John írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
John írta:
ckrisz írta:
Szia! Nekem a 98-as E46-om bal hátsó emelési pontja volt beszakadva. Nálam részleges küszöb javítás és emelési pont megerősítés volt. Kérdés persze hogy nálad mennyire terjedt szét a rozsda a emelőbak körül...
John írta:
Sziasztok.Emelési pontom 4-ből kettő be van szakadva (Emelő benyomta épp ma a másodikat is..)Kérdésem lényege hogy feltétlen csak küszöb csere vagy lehet a beszakadt emelési pontokat is megerősítve ,meg hegeszteni?
Köszönöm.Hát maga a kasztni kifogástalan bár a küszöbtakarókat nme vettem még le mert a tiplik vagy mik amik oda tartják ha be nyomom őket (elvileg kifelé kéne kihúzni igaz?) lehet meg se találom majd,elvileg kéne kis karimájuk lenni de holnap megpróbálom lekapni.Mennyibe fájt a javítás ha szabad kérdezni?
Ha jól emlékszem 30-35 eFt-ot kértek de fényezték is a küszöböt a takaró alatt.2013-ban volt.
Azért kérdezem mert nemjárnék jobban ha komplett küszöböket cseréltetnék,azok tartalmazzák az emelési pontokat? mondjuk friss a műszakim ráér de megemelés szívás Felbakolási pontokról nincs rajzod?
Szia!Szerintem ne cseréltesd az egész küszöböt mert sok helyen szét kell vágni az autót (padlólemez, oszlopok), az pedig rizikós lehet. De ezt majd a karosszériás tudja megmondani hogy mi a legjobb megoldás a te kocsidnál. Ilyen rajzom sajnos nincs, csak egyszerű user vagyok.
Igazad van,szegény küszöböm sajnálnám a szép részeit meg újrafényezni a belépő részét vagy hogy mondják
Még annyi kérdésem lenne így utólag (Majd jövőre lesz úgyis aktuális a vizsgám még 1 év..) hogy ha tegyük fel csak az emelési pontokat javítják (Teszem azt láng-al)akkor ami a küszöb felső részénél vannak műanyag dísz valamik azokat le tudom és vissza tenni rongálás nélkül hogy ne olvadjanak el a nagy hőtől? Szőnyeget érdemes ki venni vagy nem kell bolygatni? (Bocs mindenkitől ha sokat kérdezek de jobb félni mint megijedni )
Nem akarok szemétkedni senkivel,de ha az emelési pontok elkezdtek rohadni,vagy már szét is rohadtak,akkor az az autó a bontóba való.Akkor már máshol is ugyanúgy rohad...Maximum nem látszik az alvázvédő alatt szemre elsőre.Az alvázvédő alatt szépen dolgozik akkor ugyanúgy máshol is a rozsda.Naponta látok e46-osokat(egyre több használtat vesznek),és az autók legnagyobb része hulladék.Sokszor első ránézésre is észreveszem...Néha kicsit vizsgálgatni kell,hogy észrevegyem.Sokaknak fel sem tűnik,hogy milyen roncsban ülnek,mert csak a propellert látják...A tényleg jó kocsikat meg nem lehet eladni,mert sokallják az árát.
A szőnyeget szerintem ki kell venni,vagy legalábbis oldalt felhajtani a küszöbnél,ha kap az autó új küszöböket.Furatokba pattannak be a tartó patentok,mindent le lehet szedni rongálás nélkül,ha a küszöb műanyagra gondolsz.
Így néz ki:
https://www.youtube.com/watch?v=3GoikYHt37s
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. július 31. hétfő, 10:05