- autója adatai
- Széria: X3
- Típus: E83
- Kivitel: SAV
- Modell: X3 2.0d
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2023. november 18. szombat, 15:44
Megoldódott a probléma az x3al? Ugyan ebben a cipőben járok most én is.
Elküldve: 2023. november 18. szombat, 15:44
Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 13:05
Fater írta:Tano írta:Fater írta: Üdvözlet!
Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:
És akkor miből gondolod hogy nem működik?
A motor indítása után büdös kipufogógáz,pici kimaradások, voltmérővel megmérve nincs áram a gyertyákon.Ebből gondolom,közben a vezérlőt kiolvasva újra betette mind a négy gyertya szakadt kijelzést.A gyertyák hibátlanok és ebbe a motorba valók!Harmadik gse101- et vásároltam a Bárditól!
Az előzőeket bevizsgálás után kicserélték!Mindegyik rossz lenne?
Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 12:18
Tano írta:Fater írta: Üdvözlet!
Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:
És akkor miből gondolod hogy nem működik?
Elküldve: 2018. február 06. kedd, 08:00
Fater írta: Üdvözlet!
Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:
Elküldve: 2018. február 05. hétfő, 20:45
Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 11:34
Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 22:21
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 21:16
Tano írta: Akkor tényleg nem a kisegítõ.
És az nem lehet hogy a katalizátornál lecsapódott víz párolgott el indítás után a meleg kipuffgáztól. Korábban írtak már errõl is hüvösebb idõben. Vagy ennél töményebb volt a füst?
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 21:03
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:48
Tano írta: Hali!
Ne ijedj meg egybõl. Kérdésem: honnan jött a füst konkrétabban? Az autó alól vagy a motortérbõl?
Mert ha van kisegítõ fûtésed akkor az tudja az autó alól eregetni ezt a gázolajfüstöt indítás után nem sokkal, mert a jobb elsõ kerék mögötti részen van a kivezetése.
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:40
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 18:43
kempelen írta: Azt tudom elképzelni, hogy az egyik befecskendezõszeleped leállítás után belecsöpögtet a motorba és induláskor ez a többletüzemanyag produkálja a fehér pamacsot. (elég ha a hatból egy csinálja)
Figyeld egy darabig mennyire rendszeres ez, fõleg ha mondjuk este leállítod és reggel indítasz.
Izzítógyertya? Hmmm nemtudom miért okozna az fehér pamacsot.
Egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsoJJa ki!
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 17:32
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 17:24
singletrack írta: Nem inkább kartellgázszûrõ? Akkor szokott sûrû fehér füstöt ergetni...
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 16:55