![Farkas89](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/7155/7155_1390400279050_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: X3
- Típus: E83
- Kivitel: SAV
- Modell: X3 2.0d
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2023. november 18. szombat, 15:44
Megoldódott a probléma az x3al? Ugyan ebben a cipőben járok most én is.
Elküldve: 2023. november 18. szombat, 15:44
Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 13:05
Fater írta:Tano írta:Fater írta: Üdvözlet!
Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:
És akkor miből gondolod hogy nem működik?
A motor indítása után büdös kipufogógáz,pici kimaradások, voltmérővel megmérve nincs áram a gyertyákon.Ebből gondolom,közben a vezérlőt kiolvasva újra betette mind a négy gyertya szakadt kijelzést.A gyertyák hibátlanok és ebbe a motorba valók!Harmadik gse101- et vásároltam a Bárditól!
Az előzőeket bevizsgálás után kicserélték!Mindegyik rossz lenne?
Elküldve: 2018. február 11. vasárnap, 12:18
Tano írta:Fater írta: Üdvözlet!
Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:
És akkor miből gondolod hogy nem működik?
Elküldve: 2018. február 06. kedd, 08:00
Fater írta: Üdvözlet!
Segítséget kérek! Nincs izzítása az autónak!(X3-2.0D) Minden izzitógyertya új,izzitásvezérlő új, vastag főkábelen ott a 12v.(izzitásvezérlőnél)Kapcsolási rajzot megnéztem és a rajz alapján mértem,rendben találtam azt amit mérni lehetett.Izzítás továbbra sem megy! Hibakód nincs.
Ha valaki találkozott hasonló problémával kérem ossza meg velem. Köszönöm!!!
Üdv.:
Elküldve: 2018. február 05. hétfő, 20:45
Elküldve: 2015. október 29. csütörtök, 11:34
Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 22:21
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 21:16
Tano írta: Akkor tényleg nem a kisegítõ.
És az nem lehet hogy a katalizátornál lecsapódott víz párolgott el indítás után a meleg kipuffgáztól. Korábban írtak már errõl is hüvösebb idõben. Vagy ennél töményebb volt a füst?
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 21:03
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:48
Tano írta: Hali!
Ne ijedj meg egybõl. Kérdésem: honnan jött a füst konkrétabban? Az autó alól vagy a motortérbõl?
Mert ha van kisegítõ fûtésed akkor az tudja az autó alól eregetni ezt a gázolajfüstöt indítás után nem sokkal, mert a jobb elsõ kerék mögötti részen van a kivezetése.
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 20:40
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 18:43
kempelen írta: Azt tudom elképzelni, hogy az egyik befecskendezõszeleped leállítás után belecsöpögtet a motorba és induláskor ez a többletüzemanyag produkálja a fehér pamacsot. (elég ha a hatból egy csinálja)
Figyeld egy darabig mennyire rendszeres ez, fõleg ha mondjuk este leállítod és reggel indítasz.
Izzítógyertya? Hmmm nemtudom miért okozna az fehér pamacsot.![]()
Egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsoJJa ki!
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 17:32
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 17:24
singletrack írta: Nem inkább kartellgázszûrõ? Akkor szokott sûrû fehér füstöt ergetni...
Elküldve: 2008. szeptember 21. vasárnap, 16:55