítás után, akkor lehet marha kevés a víz benne. ha valami hőfokméréssel van gond akkor a titkos menü is rosszul mutatná? mert esetleg azt lehetne még figyelni. nekem benyásnál, ha jól emlékszem 108foknál kapcsol a venti.


státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. május 01. kedd, 04:24


bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
bmw320d4 írta: Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.


A műszer nem a motoron lévő gombától kapja a jelet? A venti pedig a hűtőről ill. a klímától?
A relé helyett van a vezérlő elektronika a ventillátor házra felszerelve (az enyémen az égett össze, de szerencsémre csak a klímánál zavart be)


Nincs a hűtőn gomba. A motorvezérlő kapcsolja a ventit, akkor is, ha a klímának kell.


Tehát összegezve a ventillátor müködésére szüksége van a motor hütövizének és a klimának is.Szerintetek 1-2 száz km megtételére használhatom az autót vagy most tekintsek el tőle.
Persze fokozott figyelemmel kisérve a vizhőfokot. És ennek megfelelöen hol lehuzva hol visszacsatlakoztatva a ventit.Azonkivül mi ennek a javitási vonzata. Mit kell kicserélni?
Köszönettel: Basanyi

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 19:00


hancurozo írta:
bmw320d4 írta: Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.


A műszer nem a motoron lévő gombától kapja a jelet? A venti pedig a hűtőről ill. a klímától?
A relé helyett van a vezérlő elektronika a ventillátor házra felszerelve (az enyémen az égett össze, de szerencsémre csak a klímánál zavart be)


Nincs a hűtőn gomba. A motorvezérlő kapcsolja a ventit, akkor is, ha a klímának kell.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 18:11


bmw320d4 írta: Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.


A műszer nem a motoron lévő gombától kapja a jelet? A venti pedig a hűtőről ill. a klímától?
A relé helyett van a vezérlő elektronika a ventillátor házra felszerelve (az enyémen az égett össze, de szerencsémre csak a klímánál zavart be)

státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 17:30


bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
Basanyi írta:

Oké. Azt nem írtam,hogy kb másfél órát vártam de tovább már nem mertem.
Köszönöm a gyors reagálást.


Az viszont nem normális. Beadta a kulcsot a hőgombád, vagy a reléje. (zárt helyzetben megragadt)


Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.


Köszönöm a hozzászolásokat.Majd reggel megprobálom, visszadugom és majd kiderül.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 17:16


hancurozo írta:
Basanyi írta:

Oké. Azt nem írtam,hogy kb másfél órát vártam de tovább már nem mertem.
Köszönöm a gyors reagálást.


Az viszont nem normális. Beadta a kulcsot a hőgombád, vagy a reléje. (zárt helyzetben megragadt)


Relé nincs benne, ha pedig a hőgomba lenne rossz, akkor kiakadt volna a hőmérő is.

A venti elektronikája adta meg magát. Általában nem állandósul a hiba, előfordul, hogy egy ilyen után hónapokig jó lesz, aztán soha többé nem kapcsol majd be.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 17:08


Basanyi írta:
hancurozo írta:
Basanyi írta: Sziasztok. Basanyi vagyok. Van egy 99-es 320D-m.Ma jövök haza és leállitom az autot,az auto leáll, de a hütőventilátor nem.Mígnem odáig jutottam,hogy levettem a müa. burkolatot és ott találtam egy csatlakozót azt széthuztam és így leállt a venti. A szereléshez különben nem értek de ünnep lévén senkit nem értem el.Talán jó megoldást választottam, nem tudom ezután mi legyen a teendő.Gondolom szerdán szerelő. De addig tudok-e közlekedni, ventilátor nélkül.Hozzászolásokat, tanácsokat szivesen fogadom. Köszönettel: Basanyi


Mivel leállítás után is forró a vized, ráadásul nem is keringeti semmi, ez természetes. Azzal követtél el hibát, hogy széthúztad a csatit. Ha vártál volna leállt magától (miután normál hőmérsékletre hűtötte a vizet)


Oké. Azt nem írtam,hogy kb másfél órát vártam de tovább már nem mertem.
Köszönöm a gyors reagálást.


Az viszont nem normális. Beadta a kulcsot a hőgombád, vagy a reléje. (zárt helyzetben megragadt)

státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 17:04


hancurozo írta:
Basanyi írta: Sziasztok. Basanyi vagyok. Van egy 99-es 320D-m.Ma jövök haza és leállitom az autot,az auto leáll, de a hütőventilátor nem.Mígnem odáig jutottam,hogy levettem a müa. burkolatot és ott találtam egy csatlakozót azt széthuztam és így leállt a venti. A szereléshez különben nem értek de ünnep lévén senkit nem értem el.Talán jó megoldást választottam, nem tudom ezután mi legyen a teendő.Gondolom szerdán szerelő. De addig tudok-e közlekedni, ventilátor nélkül.Hozzászolásokat, tanácsokat szivesen fogadom. Köszönettel: Basanyi


Mivel leállítás után is forró a vized, ráadásul nem is keringeti semmi, ez természetes. Azzal követtél el hibát, hogy széthúztad a csatit. Ha vártál volna leállt magától (miután normál hőmérsékletre hűtötte a vizet)


Oké. Azt nem írtam,hogy kb másfél órát vártam de tovább már nem mertem.
Köszönöm a gyors reagálást.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 16:52


Basanyi írta: Sziasztok. Basanyi vagyok. Van egy 99-es 320D-m.Ma jövök haza és leállitom az autot,az auto leáll, de a hütőventilátor nem.Mígnem odáig jutottam,hogy levettem a müa. burkolatot és ott találtam egy csatlakozót azt széthuztam és így leállt a venti. A szereléshez különben nem értek de ünnep lévén senkit nem értem el.Talán jó megoldást választottam, nem tudom ezután mi legyen a teendő.Gondolom szerdán szerelő. De addig tudok-e közlekedni, ventilátor nélkül.Hozzászolásokat, tanácsokat szivesen fogadom. Köszönettel: Basanyi


Mivel leállítás után is forró a vized, ráadásul nem is keringeti semmi, ez természetes. Azzal követtél el hibát, hogy széthúztad a csatit. Ha vártál volna leállt magától (miután normál hőmérsékletre hűtötte a vizet)