autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz kicsikocsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 16. szombat, 08:22


Sziasztok!
Van egy kis problémám! A kiegyenlítőtartálynál a kupaknál jön ki a víz. Mi okozhatja? Cseréltem kupakot nem használt. A csövek nem kemények. Ha tud valaki segítsen légyszi! Előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 05:16


Pintyi86 írta: Sziasztok !

Az lenne a kérdésem ,hogy minap cseréltem hűtött újat és alul a kiegyelőtő tartály-bol gyöngyözik a víz a szerelőm szerint az o gyűrűkkel lenne a gond mivel öregek.

ez nem is lenne nagy gond csak milyen méret kell oda alá 2 db mert nincs gyári oem száma.
külföldi oldalak szerint : 1: 22x3.5 mm 2: 38x4.0 mm Ogyürü kell bele!
Ezek valódi méretek mert nem tudom a pontos mérteket 2 db o gyűrű véget nem szeretnék venni új kiegyelőtő tartályt.

Ezekről a o gyűrűkről beszélek:

Üdv: Jancsi


legközelebb nem lesz másolva, csak szimplán törölve. hisz a téma megnyitásakor elfogadod ezt. használd a keresőt!!!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 10:11


Slopa írta: Sziasztok, remélem valaki tud segíteni, vagy volt már ilyen tapasztalata.

Egy olyan problémám van hogy a E36 320i-ben szemből a hengerfej oldalán a szívósor alatt van egy fém vízcső, ami a hengerfej csatlakozásnál ereszti a vizet. Elvileg ahol csatlakozik a termosztátházhoz, van rajta két gumi gyűrű tömítés és valószínűleg ezek koptak meg az évek alatt, de a szerelőm azt mondta hogy az egész csövet kéne cserélni, mert ez a fémcső az évek alatt azon a részen eléggé szét szokott menni, és be van állva úgyhogy általában roncsolódás nélkül nem nagyon lehet kiszedni.

No és akkor most jön a fő probléma.

Felhívtam a Wallis-t, hogy érdeklődjek mivel mi az ára ennek az 60 cm-es csőnek:
65.000 + ÁFA = 82550 Ft

Ezen kívül hosszas kutató munka után nagy nehezen találtam után gyártottat VAICO márkájút
ami 33.000 Ft-bók kijön szállítással küldölfről.

Viszont eddig is mindenből gyári beszállítós, vagy gyári került bele, csak mostanra már elfogyott a zseton és 2 gumi karika miatt nem szívesen költenék el 85.000 Ft-ot.

Úgyhogy légyszí adjatok tanácsot mennyire lenne gáz ez a VAICO cső, és van-e valakinek ilyen problémával tapasztalata!?


Szerintem elsöre tömites csere,ha nem oldja meg a problemät,akkor csöcsere.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz Slopa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. július 13. hétfő, 09:59


Sziasztok, remélem valaki tud segíteni, vagy volt már ilyen tapasztalata.

Egy olyan problémám van hogy a E36 320i-ben szemből a hengerfej oldalán a szívósor alatt van egy fém vízcső, ami a hengerfej csatlakozásnál ereszti a vizet. Elvileg ahol csatlakozik a termosztátházhoz, van rajta két gumi gyűrű tömítés és valószínűleg ezek koptak meg az évek alatt, de a szerelőm azt mondta hogy az egész csövet kéne cserélni, mert ez a fémcső az évek alatt azon a részen eléggé szét szokott menni, és be van állva úgyhogy általában roncsolódás nélkül nem nagyon lehet kiszedni.

No és akkor most jön a fő probléma.

Felhívtam a Wallis-t, hogy érdeklődjek mivel mi az ára ennek az 60 cm-es csőnek:
65.000 + ÁFA = 82550 Ft

Ezen kívül hosszas kutató munka után nagy nehezen találtam után gyártottat VAICO márkájút
ami 33.000 Ft-bók kijön szállítással küldölfről.

Viszont eddig is mindenből gyári beszállítós, vagy gyári került bele, csak mostanra már elfogyott a zseton és 2 gumi karika miatt nem szívesen költenék el 85.000 Ft-ot.

