- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: M3
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 16:21
Senkinek semmi ötlet?
Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 16:21
Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 15:16
Elküldve: 2011. november 18. péntek, 11:11
kempelen írta:
De tényleg a témához. Nekem automata van és ezért ez a lendkerék téma nekem nem téma igazából, de egyik barátomnak kézi váltós modellje van.
Ha teljesen ki van nyomva a kuplung akkor daráló hangot hallani és a pedálon is érezni a lüktetést. Viszont ha kissé feljebb emelem, akkor megszűnik ez a jelenség és teljesen szépen vált és nem csúszik.
Azért furcsa ez nekem, mert megszoktam ha beülök egy kézi váltós autóba, akkor kinyomom a kuplungot teljesen és úgy váltok. Itt viszont nem szabad tökig benyomni csak finoman egy darabig és akkor nincs semmi gond.
Engem idegesítene ez a kerregés/darálás, de ő vígan jár vele, mert megszokta hogy nem nyomja tökig a kuplungpedált és így megy is az autó és nem csúszik a kuplungja sem.
Elküldve: 2011. november 18. péntek, 06:42
BarG írta:
Van, aki 60-70e-et hajt bele évente ....
BarG írta:
Autót ritkán vesznek az emberek racionálisan - mert akkor kinek lenne peugeot-ja?! Amikor még a dízelek zajosak, füstösek, gyengék voltak, akkor igazán kellett a kompromisszumkészség a megvételükhöz, de az alacsony üzemeltetési költségek miatt sokan meghozták ezt a kényelmetlen döntést. Ma már a dízelek használati szempontból minimum egyenértékűek, ha nem jobbak, ma inkább az elszálló javítási költségek jelentik a dízelek rossz oldalát, ami miatt meg kell fontolni a dolgot.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 23:08
kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:
Csak annyit, hogy bő három és fél évesen vettem a sajátomat négy évvel ezelött.
Akkor 133 volt benne, most 159-et mutat az óra. Abba most ne menjünk bele, hogy nekem nem volt érdemes dízelt vennem, mert ez igaz, de akkor ez az autó teljesen szép állapotban volt, különös elvárásaim pedig nem voltak a motort illetően.
Az hogy négy év alatt 26 ezret mentem vele lehet hihetetlen, de igaz.
Nyugodtan mondhatjuk, hogy nyugdíjas éveit tölti már nálam, de engem különösképpen nem érdekel ki mit gondol arról, hogy mennyinek kellene benne lennie és éppen ki melyik sztereotípiának hisz.
Az viszont igaz - már írtam is - hogy kurva felesleges nekem a dízel, de mivel jó állapotban van, nem dobom ki az ablakon csak azért hogy megfeleljek bizonyos vélt elvárásoknak.
múltkorában meg megszóltál, oszt vagy 2000-el mentél többet mint én igaz nekem már 1-2hónap és 5 éve, hogy nálam van
nekem még benyásat is felesleges volt venni, de én sem adnám valós 87ezerrel, iyet úgysem találnék, mást meg nem akarok, csak BMW-t
Az a helyzet, hogy van autó bőven, amivel az apró-cseprő dolgaimat elintézem nap, mint nap. Ezért nem egy autót kell naponta elővenni és abba tekerni a kilométereket. Elnézést kérek, ezt nem úgy értem hogy felvágjak vagy valami (ha esetleg valaki rosszul gondolná) csak azért mondom, mert nem szükséges a használata naponta. Van egy másik benyás autó is, ami márciusban lesz 20 éves kereken és 187 ezernél járok vele. Azt sem tekergette még senki.
Szóval nem akarok senkit bántani, de azért nem mindenki hajt bele évente 30-40 ezret, mert dízel...
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 19:34
YELLOW írta:kempelen írta:
Csak annyit, hogy bő három és fél évesen vettem a sajátomat négy évvel ezelött.
Akkor 133 volt benne, most 159-et mutat az óra. Abba most ne menjünk bele, hogy nekem nem volt érdemes dízelt vennem, mert ez igaz, de akkor ez az autó teljesen szép állapotban volt, különös elvárásaim pedig nem voltak a motort illetően.
Az hogy négy év alatt 26 ezret mentem vele lehet hihetetlen, de igaz.
Nyugodtan mondhatjuk, hogy nyugdíjas éveit tölti már nálam, de engem különösképpen nem érdekel ki mit gondol arról, hogy mennyinek kellene benne lennie és éppen ki melyik sztereotípiának hisz.
Az viszont igaz - már írtam is - hogy kurva felesleges nekem a dízel, de mivel jó állapotban van, nem dobom ki az ablakon csak azért hogy megfeleljek bizonyos vélt elvárásoknak.
múltkorában meg megszóltál, oszt vagy 2000-el mentél többet mint én igaz nekem már 1-2hónap és 5 éve, hogy nálam van
nekem még benyásat is felesleges volt venni, de én sem adnám valós 87ezerrel, iyet úgysem találnék, mást meg nem akarok, csak BMW-t
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 19:25
kempelen írta:
Csak annyit, hogy bő három és fél évesen vettem a sajátomat négy évvel ezelött.
