- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 20:25
Sziasztok
Mi lehet az oka annak hogy a hátsó ablaktörlő lapátom folyamatosan megy e46 320d touring?
Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 20:25
Elküldve: 2016. március 05. szombat, 17:56
dexxter írta:elgeri írta:YELLOW írta:dexxter írta: BMW szerelőnél történt akkumulátor cserét követően vettem észre, hogy néhány elektromos berendezés nem működik.
Előbb a szélvédő mosó adta, erre gyakran szükség van. Aztán a szivargyújtóba csatlakoztatott pumpa nem indult, kimértem, halott. A kürt hiba az ez utáni próbálkozásoknál derült ki. Minden más működik, hibajel sincs.
Utána néztem, ezek a fogyasztók kesztyűtartó mögötti biztosíték táblában külön külön biztin vannak.
Van közös felsőbb szintű biztosítékuk? Köze lehet a hibáknak az akksi cseréhez?
Előre is köszönet a válaszokért.
DEXX
azért egy E90-nél nem annyiból áll az akksi csere, hogy kiveszed és beteszed. kivéve, ha pont olyan paraméterű, és megegyező az akksi, bár ha jól tudom, akkor is kell reset-elni a dolgokat. ugyanis pontos kifejezést nem tudom, d eintelligens, felügyeleti rendszere van. tehát máskpp tölt egy régi akksit, és egy újat, stb. ha nem adod meg neki, hogy oké, most új került bele, akkor okozhat gondot.
De ha BMW szerelőnél történt a csere, akkor neki kellett volna ezt tudni
Félek, hogy az alap resetet meg is csinálta, csak közben valami elszarodhatott.
Bocsi, a nem túl konstruktív hozzászólásért!
BMW szerelőnél történt a csere = a faszi tudja, az otthoni garázsban ezt nem lehet megcsinálni. Be lett mutatva az uj akksi az E90-nek.
Mit lehet ekozben elcseszni, hogy az ablakmoso szivattyu nem müködik?
Udate: A kürt járó motorral ok. Gondolom, ez igy van a többi E90-nél is.
Elküldve: 2016. március 05. szombat, 17:35
elgeri írta:YELLOW írta:dexxter írta: BMW szerelőnél történt akkumulátor cserét követően vettem észre, hogy néhány elektromos berendezés nem működik.
Előbb a szélvédő mosó adta, erre gyakran szükség van. Aztán a szivargyújtóba csatlakoztatott pumpa nem indult, kimértem, halott. A kürt hiba az ez utáni próbálkozásoknál derült ki. Minden más működik, hibajel sincs.
Utána néztem, ezek a fogyasztók kesztyűtartó mögötti biztosíték táblában külön külön biztin vannak.
Van közös felsőbb szintű biztosítékuk? Köze lehet a hibáknak az akksi cseréhez?
Előre is köszönet a válaszokért.
DEXX
azért egy E90-nél nem annyiból áll az akksi csere, hogy kiveszed és beteszed. kivéve, ha pont olyan paraméterű, és megegyező az akksi, bár ha jól tudom, akkor is kell reset-elni a dolgokat. ugyanis pontos kifejezést nem tudom, d eintelligens, felügyeleti rendszere van. tehát máskpp tölt egy régi akksit, és egy újat, stb. ha nem adod meg neki, hogy oké, most új került bele, akkor okozhat gondot.
De ha BMW szerelőnél történt a csere, akkor neki kellett volna ezt tudni
Félek, hogy az alap resetet meg is csinálta, csak közben valami elszarodhatott.
Bocsi, a nem túl konstruktív hozzászólásért!
Elküldve: 2016. március 05. szombat, 14:47
YELLOW írta:dexxter írta: BMW szerelőnél történt akkumulátor cserét követően vettem észre, hogy néhány elektromos berendezés nem működik.
Előbb a szélvédő mosó adta, erre gyakran szükség van. Aztán a szivargyújtóba csatlakoztatott pumpa nem indult, kimértem, halott. A kürt hiba az ez utáni próbálkozásoknál derült ki. Minden más működik, hibajel sincs.
