autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 20:59


YELLOW írta:
rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak


Azt csak aknáról lehet megállapítani vagy elég a motorháztetőt kinyitni és megnézni?Eléggé be van építve a motor,nehéz mellette szétnézni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 19:16


rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


szerintem csak motortartó bak

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 16:16


lalada írta:
rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


ha benyomod a kuplungot, félúton hallassz egy fura remegő hangot? (járó motornál)
ha igen, akkor már nem sokáig bírja. ha csak elinduláskor rángat piciket, meg leállításkor akkor még bír~ 10-20-30ezret. jótanács: kuplungot benyomva állítsd le a gépet, tovább bírja.
LuK Repset-et ajánlom.


Nincs fura hang csak remeg amikor leállítom..
Elinduláskor nem rángat.
Megfogadom a tanácsodat!

Miket kell cserélnem hogy ne remegjen?
Ha azokat amit lejjebb olvastam(180.000-ért)akkor még várok vele,annyira nem gáz..


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 15:52


rece65 írta: HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)


ha benyomod a kuplungot, félúton hallassz egy fura remegő hangot? (járó motornál)
ha igen, akkor már nem sokáig bírja. ha csak elinduláskor rángat piciket, meg leállításkor akkor még bír~ 10-20-30ezret. jótanács: kuplungot benyomva állítsd le a gépet, tovább bírja.
LuK Repset-et ajánlom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 15. péntek, 15:53

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 15:32


HI!

A mikor az autót leállítom eléggé "beremeg" a motor.(nem csörög)
A szerelő haver azt mondja hogy kuplung-lenkerék probléma de még sokat elmehetek vele.Másnak is így kezdődött az ilyen probléma?
Lehet esetleg más baja is?(motortartóbak nem lehet szakadt ilyenkor?)
Nem vészes csak engem zavar kissé...

Nem vagyok szaki ezért kérdezek számotokra esetleg "feleslegesnek" tűnő kérdést..

Mennyit kellene ráköltenem minimum ha rászánom maga?(miket és milyen minőséget kellene belevennem?)

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 10:27


lalada írta:
Prof írta:
kisslacc írta:
lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...





E91 -nél a LUK is teljesen jó, gyári beszállitó



nekem is LuK Repset került bele és eddig nagyon jó lekopogom! Nagy kedvezményt adó, számlás embert tudok ha kell!
Az eredeti 258e km-t bírt.


Köszi mindenkinek az infót! Végül is az új mellett döntöttem, persze kuplungtárcsa és társai szintén csere. Még annyi kérdésem lenne, hogy amikor a boltban kérdeztem a lendkereket, akkor kidobta a gép, hogy a 318D (asszem a 116LE) és a 320D 136Le-ben ugyanolyan a lendkerék csak a 318D-hez fele annyiba kerül.... Ez mennyire lehet igaz?

Üdv.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 09:57


Prof írta:
kisslacc írta:
lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...





E91 -nél a LUK is teljesen jó, gyári beszállitó



nekem is LuK Repset került bele és eddig nagyon jó lekopogom! Nagy kedvezményt adó, számlás embert tudok ha kell!
Az eredeti 258e km-t bírt.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 13. szerda, 09:57


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 15:34


kisslacc írta:
lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...





E91 -nél a LUK is teljesen jó, gyári beszállitó



kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 13:19


lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 12. kedd, 13:30

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 10:53


ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. augusztus 11. hétfő, 15:29


Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 15:55


Hila írta: Sziasztok!

E-46 318i 98-as.Fix lendkerekes vagy kettős tömegű??
Köszi előre is.


2

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Hila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 15:22


Sziasztok!

E-46 318i 98-as.Fix lendkerekes vagy kettős tömegű??
Köszi előre is.

státusz maraton

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. július 09. szerda, 10:20


Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy e képen látható szett vajon milyen típusba való?
Az alábbi kódokat találtuk rajtuk:

Kuplung tárcsa: 21.21-1 223 494
Szerkezet: 4 120 101 05
Lendkerék: 21.21 1 223 422?





A tárcsa átmérője 215 mm.

Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 19:00


pneurob írta:
MattM325 írta:
punavirag írta:
MattM325 írta:
punavirag írta: Most újították fel a kettőstömegűmet...úgy érzem azóta nem gyorsul úgy kint előtte. Lehetséges ez?

Igen.



Ez amúgy normális vagy a szerelő cseszett el vmit?


Nem tudom, hogy a felújítottnak milyen normáknak kell megfelelnie, de biztosan nem jó így.


A lendkereket és kuplungot nem igen szokták felújíttatni, csere.


nyilván egy alkatrész kereskedő mi mást is mondhatna...
azért vannak, akik kuplungot is jól fel tudnak újítani. de nekem is más az álláspontom.