egy kollega kérdezi:
közben kiderült, hogy a műanyaglapátos vízpumpa eltört, éski lett cserélve fémlapátosra. a tartályban talált darabokat. lehetséges, hogy attól tömődött el valahol.
"Adott az E46 318i-m, aminél egy olyan hiba lépett fel pár napja, hogy csepegett a hűtő, kétnaponta kellett úgy másfél liter vizet utánatölteni.
A hűtő oldalán levő tartályt szemrevételezve láttam,hogy megrepedt, így elvittem műanyaghegesztőhöz. Ugyanakkor azt iss észrevettem,hogy a vízcsövek kemények voltak, a termosztát nem nyitott ki időben valszeg.
Nahh, kiszedtem a termosztátot, tartály meghegesztve, gondoltam, ideiglenesen jó lesz..
El is indultam vele, mentem kb. 25 km-t, amikor a vízhőfok felment. Na, megáll, láttam,hogy a tartály oldala az eddig ép oldalon végigrepedt,az összes víz off.
Más választásom nem lévén, hazajöttem vele kb.25 km-t, víz nélkül. A motor jár, igaz érdekes hangja van, bár hajtókarcsapágyhangot nem hallok, de az olaj ég benne mint a szar, az biztos, mert levettem a betöltősapkát és ömlött kifelé a fehér füst. De a motor indul, a kipufogónál nem füstöl, rettenetesen büdös, pattog, ropog, serceg, de alapjárata is van, fordulatot veszi, tehát megy..
Elképzelhető,hogy ez kibírta, vagy sem, ennyi ami érdekel.
Mondjuk sejtelmem nincs mi a fasztól nyomta szét a hűtőtartályt.. Most kétségeim vannak, hogy az egész motornak annyi, vagy sem. Szerintetek?"