YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 14:57


david113511 írta: Sziasztok!

Tegnap menet közben teljesen random módon kikapcsolt a menetstabilizátor és az kipörgés gátló az autómon. Leállítás, újraindítás után minden rendben volt, aztán megint kikapcsolt. A DSC gomb nyomására nem reagált miután kikapcsolt magától.
Valaki tapasztalt már ilyet, esetleg tud rá valamit mondani?
előre is köszi!
üdv.:
Dávid


biztosíték, meg esetleg néz meg a fékfolyadék szintet.

szerk.: vagy ABS jeladó valamelyik, ha a többi rendben van, de azt diag kimutatja.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 09. szerda, 14:57

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz david113511

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 14:53


Sziasztok!

Tegnap menet közben teljesen random módon kikapcsolt a menetstabilizátor és az kipörgés gátló az autómon. Leállítás, újraindítás után minden rendben volt, aztán megint kikapcsolt. A DSC gomb nyomására nem reagált miután kikapcsolt magától.
Valaki tapasztalt már ilyet, esetleg tud rá valamit mondani?
előre is köszi!
üdv.:
Dávid

osman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz osman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 08:09


Sziasztok!

Egyik kellegának még tavaly ugyanazon probléma lépett fel, mint nekem tegnap:

"...megyek az autóhoz ég a az összes féklámpa , nem nyillik a centrál zárral csak kulccsal , beülök a kocsiba látom hogy ég a hátsólámpa visszajelző meg a kilométeróra , meg a sárga hiba jelző, meg a zöld kis kör alakú lámpa .A kulcs még nincs a gyujtáskapcsolóba . Berakom az gyujtáskapcsolóba a kulcsot, be inditom a hibák megszünnek. Le állitom az autót , ki veszem a kulcsot ugyan ez a hiba . Le kellet vegyem a sarut mert félek ,hogy lemerül az a akksi."

A válasz akkor ez volt:

"Dettó ugyanígy jártam februárban. Égett minden magától mint a karácsonyfa, gyújtás nélkül ment a műszerfalon minden. Elvittem a szerelőmhöz és kiderült hogy a csomagtérben összeégett a kábelköteg, valószínűleg a rendszámtábla világítás beázása miatt. Végig kellett bontani a lámpa modulig mert sok helyen összeégtek a kábelek. Nekem nagy szerencsém volt hogy egyáltalán nem gyulladt ki az autó!
Vedd le az akkusarut és vidd azonnal szerelőhöz villamosságishoz vagy valahova mert az nem maradhat úgy sokáig!"

Kérdésem az, hogy volt valakinek még hasonló problémája? Mik a tapasztalatok és a konklúzió? Tényleg csak nagy (anyagi és erőforrásügyi) erőfeszítések árán orvosolható a történet?

Előre is köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz mokussska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:07


hancurozo írta:
mokussska írta: egy olyan jelenségre valakinél volt példa,hogy az indítást követően,az első 10-12 másodpercben a fékpedált nyomkodva az alapjárat erőteljesen ingadozik? leállni nem áll le,de az ingadozás eléggé jelentős, mondhatni 0-1200 között van.



Ha gyorsan pumpálod a fékpedált, akkor ezt bármikor elérheted. (amennyiben a fékrásegítőd a vákumot a szívócsőből (a pillangószelep és a hengerfej közötti részből) kapja.


ez csak akkor ilyen jelentős,amikor hidegben, néhány óra állás után indítok.1-2 perc után ugyanabban a tempóban pumpálva a féket is van minimális ingadozás,de olyankor csak 1-2 milimétert ingadozik a fordulatszám mutató.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 16:18


mokussska írta: egy olyan jelenségre valakinél volt példa,hogy az indítást követően,az első 10-12 másodpercben a fékpedált nyomkodva az alapjárat erőteljesen ingadozik? leállni nem áll le,de az ingadozás eléggé jelentős, mondhatni 0-1200 között van.



Ha gyorsan pumpálod a fékpedált, akkor ezt bármikor elérheted. (amennyiben a fékrásegítőd a vákumot a szívócsőből (a pillangószelep és a hengerfej közötti részből) kapja.


3Roli3
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz 3Roli3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 15:54


ZoleeSRB írta:
3Roli3 írta: Sziasztok! nekem egy 320D van és olyan gondom lenne hogy valami csipog a bal hátuljánál és nem jövök rá hogy mi lehet.tegnap kezdte de abba is maradt ma megint megállás nélkül csipog
mi okozhatja ezt előre is köszi a válaszokat.


Tolatóradar?


nem rossz válasz de sajnos nem annyira rájöttem hogy a vonohóroghoz van köze.az elosztónál van valami feket szar és az adja ki a hangot csak az okát nem értem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz mokussska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 15:52


egy olyan jelenségre valakinél volt példa,hogy az indítást követően,az első 10-12 másodpercben a fékpedált nyomkodva az alapjárat erőteljesen ingadozik? leállni nem áll le,de az ingadozás eléggé jelentős, mondhatni 0-1200 között van.




ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 14:49


3Roli3 írta: Sziasztok! nekem egy 320D van és olyan gondom lenne hogy valami csipog a bal hátuljánál és nem jövök rá hogy mi lehet.tegnap kezdte de abba is maradt ma megint megállás nélkül csipog
mi okozhatja ezt előre is köszi a válaszokat.


Tolatóradar?

3Roli3
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz 3Roli3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 14:33


Sziasztok! nekem egy 320D van és olyan gondom lenne hogy valami csipog a bal hátuljánál és nem jövök rá hogy mi lehet.tegnap kezdte de abba is maradt ma megint megállás nélkül csipog
mi okozhatja ezt előre is köszi a válaszokat.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 30. hétfő, 10:41


Sziasztok!

Gondoltam megosztom veletek, hogy jártam tegnap.
Délelőtt nézem az autót asszonyéknál az udvaron, látom világít a rendszámtábla világításom jobb oldala. Kocsi lezárva áll előzőnap este óta.
Na mondom mit kapcsoltam én el, hogy ezt csinálja.
Kinyitom elalszik becsukom világít. Bestartoltam , megnéztem indul-e, hát indult zokszó nélkül indult.
Leállít bezár kialudt a fény, mondom javul az idő elkezdek kotorászni a hátsó ajtóban, még mielőtt nagyobb zárlat, vagy baj nem lesz.
Szétkaptam a csomagtér ajtót semmi, kábelkorbácsot kifűztem nincs kidörzsölve, mondom meglesem hova tart.
A bal hátsó lámpa mellett ér le, ott is van 3 csatlakozó, 2 nagy 4 eres ablaktörlő meg zár áramellátás, illetve egy kicsi amiben 7 vezeték megy, de 10 pin-es. Szétkaptam a 2 nagyot contactspray látszólag semmi gondjuk.
Kivettem a kicsit a foglalatból de széthúzni alig tudtam, szétjött, a 7-ből már csak 3 láb volt meg a többi eloxidálódott.
Na mondom ez igen, valószínűleg a kicsapódó pára belefolyt (mert a gyárban a nőstény csatit tették alulra )a 16 év során és szépen elrohadt.

A megoldás az lett, hogy após adott 380v-os ipari csokit (ez volt otthon) és összekötöztem a 7 kábelt. Most már megy minden rendeltetésszerűen a hátsóajtóban, és végre megjavult a rendszámtábla világításom is.

Amint lesz időm lecserélem vízálló deutsch csatlakozóra a jelenlegi mahinációt, és akkor már szép is lesz, nem csak működőképes.

Ennyi volt a kis történetem.

Üdv.:Neo

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 16:02


fullenigma írta: Sziasztok
Tegnap mikor kiszálltam a kocsiból este az autóm világítása égve maradt úgy, hogy mindent lekapcsoltam már.Aztán egy idő után kikapcsolt.Ki tud erről valamit?Azelőtt se és azóta sem csinálta.Kérdésem h erre meg lehet tanítani az autót vagy valami gebasz volt csak mert külön tetszett h nem vakoskodtam a garázs előtt.

elölre is köszönöm


Hazakísérő fény. Leállítás után a refit magadfelé meghúzva aktiválod.

fullenigma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz fullenigma

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 16:00


Sziasztok
Tegnap mikor kiszálltam a kocsiból este az autóm világítása égve maradt úgy, hogy mindent lekapcsoltam már.Aztán egy idő után kikapcsolt.Ki tud erről valamit?Azelőtt se és azóta sem csinálta.Kérdésem h erre meg lehet tanítani az autót vagy valami gebasz volt csak mert külön tetszett h nem vakoskodtam a garázs előtt.

elölre is köszönöm

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 12. kedd, 15:14


Bmwskeeter999 írta: Hello!

Ki tapasztalt ilyet,hogy megnyomom a záró gombot középen hogy bezárjon az auto,de nem reagál semmit rá! Ez miről lehet szerintetek?
Válaszotokat előre is köszönöm.


Ahogy mások is írták, nézd meg a gombot, ha ott jó minden GM lesz, nálam is csinálta, nem ment a belső nyitás gomb, persze utána produkált más nyitási anomáliát. GM csere lett a vége.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 12. kedd, 13:31


Bmwskeeter999 írta: Hello!

Ki tapasztalt ilyet,hogy megnyomom a záró gombot középen hogy bezárjon az auto,de nem reagál semmit rá! Ez miről lehet szerintetek?
Válaszotokat előre is köszönöm.


Kulcsról műkodik rendesen? Ha igen, akkor szerintem első körben a kapcsolót nézd meg, nincs-e lehúzva róla a csatlakozó. Ha az redben akkor érdemes továbbkutakodni GM irányába. Lehet a relék haldoklanak, és akkor már kulcsra sem fogja nyitni-zárni később. Diagra dugva meg lehet nézni egyáltalán érzékeli-e a GM, hogy megnyomtad a kapcsolót, mert lehet szakadás is. Szóval több probléma is okozhatja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Bmwskeeter999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. november 12. kedd, 12:57


Hello!

Ki tapasztalt ilyet,hogy megnyomom a záró gombot középen hogy bezárjon az auto,de nem reagál semmit rá! Ez miről lehet szerintetek?
Válaszotokat előre is köszönöm.