- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2017. február 03. péntek, 16:42
YELLOW írta:SP_323i írta:laszlo0918 írta: Sziasztok volna itt valaki akinek 320d 150 lovas verdája van és meg mérné nekem hogy reggeli start után bekapcsolt fűtés mellett mennyi voltot tölt a generátor pontosan?
Vagy esetleg olyan valaki aki rövid utakat jár ilyen kocsival és pár nap után legyengül az aksi neki is. Ez normális ezeknél az autóknál vagy én már nem tudom mi baja van az enyémnek.... Át néztem már minden kontaktot amihez hozzá fértem a generátor és az aksi közt d semmi minden jónak tünik és mégis pár nap után villognak a kontroll égőim startoláskor hogy kevés a fesz a batriban 1 éves aksi van benne 85ah-ás ha van valakinek hasonló tapasztalata osztja meg velem.Köszönöm.
Azt mérni se kell, mert fogyasztóktól függetlenül 14.7 max 15 kéne, hogy legyen, hogyha jó a generátor. Hogyha nagyon kevés a töltőfeszültség, akkor azt sárga aksi lápával jelzi a vas a műszerfalon. A titkos menüben meg tudod nézni, hogy neked mennyi. Érdemes járó motor mellett töltő áramot is mérni, hogy megbizonyosodj, hogy jó e a generátor. Az aksi visszatöltésekor úgy is ez a fontos. Ez viszont a motor fordulattal változik és ha jól tudom max 150A lehet, mivel akkora áramot tud előállítani a generátor.
Ettől függetlenül simán lehet, hogy cellahibás az aksid hiába egy éves.
a 14,4V is elfogadható, pont ha nagyobb fogyasztók vannak, akkor függhet egy kicsit, hogy kevesebbet mér, nem feltétlen gond.
Sziasztok szóval az én generátorom a titkosmenüben nézve maximum 14,4-et tud ha minden le van kapcsolva beleértve a fűtést is szinte semmi nem megy csak ami kell a működéshez de az is csak akkor ha legalább 3 órát megyek az autóval. Az előző aksimat azért cseréltem le mert azt hittem hogy rossz most ott hordom hátul ha nem indulna be lecserélem arra mivel a mai napig tartja a feszültséget.Vissza a töltésre ha viszont reggel beindítom megy a lámpa fűtés automatán 14,0-14,1 és olyankor mikor kapcsolgat a rásegítő fűtés ugye ingadozik picit az alapjárat le esik egy pillantra 13,6 ra utána vissza 14,1. Igaz hogy ha kint vagyok melóba rövideket járok vele de minden kollégám ugyanazt a szakaszt járja dízelekkel és akit kérdeztem senki nem panaszkodik ilyenre.Az autó pöccre indult még -18 fokban is tehát nem kell sokat köszörülni hogy beinduljon. a napokban be iktattam egy multimétert ráállítottam egy kamerát 6 órán át figyeltem az autó nyugvó állapotbani fogyasztását 0,01A volt néha felugrott egy pillanatra 0,04re de azt mondják hogy az jó szóval nem értem az egészet.