m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 21:48


jons írta:
Coyote írta: Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.


E34-ről letörött a csonk menet közben 6-7 liter víz oda...
E46-kiegyenlítő tartály csonk elrepedt, víz, gőz szivárgás.
A két kocsi gyártása között 10 év telt el és kb 300k km a diferencia. Mégis eltört.
Mazda 626 1986, több mint 400k km volt benne és semmi baja nem volt se a hűtőnek, se a kiegyenlítőnek. Én ezt csak úgy mondom... De biztos nem volt szerencsém a bömösökkel és a mazdával meg igen..


Mire extrémérzékeny????

Inkább a negatív kritikákra., na arra igen

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 11:28


Coyote írta: Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.


E34-ről letörött a csonk menet közben 6-7 liter víz oda...
E46-kiegyenlítő tartály csonk elrepedt, víz, gőz szivárgás.
A két kocsi gyártása között 10 év telt el és kb 300k km a diferencia. Mégis eltört.
Mazda 626 1986, több mint 400k km volt benne és semmi baja nem volt se a hűtőnek, se a kiegyenlítőnek. Én ezt csak úgy mondom... De biztos nem volt szerencsém a bömösökkel és a mazdával meg igen..

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 11:28


Scotty írta: Igaz, Pécsen is van egy ilyen cég anno az ügyfelem volt.Ők akkoriban 2 különféle műanyag alkatrész gyártottak a bajoroknak.
Nem tudom otthon mennyi a javítása én itt 35Ł-ot fizettem a tartályért és 96-ot a munkáért.


vagy pl. az Advaltech Szekszárdról...

Scotty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Scotty

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 11:03


Igaz, Pécsen is van egy ilyen cég anno az ügyfelem volt.Ők akkoriban 2 különféle műanyag alkatrész gyártottak a bajoroknak.
Nem tudom otthon mennyi a javítása én itt 35Ł-ot fizettem a tartályért és 96-ot a munkáért.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 10:51


jons írta:
MrUltimateSK írta: Tisztelt Mindenki!

A következő a problémám:
Van egy E38 740-em és valahol elfolyik a hűtővíz, de az autó alatt nem áll,nem hengerfejes az autó ,csak 2-3 hét alatt ,attól függ mennyit megyek szépen kifogy a víz a rendszerből.

Ha bárkinek bármi ötlete van ,azt megköszönném .


Minden bizonnyal te is most tapasztalod meg a bmw műanyag gyártó szekciójának konstrukciós hiányossággal rendelkező tervezését. Miszerint a kiegyenlítő tartály, vagy a kiegyenlítő tartály csöve (ami megy a motorra) némileg elrepedt. Hidegen nem folyik, csak melegen tágul annyit, hogy el tud folyni, párologni a víz. Javaslom erre felé keresgess.
Ezt a részt 1986 óta nem tudták megcsinálni normálisan.



Azért az pozitív, hogy ez nem annyira költséges vagy katasztrofális, mintha máshol lenne szivárgás.
Egyébként nem tudom, tudtátok-e, de nagyon sok BMW műanyagalkatrészt Magyarországon gyártanak. Ilyen helyen dolgozó ismerősöm szerint ugyanannyi fejfájást jelent bármelyik modellsorozat, de az igazi presztízs, amiért közelharc megy, az a 3-as sorozat. Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.

Scotty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Scotty

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 09:51


jons írta:
MrUltimateSK írta: Tisztelt Mindenki!

A következő a problémám:
Van egy E38 740-em és valahol elfolyik a hűtővíz, de az autó alatt nem áll,nem hengerfejes az autó ,csak 2-3 hét alatt ,attól függ mennyit megyek szépen kifogy a víz a rendszerből.

Ha bárkinek bármi ötlete van ,azt megköszönném .


Minden bizonnyal te is most tapasztalod meg a bmw műanyag gyártó szekciójának konstrukciós hiányossággal rendelkező tervezését. Miszerint a kiegyenlítő tartály, vagy a kiegyenlítő tartály csöve (ami megy a motorra) némileg elrepedt. Hidegen nem folyik, csak melegen tágul annyit, hogy el tud folyni, párologni a víz. Javaslom erre felé keresgess.
Ezt a részt 1986 óta nem tudták megcsinálni normálisan.

Igen, ez elég szomorú.Én 2hete szembesültem a dologgal.Nekem a kiegyenlítő tartály adta fel a harcot.Nem akartam elhinni, de ez van.Nekem a skót kollégám mondta, hogy ez lesz.Ő már tapasztalta a sajátján.





jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 17. csütörtök, 06:10


MrUltimateSK írta: Tisztelt Mindenki!

A következő a problémám:
Van egy E38 740-em és valahol elfolyik a hűtővíz, de az autó alatt nem áll,nem hengerfejes az autó ,csak 2-3 hét alatt ,attól függ mennyit megyek szépen kifogy a víz a rendszerből.

Ha bárkinek bármi ötlete van ,azt megköszönném .


Minden bizonnyal te is most tapasztalod meg a bmw műanyag gyártó szekciójának konstrukciós hiányossággal rendelkező tervezését. Miszerint a kiegyenlítő tartály, vagy a kiegyenlítő tartály csöve (ami megy a motorra) némileg elrepedt. Hidegen nem folyik, csak melegen tágul annyit, hogy el tud folyni, párologni a víz. Javaslom erre felé keresgess.
Ezt a részt 1986 óta nem tudták megcsinálni normálisan.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 17. csütörtök, 06:11


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz MrUltimateSK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 23:24


Tisztelt Mindenki!

