John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 02. szerda, 17:11


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM

Megrángattam a levegőben a két kereket de a kerékcsapágyam nem kotyog viszont féltengely oldalirányba mozoghat ennyit? Az egyik kottyan is.A másik kérédsem hogy hátul hiányzik a stabilizátorpálcám vagy nem mindegyik ben van? Ugyanis a felfogatás helye ott van a lengőkaromban... https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 01. kedd, 23:37


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



https://youtu.be/Kn4rN0RvBoM


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 01. kedd, 23:17


YELLOW írta:
John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

Hogy mondjam,olyan hang jön hátulról ami fokozatosan a sebességgel arányosan hátulrol szaggatva de búgó hangja van nem recseg hanem olyan belül mint amikor el megy melletted egy gőzmozdony tudod olyan "vuhh vuhh vuhh vuhh"-hang. megpróbálok belinkelni a hangjárol videót.Viszont mit is mondasz csapágy vagy a kardánfelfüggesztő?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2020. szeptember 01. kedd, 22:46


John írta:
John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni


szerintem a csapágy (kerék) nem kattog, hanem búg vagy sípol.
kanyarban azért múlhat el, mert a szilentek ki van, agy az egész kardán elmozdulhat és mondjuk a kardánkeresztbe befeszül, ezért megszűnik. nálam is van valami, de nem fogom nyomozgatni. mindent cserélni fogok szerintem. mert az idő megeszi ezeket. sok 100ezer lesz... de ha meg akarom tartani, akkor nem érdekel... még ezt kell eldöntenem. a km nem sok, belül patika, de a kor miatt, az öregedő alkatrészek mennek sorra tönkre. pl most az ablakmosótartály motorjánál lévő tömítés engedhette el magát... tartály nem repedt, úgy látom onnan engedi el. folyamat jönni fognak ezek elő.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 01. kedd, 17:34


John írta: Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129


Sziasztok.Lehet nem is a kardánfelfüggesztőm búg.Ha jobbra élesebb kanyarban szinte elmúlik a zakatolás akkor ez hátsó kerékcsapágy? Ugye nem? Az szívás cseréltetni



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. április 21. kedd, 20:14


Sziasztok.Kardánfelfüggesztőm csereérett lesz lassan viszont a haver azt mondt ki cseréli nekem de nem mind1 hogy alu vagy fém viszont ahhoz le kéne bontanom a hővédőt és se aknám se semmi ráadásul kétszer kéne akkor bontani... Hogy tudom kideríteni melyik van alatta?
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=26_0129



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. április 21. kedd, 20:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Cossye

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. szeptember 01. péntek, 16:54


Sziasztok!

E46 328i-hez, tudtok tanácsod adni, hogy hol alakítják át a gyári difit sperr-re?

Előre is köszi!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz tomika999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 12:35


YELLOW írta:
tomika999 írta:
Bocsi, szoknom kell még ezt a fórumot. Most tuti hogy manuál, de utána nézek. A VIN kódot hol találom meg és hol tudnám ellenőrizni?


pl itt: alvázszám utolsó 7 karaktere
http://bimmer.work/


Egy olyan kérdésem lenne még, hogy az E36 kardán két végén a rögzítés az megegyezik az E46-éval? A hardynál és a diffinél? Megnéztem ezt a katalógust, az összes E46 kardán gyárilag olyan hosszú, mint amit bontottan vettem, viszont nem fér be. Megnéztem az E36-ét is, az viszont ugyanakkora, mint ami nekem volt alatta. Nem tudom milyen diffi lehet az autóm alatt, egy számot találtam rajta amit meg tudtam nézni: 1 428 123. Ezt a hátulján találtam legalul, nem tudom jelent-e valamit. Ha megegyezne a kardán felfogatása, akkor megoldódna a problémám és nem kellene diffit cserélnem, meg esetleg komplett hátsó részt. Ha valaki tudja a választ a kardánra, azt megköszönném!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:39


tomika999 írta:
Bocsi, szoknom kell még ezt a fórumot. Most tuti hogy manuál, de utána nézek. A VIN kódot hol találom meg és hol tudnám ellenőrizni?


pl itt: alvázszám utolsó 7 karaktere
http://bimmer.work/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz tomika999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:29


YELLOW írta:
tomika999 írta:
YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.


Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából


lécci alulra írj mindig!
hát VIN kód alapján ki lehet deríteni gyárilag milyen váltóval jött ki, és hogy most milyen van benne. mármint manuál, automatára gondolok.


Bocsi, szoknom kell még ezt a fórumot. Most tuti hogy manuál, de utána nézek. A VIN kódot hol találom meg és hol tudnám ellenőrizni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:25


tomika999 írta:
YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.


Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából


lécci alulra írj mindig!
hát VIN kód alapján ki lehet deríteni gyárilag milyen váltóval jött ki, és hogy most milyen van benne. mármint manuál, automatára gondolok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz tomika999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:22


Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából

YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:18


tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz tomika999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:13


Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 28. szombat, 17:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2007

státusz doby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 15:57


Sziasztok!
330xd hátsó kardánkereszteket hol kapok? cikkszám is jó lenne.
Köszönöm!