davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2015. június 26. péntek, 17:48


háj!

Automata E46 320D 2002 (facelift)
Automata E46 328i 2000 (facelift előtti)

Vajon a 328i kardántengelyét be tudom rakni 320D-be? Valaki biztosra meg tudná mondani?



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 10:31


Szzaassszzaaa írta: sziasztok!e46 330d automata kardanhossza megegyezik az e46 320d sedan kardan hosszaval???légyszi aki tud irjon.köszi



NEM

20d automata 1398mm
20d manual 1595mm
30d automata 1343mm
30d manual 1494mm

+ szerintem a hardy is nagyobb a 30d-n

Itt utánanézhetsz

http://www.realoem.com/bmw/


Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. március 24. hétfő, 21:08


sziasztok!e46 330d automata kardanhossza megegyezik az e46 320d sedan kardan hosszaval???légyszi aki tud irjon.köszi

Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. március 15. szombat, 07:52


Sziasztok!
2001 automata e46 136,sedan alatt milyen hosszu a komplett kardánhossz? ha vki tudja irjon köszi

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2008

státusz Bencus90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 02:18


Sziasztok!

Segítségeteket kérném van egy 520d e60 2008as olyat csinál mikor elindulok előre és utána mondjuk egyből hátra ad egy kicsi kattanó hangot a difi meg a kardántengely környékéről meg még akkor is van ez a hang mikor például megyek 2esbe és lelépek a gázról és visszalépek tehát akkor amikor átviszi a hajtást hogy ez mitől lehet esetleg hardy tárcsa vagy a kardán felfüggesztés előre is köszönöm a válaszokat.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 22:59


szotakdavid írta:
anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.


Jól mondja Anubisz Difi szilenteket nézd meg,a puffanás oka általában a difi hátsó nagy szilentje csak gyáriban van 12000ft körül van.

Üdv Dávid


Ok, köszi!

Lassan már minden új lesz. Hardy tárcsa nem lehet rossz, attól még hogy nem látszik annak? A váltó tartó bakokat megnéztem, azokból az egyik biztos rossz, mert valami kifolyt belőle.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 21:18


anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.


Jól mondja Anubisz Difi szilenteket nézd meg,a puffanás oka általában a difi hátsó nagy szilentje csak gyáriban van 12000ft körül van.

Üdv Dávid


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 20:04


andree írta:
hancurozo írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)


Köszönöm a jó-tanácsokat.
Majd beszámolok.


Igen, az fog kelleni


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 18:01


hancurozo írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)


Köszönöm a jó-tanácsokat.
Majd beszámolok.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 16:02


AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 02:52


AteszE46 írta:
anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.


meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 01:59


anubisz írta:
andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.


Sziasztok!

Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 01:21


andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.

Köszi!

Üdv


kipufogó, más nem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 24. szombat, 01:20


valter320d írta:
anubisz írta: Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.


Basszus anubisz ,még nem oldódott meg a problémád?


27 megyek,akkor nézik meg, mi a szar kattog hátul, nem pesten lakom, így nem úgy van, hogy csak beugrom azt kész, meg 38 fokba nem akartam dugózni, már nincs meleg, mostanra lett időpont

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 23. péntek, 20:20


anubisz írta: Nem mondtam, hogy váltó felől, csak példának, ha onnan jönne a zaj, azt cseréltette volna veled ki.
Komoly sérülése volt hátul neked,közel se biztos, hogy minden futómű elem tökéletesen áll. 10 szerelőből 8 biztos azt mondaná, amint elmondod, hogy ki volt szakadva, hogy biztos valami nem úgy passzentól ahogy kell.
Nekem semmi baja nem volt, amint rugó, szilent ,leng,csillapító lett cserélve, hozzá lett nyúlva azóta kattog, és búg 140 nél, pedig minden úgy lett visszarakva, vagy mégsem.
Több külön alkatrész geometriája nem úgy áll, te azt szemmel nem fogod észrevenni.
Vagy apránként kicserélik az egész hátulját.


Basszus anubisz ,még nem oldódott meg a problémád?