Utána néztem, ezek a fogyasztók kesztyűtartó mögötti biztosíték táblában külön külön biztin vannak.
Van közös felsőbb szintű biztosítékuk? Köze lehet a hibáknak az akksi cseréhez?
Előre is köszönet a válaszokért.
DEXX
azért egy E90-nél nem annyiból áll az akksi csere, hogy kiveszed és beteszed. kivéve, ha pont olyan paraméterű, és megegyező az akksi, bár ha jól tudom, akkor is kell reset-elni a dolgokat. ugyanis pontos kifejezést nem tudom, d eintelligens, felügyeleti rendszere van. tehát máskpp tölt egy régi akksit, és egy újat, stb. ha nem adod meg neki, hogy oké, most új került bele, akkor okozhat gondot.
Elküldve: 2016. március 05. szombat, 13:53
dexxter írta: BMW szerelőnél történt akkumulátor cserét követően vettem észre, hogy néhány elektromos berendezés nem működik.
Előbb a szélvédő mosó adta, erre gyakran szükség van. Aztán a szivargyújtóba csatlakoztatott pumpa nem indult, kimértem, halott. A kürt hiba az ez utáni próbálkozásoknál derült ki. Minden más működik, hibajel sincs.
Utána néztem, ezek a fogyasztók kesztyűtartó mögötti biztosíték táblában külön külön biztin vannak.
Van közös felsőbb szintű biztosítékuk? Köze lehet a hibáknak az akksi cseréhez?
Előre is köszönet a válaszokért.
DEXX
Elküldve: 2016. március 05. szombat, 12:59
Elküldve: 2016. február 20. szombat, 21:05
Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 20:39
csaki91 írta:YELLOW írta:csaki91 írta:lantika írta:gyurigyuri írta:csaki91 írta: Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de felteszem
Adott egy e46 320d 150le facelift bömbi
Inditáskor amig teker az önindito a dsc meg az abs lámpa folyamatosan világít de amint jár a motor eltűnik
Az a kérdésem hogy ez mindenkinél igy van-e és ha nem akkor mi a fene baja lehet?
Előre is köszi
Szia!
Nálam igen... DSC és ABS, de egy pillanat alatt kialszik mikor beröccen a motor... Még lehet nem is jár minden henger mikor már kialszik... (y). lassan fél éve van nákam, még semmi probléma nem volt ebből adódóan. Csak nyomd neki !
Nekem nem csinäl ilyet. viszont a volt fordomon a tempomat vilägitott mindig inditäsnäl amikor gyengelkedett az akksi,pedig nem is lehetett benne tempomat utolag sem
Igen utána kérdeztem picit és az akksi gyengélkedése okozza
Rámértem az akksira alap állapotban 12volt meg egy pici
Izzításnál 10-11volt majd amikor jön a 'hiba' akkor 9 voltra csökken járo motornál meg már minden normális, töltés is jó 14.3-4v
A 9V szerintetek inditáskor normális?
nem normális nagyon alacsony. már a 11V is elég kevés. jó tizedekről beszélünk a jó és a rossz esetán, de a 9V az keves nagyon.
Ugy vettem észre hogy nem állando a hiba
Ma pl. nem volt ilyen hibám
Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 16:37
YELLOW írta:csaki91 írta:lantika írta:gyurigyuri írta:csaki91 írta: Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de felteszem
Adott egy e46 320d 150le facelift bömbi
Inditáskor amig teker az önindito a dsc meg az abs lámpa folyamatosan világít de amint jár a motor eltűnik
Az a kérdésem hogy ez mindenkinél igy van-e és ha nem akkor mi a fene baja lehet?
Előre is köszi
Szia!
Nálam igen... DSC és ABS, de egy pillanat alatt kialszik mikor beröccen a motor... Még lehet nem is jár minden henger mikor már kialszik... (y). lassan fél éve van nákam, még semmi probléma nem volt ebből adódóan. Csak nyomd neki !
