Gatinho
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Gatinho

Újonc

Elismertség: 7% (4 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. január 11. kedd, 13:06


Sziasztok.

Az enyémbe most került be 4 db NGK. 6000Ft/ darab.

Mind a négy régit rossznak mérték be, azt sem tudom hogy indult el, de hidegindításkor, télen elég durva volt a kezdet.

DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2010. december 08. szerda, 08:49


Köszönöm a hasznos infokat!
Az én autómban most, 197000-nél kellett cserélni mind a 4-et! Beru mellett maradtam. Munkadíjjal 27000Ft.
Olyan könnyen indul, mint a nyári melegekben, és megszünt a hidegen "zakatolás" is.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 15:19


wildwolf írta: hello skacok nekem izzitó relét hibát ír ki a komputer hol találom azt h ki tudjam cserélni? köszi előre is.


A motorblokk oldalára van rárögzítve. Korábban valaki rakott fel képet róla. Ha néhány oldalt visszalapozol szerintem megtalálod.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wildwolf

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 08:58


hello skacok nekem izzitó relét hibát ír ki a komputer hol találom azt h ki tudjam cserélni? köszi előre is.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 27. vasárnap, 18:46


kempelen írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:





Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...


Így még nyugodtabb vagyok.Azt hiszem a kérdés el van döntve.


Szerintem pedig vegyél bele gyárit!

Nah, jó ez csak hangulatkeltés céljából írtam. Vegyél amit kapsz és ami tetszik a pénztárcádnak. Olyan túl rossz nem lehet egyik sem.

Kivételnél nagyon óvatosan, nehogy beleszakítsd!



Az újat pedig 12-14Nm-el kell meghúzni.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 27. vasárnap, 18:29


JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:





Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...


Így még nyugodtabb vagyok.Azt hiszem a kérdés el van döntve.


Szerintem pedig vegyél bele gyárit!

Nah, jó ez csak hangulatkeltés céljából írtam. Vegyél amit kapsz és ami tetszik a pénztárcádnak. Olyan túl rossz nem lehet egyik sem.

Kivételnél nagyon óvatosan, nehogy beleszakítsd!



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 27. vasárnap, 16:18


bmw320d4 írta:





Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...


Így még nyugodtabb vagyok.Azt hiszem a kérdés el van döntve.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 27. vasárnap, 15:13


BarG írta:
jrtom írta: Én személyszerint nem próbáltam mert benzines kocsim van, szervíztapasztalat azt mutatja, hogy a Bosch az elég gyengén muzsikál.
Azért is írtam, hogy Ngk, vagy gyári azok jók.
Mondjuk benzinesbe se vennék Boscht az tuti!!!

BarG írta:
jrtom írta: Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




TE próbáltál már BOSCH izzítógyertyát? És rossz volt?


Janonak: 3-4000 Ft/db környékén lehet gyárit venni, ha keresel egy kicsit.





Szóval azok a fránya előítéletek ...
Csak reménykedj, hogy a Bosch alkatrészeid (amik nagy valószínűséggel szép számban akadnak a gépedben) nehogy besértődjenek, mert akkor a büdös életbe egy mm-t se fogsz többet megtenni - legalábbis BMW-vel.

Jano:
Látogass el a Fáy utca 2-be.


Az én 20d-mben 2005 szeptemberében lett kicserélve a 4 gyertya, természetesen Bosch-ra, és a mai napig jó mind a 4. Azóta mentem vele több mint 300.000 km-t...



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. június 27. vasárnap, 00:28


jrtom írta: Én személyszerint nem próbáltam mert benzines kocsim van, szervíztapasztalat azt mutatja, hogy a Bosch az elég gyengén muzsikál.
Azért is írtam, hogy Ngk, vagy gyári azok jók.
Mondjuk benzinesbe se vennék Boscht az tuti!!!

BarG írta:
jrtom írta: Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




TE próbáltál már BOSCH izzítógyertyát? És rossz volt?


Janonak: 3-4000 Ft/db környékén lehet gyárit venni, ha keresel egy kicsit.





Szóval azok a fránya előítéletek ...
Csak reménykedj, hogy a Bosch alkatrészeid (amik nagy valószínűséggel szép számban akadnak a gépedben) nehogy besértődjenek, mert akkor a büdös életbe egy mm-t se fogsz többet megtenni - legalábbis BMW-vel.

Jano:
Látogass el a Fáy utca 2-be.





JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 22:55


Hát benzinesbe én is egyértelműen NGK-t rakok.Dieselbe nem voltam még annyira otthon.
Barg!3-4000-ért hol lehet kapni?Mert én nem találtam eddig.Üdv

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 21:00


Én személyszerint nem próbáltam mert benzines kocsim van, szervíztapasztalat azt mutatja, hogy a Bosch az elég gyengén muzsikál.
Azért is írtam, hogy Ngk, vagy gyári azok jók.
Mondjuk benzinesbe se vennék Boscht az tuti!!!

BarG írta:
jrtom írta: Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




TE próbáltál már BOSCH izzítógyertyát? És rossz volt?


Janonak: 3-4000 Ft/db környékén lehet gyárit venni, ha keresel egy kicsit.





BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 20:43


jrtom írta: Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




TE próbáltál már BOSCH izzítógyertyát? És rossz volt?


Janonak: 3-4000 Ft/db környékén lehet gyárit venni, ha keresel egy kicsit.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 16:35


Szia!

Szerintem NGK-t rakjál bele! Bosch-t azt nemigazán kéne, mondjuk a gyári se rossz, de inkább NGK.

üdv.

JanoE46 írta:
kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.




JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 16:06


kempelen írta:

A tünet nekem is teljesen ugyanez volt. Kapkodott az első egy-két másodpercben hidegindításkor. Izzítógyertya csere megoldotta a problémát, azóta semmi baja. Mind a négyet cseréld, ha cserélsz. Speciel én gyárit vettem bele (beru), de más márkát is elfogad ha van a látókörödben e46-ba megfelelő.




Bosch-t és NGK-t néztem eddig,ezek 6000 környékén vannak.A gyári mennyibe lehet?Mert szívem szerint azt raknék bele én is.


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 26. szombat, 16:01


Tano írta:

Így nyáron persze hogy indul rossz gyertyákkal is!
Ha az elektronika rossz, akkor mind a 4-et szokta hibásnak jelezni.
A gyertyákat egyenként ki lehet mérni, korábban ebben a topikban már le lett írva az előírt áramfelvétel és ellenállás.

Akkor megnyugodtam,hogy legalább az elektronika jó.Köszi!