A következő a problémám:
Van egy E38 740-em és valahol elfolyik a hűtővíz, de az autó alatt nem áll,nem hengerfejes az autó ,csak 2-3 hét alatt ,attól függ mennyit megyek szépen kifogy a víz a rendszerből.

Ha bárkinek bármi ötlete van ,azt megköszönném .


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 19:23


YELLOW írta:
Bero írta: Nekem meg megint elfojt a hűtővizem :S Most fogom cserélni másodjára a hűtőt,mert én úgy látom onnan folyik.. 40 km-enként kell után töltenem! De már megint az a műanyag cső ment szét a hűtő oldalán! Miért nem csinálják ezt meg normálisan fémből? Mindig csak a szívás van,már gondolkodtam hogy csináltatok rá egy fém csövet


nem lehet, hogy valahol dugulás van, és a nyomás nyomja szét mindig?


Hát,igazából nem tudom! Mert már ment szét a kiegyenlítő tartályom is. azt kb 1 éve cseréltem,azóta okés. A hűtő valamiért nem bírja,bár én Kaszától vettem,de jó állapotban volt! Dugulás? Hogy lehetne ezt kideríteni? szerintem szimplán megadta magát..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 17:37


Bero írta: Nekem meg megint elfojt a hűtővizem :S Most fogom cserélni másodjára a hűtőt,mert én úgy látom onnan folyik.. 40 km-enként kell után töltenem! De már megint az a műanyag cső ment szét a hűtő oldalán! Miért nem csinálják ezt meg normálisan fémből? Mindig csak a szívás van,már gondolkodtam hogy csináltatok rá egy fém csövet


nem lehet, hogy valahol dugulás van, és a nyomás nyomja szét mindig?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 17:35


Nekem meg megint elfojt a hűtővizem :S Most fogom cserélni másodjára a hűtőt,mert én úgy látom onnan folyik.. 40 km-enként kell után töltenem! De már megint az a műanyag cső ment szét a hűtő oldalán! Miért nem csinálják ezt meg normálisan fémből? Mindig csak a szívás van,már gondolkodtam hogy csináltatok rá egy fém csövet

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 15:29


hil írta:
Lehet, hogy úgy meg tudod nézni, hogy leveszed a hűtő betöltő kupakot és benézve látni kell, hogy egy csőből (felül balról) pisil a lé. Ha levegős, akkor is tud hasonlót csinálni.


E34 is csinált ilyet. Fém tengelyen a műanyag lapát... eltérő hőtágulás és ennek meg is lett az eredménye konkrétan lelazult a propeller, a víz meg nem keringett...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 15:26


Barna320i írta: Sziasztok.

Egy érdekes problémával fordulnék hozzátok. Ismét, sajnos.

Adott az én 320i Touringom, amivel ez eddig semmi bajom nem volt.
Mai napon, hazafelé úton vettem észre, hogy nem középen áll a hőfokmérő, hanem már araszol a harmadik vonal felé. Mivel szemmel láthatóan ment felfelé középről, gyorsan lelőttem a motort, hazáig éppel elgurultam vele. Hűtővíz jó szinten van, lehűlés után érdekes mód nem kell 2 perc sem, ismét elmozdul középről a mutató, és elkezdi túlmelegíteni magát a kocsi. Érdekes, még csak nincs is ma meleg nap. Mi lehet a probléma, hol kezdjek bontogatni, nézelődni? :


Szia! Lehet, hogy elszabadult a keringtető szivattyú műanyag lapátkereke. E36-nál találkoztam ezzel, ugyanez volt a jelenség.
Lehet, hogy úgy meg tudod nézni, hogy leveszed a hűtő betöltő kupakot és benézve látni kell, hogy egy csőből (felül balról) pisil a lé. Ha levegős, akkor is tud hasonlót csinálni.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 16. szerda, 15:27

Barna320i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz Barna320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 14:28


Sziasztok.

Egy érdekes problémával fordulnék hozzátok. Ismét, sajnos.

Adott az én 320i Touringom, amivel ez eddig semmi bajom nem volt.
Mai napon, hazafelé úton vettem észre, hogy nem középen áll a hőfokmérő, hanem már araszol a harmadik vonal felé. Mivel szemmel láthatóan ment felfelé középről, gyorsan lelőttem a motort, hazáig éppel elgurultam vele. Hűtővíz jó szinten van, lehűlés után érdekes mód nem kell 2 perc sem, ismét elmozdul középről a mutató, és elkezdi túlmelegíteni magát a kocsi. Érdekes, még csak nincs is ma meleg nap. Mi lehet a probléma, hol kezdjek bontogatni, nézelődni? :

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 13:46


Basanyi írta: Sziasztok! A hiba behatárolodott. Klimaventilátor elektronika.Tehát ha van valakinek:99-es 320 D, 136 LE-s E46-hoz klimaventilátor elektronika /nem autóval eggyütt keresem/legyen szives felém jelezni árral.Köszönöm a hozzászolásokat.Igen tanulságos volt.
Köszönettel: Basanyi


Kasza mester
70-5799-225 vagy kasza.imre@chello.hu