- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2015. december 26. szombat, 12:56
Sziasztok!
Bocsi, hogy megint ez ügyben még csak dumálni jövök ide, de közben sokat gondolkodom a problémán.
Azt ugye tudjuk, hogy benne van a pakliban a kettős tömegű lendkerék hibája, de sajnos más dologban is lehetnek hibák. Újévkor rendelek a kocsihoz motortartó bakokat és beteszem őket. Nem akarok lendkereket cserélni addig, míg a többi apróság nincs rendben, ami beleszólhat a dologba. Tehát, most jön a motortartó bak, az ékszíjak cseréje, és természetesen az összes kerék ellenőrzése elől. Ha ez nem javít a helyzeten, akkor leveszem a váltót, de arra megint csak rá kell készülnöm, mert a kulissza miatt nem teszem vissza javítás nélkül a kocsira.
Ami még eszembe jutott: Beépítettük az unokaöcsémmel gyönyörűen azt a flexibilis csövet, de ugyebár az autó hossztengelyével párhuzamosan. A motor is hosszában van elhelyezve a motortérben, tehát a flexibilis cső csavaró mozgást kellene hogy eldolgozzon. Nem lehet hogy ez így mégsem jó? Hajlításra működne a csillapítás, de csavarásra nem? Ha ez lenne a probléma, akkor csak egy eredeti BMW megoldást kellene oda visszaállítanom és lehet hogy jó is lenne.
Mit szóltok? Nagy marhaságot írok?