« előző123következő »
dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 09:06


Van egy indexkapcsoló karom ami BC-s, csak a BC gomb nem működik rajta, jelképes összegért eladó. Akinek nincs BC benne jó lehet

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:55


csavargo írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.



kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok



Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul


A trabant és a wartburg is "tudta" ezt.


'82-eg golf 1 is....


Az összes német náci autó.



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:50


bmw320d4 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.



kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok



Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul


A trabant és a wartburg is "tudta" ezt.


'82-eg golf 1 is....

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 18:20


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.



kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok



Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul


A trabant és a wartburg is "tudta" ezt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 17:58


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.



kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok



Pedig sok autón alkalmazzák évtizedek óta. De jó pap is holtig tanul

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 25. szerda, 12:04


kempelen írta:
YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.



kipróbáltam és tényleg működik... de zsír. mármint, hogy van benne ilyen. haszna számomra nem sok



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 13:29


YELLOW írta:

köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.


anytime

Felállsz egy útpadkára mondjuk, ahol csak az egyik oldala lóg le a kocsinak. Nincs szükség arra, hogy a belső oldal is világítson, hiszen belül nem jöhet/mehet semmi.
Nem sűrűn van ilyen alkalom, de jól jön néha ez a lehetőség.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 13:06


kempelen írta:
YELLOW írta: a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.


Ha út szélén állsz és nincs szükséged mindkét oldalon a helyzetjelzőre, akkor a megfelelő oldalra billentve az irányjelző kart csak azon az oldalon fog világítani a helyzetjelző.



köszöntem.

szerk.: mondjuk, hogy mi az előnye azt nem tudom. ha kirakom, akkor oylan, mintha akár motor is lehetne, így csalóka lehet.
hát vasárnap is azt hittem egy motor jön mögöttem, de hát ótó volt. azt mondom égjen mindkét oldalon.
még sosme használtam, de kipróbálom majd kiváncsiságból, hogy működik-e.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 24. kedd, 13:09

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 13:00


YELLOW írta: a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.


Ha út szélén állsz és nincs szükséged mindkét oldalon a helyzetjelzőre, akkor a megfelelő oldalra billentve az irányjelző kart csak azon az oldalon fog világítani a helyzetjelző.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 24. kedd, 12:56


a kis P betüs jelzés érdekelne. olvastam az user manual-t azt írja parkolófény. de azt is, hogy 0-la állásban (gyújtáskapcsoló) az irányjelző kart mozdítsam a megfelelő oldalra. mit kellene ilyenkor csinálnia?
mert azt vágom, ha villantok vele, akkor bizonyos ideig égve marad a refi, de az elvileg a hazakísérő fény.


Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. április 01. vasárnap, 16:13


Hi!

Nos,álljon itt ennek a problémának is a megoldása.
A lámpamodulban kellett néhány forrszemet újra forrasztani.Így aztán megúsztam a modulcsere közel 100 rugós tételét.
(Plusz találtam egy olyan embert a közelemben,akihez bizalommal vihetem az autót,ha szükséges.)

Üdv.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. április 22. szombat, 06:05


Hát akkor hajrá! Ha modul kellene csak szólj, van.

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2006. április 21. péntek, 22:20


Köszi most már sokadszor,hogy ennyit foglalkozol a problémámmal.

Az az igazság,hogy én is gondoltam már a lámpamodul elektronikájának a meghibásodására,azt viszont nem tudtam,hogy így lehet javítani.A cseréje meg nyilván nem 2 fillér.Ezért szerettem volna kizárni a relék meghibásodásának lehetõségét (pl.:nincs-e beégve vmelyik kontakt vagy nem-e húz müködtetéstõl függetlenül is)

Lehet,leviszem Nagykanizsára,szakszervízbe.A régi E30-am is ott volt elõször nagyszervízen.Hacsak nem találok vmi közelebbi megoldást...

Az eredményt meg persze majd megírom.

Üdv.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. április 21. péntek, 20:12


Balu, nem azért, hogy idegesítselek, de fel kell vetnem valalmit még mielõtt lángvágóval darabolnád fel a kocsit a relék miatt.

Keresgéltem a BMW szervíz cd-n ilyen problémákat és találtam is hasonló, amelynél az a gond, hogy a fényszóró kapcsolódik fel-le minden különösebb ok nélkül. Sajnos itt a gyári leírás szerint nem a reléket kell bütykölni, hanem a "Lights Switching Center" nevû egyésget , ami a világításkapcsóló mögötti - egyébként rénézesre elég komlynak tûnõ alaplapot jelenti --- ha nem tévedek.
Ezt pedig a leírás szerint ebben az esetben újra kell ilyenkor kódólni számítógéppel a CD-n leírt 10 lépéses folyamattal.

Szóval oda akarok kilyukadni, hogy nem biztos, hogy ez csavarhúzóval és egy mérõmûszerrel menni fog.

A buherálásról egyáltalán nem akarlak lebeszélni, mert anélkül ugye nem élet az élet, de szerintem a fentieket tartsd azért szem elõtt.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. április 21. péntek, 05:03


Hát igen, ez azért távolság.............

« előző123következő »