Úgyhogy légyszí adjatok tanácsot mennyire lenne gáz ez a VAICO cső, és van-e valakinek ilyen problémával tapasztalata!?


státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 14:55


üzem meleg motornál jól kell húznia a levegőt, hidegen is szorosnak kell lennie egy kicsit de hogy lásd a különbséget.....
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. június 14. vasárnap, 12:03


Sziasztok!

Engem is foglalkoztat a téma, mert nem szeretnék pórul járni. A hűtőcsöveim meglehetősen kemények. Csak viszonylag nagyobb erővel tudom összenyomni. Van egy ELM327 bluetooth kis diagom. Kb2.500 Ft volt és arra jó, hogy rögtön ki tudjam olvasni az esetleges hibaüzeneteket, illetve real-time tudjam diagnosztizálni a kocsit. Ma kicsit tesztelgettem vele. Az autó alap, üzem meleg állapotban 92-93 fokos hűtővizet produkál. Alapjáraton járatva felengedi 95 fokra, majd bekapcsolja a ventilátort és visszahűti 92-re. Menet közben fix 93 fokra áll be. Teljesítménycsúcsoknál, (1-1 erősebb kigyorsításnál amikor a fordulatot felengedem 5-6.000-ig), akkor 10-15 másodpercre felkúszik a hőmérséklet 96 fokra majd visszaáll 93-ra.
Kérdésem,hogy végzett-e már valaki hasonló tesztet és ha igen, annak mi lett az eredménye?
Szerintetek természetes-e ez a működés?
29 fok külső hőmérsékletet mutatott a hőmérő a teszt közben, illetve egy E46 2001-es 325xi-ről van szó.

Készítettem videót a viszkóról. Most töltöm fel. Később belinkelem majd. Meleg motornál egyébként erősebb megtekerés után körülbelül negyed, vagy annál egy kicsit kevesebb fordulatot pörög tovább.


Közben feltöltöttem a videót:
http://auto.indavideo.hu/video/BMW_325xi_viszko





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. június 14. vasárnap, 12:29

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. június 14. vasárnap, 10:11


kbalint írta: Tegnapi napon engem is megszívatott a gépezet.
Szétrepesztette a kiegyenlítő tartályt - és tréler lett a vége.
Megcsináltam itthon a tartály lepróbáltam a rendszert, hála az égnek nem lett hengerfejes.
Természetesen megint szétnyomta, hétfőn rakom bele az új hella-t , de félek hogy azt is szétbombázza.
Ami érdekes hogy nálam miért nem a leggyengébb láncszemet rúgta le vagy nyomta szét.... nem értem.. A gumicső elméletileg sokkal gyengébb mint a tartály.
Honnan tudom hogy a visco problémás lehet e esetleg nálam is és azért van ekkora nyomásom ?


Milyen viszkót érdemes belerakni?


státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 12:26


Tegnapi napon engem is megszívatott a gépezet.
Szétrepesztette a kiegyenlítő tartályt - és tréler lett a vége.
Megcsináltam itthon a tartály lepróbáltam a rendszert, hála az égnek nem lett hengerfejes.
Természetesen megint szétnyomta, hétfőn rakom bele az új hella-t , de félek hogy azt is szétbombázza.
Ami érdekes hogy nálam miért nem a leggyengébb láncszemet rúgta le vagy nyomta szét.... nem értem.. A gumicső elméletileg sokkal gyengébb mint a tartály.
Honnan tudom hogy a visco problémás lehet e esetleg nálam is és azért van ekkora nyomásom ?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 26. hétfő, 14:38


Megoldódott a kemény vízcsőves gondom. Megvizsgáltattam egy műszerrel hogy van e kipufogó gáz a hűtő rendszerbe, hogy nem e hengerfejes, de nem volt.
Mondta a srác, hogy hónapokig szopott ezzel ő is, lenyomta a csöveket feszt a kocsi.
Viszko kuplungot cseréljek,mert már el van fáradva. Jobban kellene nyomni a levegőt.
Neki is megszűnt egyből a probléma.
Ma vettem, beraktam, lám már nem fújja a csöveket.
Akinek nagyon kemények a csővek,erre figyeljen oda, mert vagy a hűtőt, vagy a csövet, vagy a kiegy.tartályt nyomja szét egy idő után.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 17:51


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.