Nekem nem csinäl ilyet. viszont a volt fordomon a tempomat vilägitott mindig inditäsnäl amikor gyengelkedett az akksi,pedig nem is lehetett benne tempomat utolag sem
Igen utána kérdeztem picit és az akksi gyengélkedése okozza
Rámértem az akksira alap állapotban 12volt meg egy pici
Izzításnál 10-11volt majd amikor jön a 'hiba' akkor 9 voltra csökken járo motornál meg már minden normális, töltés is jó 14.3-4v
A 9V szerintetek inditáskor normális?
nem normális nagyon alacsony. már a 11V is elég kevés. jó tizedekről beszélünk a jó és a rossz esetán, de a 9V az keves nagyon.
Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 15:11
csaki91 írta:lantika írta:gyurigyuri írta:csaki91 írta: Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de felteszem
Adott egy e46 320d 150le facelift bömbi
Inditáskor amig teker az önindito a dsc meg az abs lámpa folyamatosan világít de amint jár a motor eltűnik
Az a kérdésem hogy ez mindenkinél igy van-e és ha nem akkor mi a fene baja lehet?
Előre is köszi
Szia!
Nálam igen... DSC és ABS, de egy pillanat alatt kialszik mikor beröccen a motor... Még lehet nem is jár minden henger mikor már kialszik... (y). lassan fél éve van nákam, még semmi probléma nem volt ebből adódóan. Csak nyomd neki !
Nekem nem csinäl ilyet. viszont a volt fordomon a tempomat vilägitott mindig inditäsnäl amikor gyengelkedett az akksi,pedig nem is lehetett benne tempomat utolag sem
Igen utána kérdeztem picit és az akksi gyengélkedése okozza
Rámértem az akksira alap állapotban 12volt meg egy pici
Izzításnál 10-11volt majd amikor jön a 'hiba' akkor 9 voltra csökken járo motornál meg már minden normális, töltés is jó 14.3-4v
A 9V szerintetek inditáskor normális?
Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 14:58
lantika írta:gyurigyuri írta:csaki91 írta: Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de felteszem
Adott egy e46 320d 150le facelift bömbi
Inditáskor amig teker az önindito a dsc meg az abs lámpa folyamatosan világít de amint jár a motor eltűnik
Az a kérdésem hogy ez mindenkinél igy van-e és ha nem akkor mi a fene baja lehet?
Előre is köszi
Szia!
Nálam igen... DSC és ABS, de egy pillanat alatt kialszik mikor beröccen a motor... Még lehet nem is jár minden henger mikor már kialszik... (y). lassan fél éve van nákam, még semmi probléma nem volt ebből adódóan. Csak nyomd neki !
Nekem nem csinäl ilyet. viszont a volt fordomon a tempomat vilägitott mindig inditäsnäl amikor gyengelkedett az akksi,pedig nem is lehetett benne tempomat utolag sem
Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 20:01
gyurigyuri írta:csaki91 írta: Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de felteszem
Adott egy e46 320d 150le facelift bömbi
Inditáskor amig teker az önindito a dsc meg az abs lámpa folyamatosan világít de amint jár a motor eltűnik
Az a kérdésem hogy ez mindenkinél igy van-e és ha nem akkor mi a fene baja lehet?
Előre is köszi
Szia!
Nálam igen... DSC és ABS, de egy pillanat alatt kialszik mikor beröccen a motor... Még lehet nem is jár minden henger mikor már kialszik... (y). lassan fél éve van nákam, még semmi probléma nem volt ebből adódóan. Csak nyomd neki !
Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 19:30
csaki91 írta: Sziasztok!
Lehet hogy hülye kérdés de felteszem
Adott egy e46 320d 150le facelift bömbi
Inditáskor amig teker az önindito a dsc meg az abs lámpa folyamatosan világít de amint jár a motor eltűnik
Az a kérdésem hogy ez mindenkinél igy van-e és ha nem akkor mi a fene baja lehet?
Előre is köszi
Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 12:31
Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 11:30