Akkor 133 volt benne, most 159-et mutat az óra. Abba most ne menjünk bele, hogy nekem nem volt érdemes dízelt vennem, mert ez igaz, de akkor ez az autó teljesen szép állapotban volt, különös elvárásaim pedig nem voltak a motort illetően.
Az hogy négy év alatt 26 ezret mentem vele lehet hihetetlen, de igaz.
Nyugodtan mondhatjuk, hogy nyugdíjas éveit tölti már nálam, de engem különösképpen nem érdekel ki mit gondol arról, hogy mennyinek kellene benne lennie és éppen ki melyik sztereotípiának hisz.
Az viszont igaz - már írtam is - hogy kurva felesleges nekem a dízel, de mivel jó állapotban van, nem dobom ki az ablakon csak azért hogy megfeleljek bizonyos vélt elvárásoknak.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 19:17
InsectKiller írta:tarkanyif írta: én megnézetném a helyedben, mert keveslem a 180 ezret egy 8 éves diesel autóban.
Sokra nem mész vele ugyan, de legalább ha egyszer majd eladod, tiszta lelkiismerettel tudod mondani, ebben ennyi van, vagy nem.
Szervízkönyv lehet okés, de már az sem mindig valódi.Olyat csinálnak, amilyet kérsz.
Egyébként ha v.kinek tetszik egy autó, akkor megveszi úgy is, de legalább tisztában lesz vele, mit vett
az ördög nem alszik!
Szerintem meg a kolléga pont így fogja tudni mondani lelkiismeret furdalás nélkül azt mondani, h ennyi van benne és kész.Ha eladja, ha akarja, akkor vagy elhiszi a leendő vásárló vagy nem. De ha ezek a tényezők vannak jelen, mint amiket olvastam, akkor a leendő vásárló is el fogja hinni, hogy annyi van az autóban, mint amennyi az órában. Szerintem ha valaki nem akarja annyira megnézetni, mert tökéletesen elégedett mindennel, akkor minek is?
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 17:59
tarkanyif írta: én megnézetném a helyedben, mert keveslem a 180 ezret egy 8 éves diesel autóban.
Sokra nem mész vele ugyan, de legalább ha egyszer majd eladod, tiszta lelkiismerettel tudod mondani, ebben ennyi van, vagy nem.
Szervízkönyv lehet okés, de már az sem mindig valódi.Olyat csinálnak, amilyet kérsz.
Egyébként ha v.kinek tetszik egy autó, akkor megveszi úgy is, de legalább tisztában lesz vele, mit vett
az ördög nem alszik!
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 14:21
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 11:27
Milan írta: Nem vittem be sehová, nem éreztem szükségét.
Látszik kívülről is, belülről is, és megvan a szervizkönyve is, teljesen
végig vezetve 0 km-től. 2 évet volt kint Németben, utána került be, megvan az összes
pecsét, aláírás. 5-6 autót néztem meg, mindnél elismerték hogy volt tekerve az óra,
az olaj mindben korom fekete volt, tele kőfelverődéssel, szervizkönyv nélkül,
meg újrahúzott kormánybőrrel, szétült üléssel.
Ez magán kézben volt, tulajtól vettem át, az olaj megvétel előtt majdnem aranysárga volt,
a szerelő megnézte a difi olajat, az is le volt cserélve, váltóolajat sem kellett
és megnyugtatott hogy nem egy leszaggatott aljú szemét az autó, hanem jó vétel volt.
A lendkerék kopás függ nagyban a használattól is én úgy vélem, mert ha egy döntő
többségében városban használt autó volt, akkor reálisnak tűnik ennyinél a csere
én úgy gondolom, főleg ha nő is járt vele, akkor meg mégúgyis. (tisztelet
a kivételnek)
Ezt a kulcs dolog nem tiszta, ha mind2 kulcs használva volt akkor mi van?
Mert nem árt használni mind2-őt, hogy ne merüljön le. Nálam volt is, mert
mind2-őn látszanak kopás nyomok.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 11:21
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 07:46
tarkanyif írta:Milan írta: 170 ezernél már csúszott 5.-ben.
Hát akkor mondom még húzom-halasztom ameddig lehet, most 180 ezer van benne
és már 3.-ban sem lehetett padlót nyomni.
ellenőrizted a km valósságát?
szerintem ennél jóval többet kell kibírjon egy kettőstömegű l.. kb 250 körül, bár ez vezetési stílustól is függ.
bármelyik bmw szervízbe beviszed a kulcsod, amit használsz, abból megmondják, mennyi van a gépben valóban.
én is 40e plussz km-el szembesültem, de ez még nem vészes.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 07:40
Milan írta: 170 ezernél már csúszott 5.-ben.
Hát akkor mondom még húzom-halasztom ameddig lehet, most 180 ezer van benne
és már 3.-ban sem lehetett padlót nyomni.
Elküldve: 2011. november 17. csütörtök, 07:25