Nincs mit, nagyon szívesen. Adatlapodon nem írod, de sz.tem győri, vagy környéki vagy. Ha gondolod +adhatom a szerelőm nevét elérhetőségét, a legf@szább szerelő akivel valah is találkoztam!!!


Már 2x lett nyomáspróbázva. Nincs szivárgás, se kifelé,se befelé, most egy teszter kellene ami teszteli van e gáz a hűtő rendszerbe. Képtelen vagyok felfogni mi a fasztól van akkor túlnyomás a rendszerben. Most így járjak vele amíg szét nem nyom mindent?


Anno több csövet cserélt nekem is Attila mutatta is őket elég elhasználódott állapotban voltak repedés, tű átmérőjű lyuk stb.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 17:47


Pocses írta:
anubisz írta: Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.


Nincs mit, nagyon szívesen. Adatlapodon nem írod, de sz.tem győri, vagy környéki vagy. Ha gondolod +adhatom a szerelőm nevét elérhetőségét, a legf@szább szerelő akivel valah is találkoztam!!!


Már 2x lett nyomáspróbázva. Nincs szivárgás, se kifelé,se befelé, most egy teszter kellene ami teszteli van e gáz a hűtő rendszerbe. Képtelen vagyok felfogni mi a fasztól van akkor túlnyomás a rendszerben. Most így járjak vele amíg szét nem nyom mindent?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 17:37


anubisz írta: Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.


Nincs mit, nagyon szívesen. Adatlapodon nem írod, de sz.tem győri, vagy környéki vagy. Ha gondolod +adhatom a szerelőm nevét elérhetőségét, a legf@szább szerelő akivel valah is találkoztam!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 16:59


Köszi. Mondom én, és csak mondják, hogy ez normális, mikor tudom,hogy nem. Atom kemény mind a 2 csövem. Letekerem a sapkát rotyog az egész rendszer, meg nyomja ki a vizet,a kocsi viszont nem melegszik. Simán tartja azt a 92, 94 fokot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 16:05


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Akinek benzinese van, legyen szíves megírni, hogy meleg motornál valamennyire összenyomható a termosztátból kivezető cső? Mert az enyém atom kemény, és eddig nem volt az, puha volt üzemi hőfokon, most meg olyan kemény,hogy milliméterekre se tudom összenyomni. Eddig ha mentem a kocsival,utána simán le tudtam tekerni a kupakot, szisszent egy picit azt kész.


Szevasz!

14.30 ra megyek az A1-be légzsákmodul cserére, utána rálesek a csőre azt közlöm az eredményt.

Üdv.: Pocses


Kösz. Már engem is hívtak onnan, szerintem megjött nekem is, gondolom az időpont miatt. Fel is hívom majd őket.


Na meglestem a csövet, teljesen puha, összetudom nyomni egész könnyen két újjal.

5 perccel előbb ott voltam, a hölgyemény mondta kis türelem, mert még dolgoznak egy másik autón, mondom ok, majd szól. Eközben meglestem a motorokat, beszélgettem egy értékesítővel körbevitt, eltelt már 1 óra, mondom mi lesz az enyémmel. Erre jön egy szerelő, vártak egy 3ast, de nem jött, erre mondom az én leszek 1 órája itt dekkolok.
4-en kértek sűrűn elnézést az "idióta hosztesz pina" meg nem volt sehol, közben többször is találkoztam vele nem szólt.
Új időpont hétfő reggel 8-ra.
De legalább jót beszélgettem az értékesítő sráccal, tavaszra beírt BMW tesztmotor vezetésre.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 22. csütörtök, 16:06

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2015. január 22. csütörtök, 14:16


Pocses írta:
anubisz írta: Akinek benzinese van, legyen szíves megírni, hogy meleg motornál valamennyire összenyomható a termosztátból kivezető cső? Mert az enyém atom kemény, és eddig nem volt az, puha volt üzemi hőfokon, most meg olyan kemény,hogy milliméterekre se tudom összenyomni. Eddig ha mentem a kocsival,utána simán le tudtam tekerni a kupakot, szisszent egy picit azt kész.


Szevasz!

14.30 ra megyek az A1-be légzsákmodul cserére, utána rálesek a csőre azt közlöm az eredményt.

Üdv.: Pocses


Kösz. Már engem is hívtak onnan, szerintem megjött nekem is, gondolom az időpont miatt. Fel is hívom majd őket.