- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318i
- Évjárat: 1998
Elküldve: 2014. február 28. péntek, 09:06
Van egy indexkapcsoló karom ami BC-s, csak a BC gomb nem működik rajta, jelképes összegért eladó. Akinek nincs BC benne jó lehet
Elküldve: 2014. február 28. péntek, 09:06
Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:55
csavargo írta:bmw320d4 írta:kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta:
köszöntem.
szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.
anytime
Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.
kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok
Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul
A trabant és a wartburg is "tudta" ezt.
'82-eg golf 1 is....
Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:50
bmw320d4 írta:kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta:
köszöntem.
szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.
anytime
Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.
kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok
Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul
A trabant és a wartburg is "tudta" ezt.
Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:20
kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta:
köszöntem.
szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.
anytime
Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.
kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok
Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul
Elküldve: 2012. április 25. szerda, 17:58
YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta:
köszöntem.
szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.
anytime
Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.
kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok
Elküldve: 2012. április 25. szerda, 12:04
kempelen írta:YELLOW írta:
köszöntem.
szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.
anytime
Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.
Elküldve: 2012. április 24. kedd, 13:29
YELLOW írta:
köszöntem.
szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.
Elküldve: 2012. április 24. kedd, 13:06
kempelen írta:YELLOW írta: a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.
Ha út szélén állsz és nincs szükséged mindkét oldalon a helyzetjelzőre, akkor a megfelelő oldalra billentve az irányjelző kart csak azon az oldalon fog világítani a helyzetjelző.
Elküldve: 2012. április 24. kedd, 13:00
YELLOW írta: a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.
Elküldve: 2012. április 24. kedd, 12:56
Elküldve: 2007. április 01. vasárnap, 16:13
Elküldve: 2006. április 21. péntek, 22:20
Elküldve: 2006. április 21. péntek, 20:12