autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 26. szombat, 12:56


Sziasztok!
Bocsi, hogy megint ez ügyben még csak dumálni jövök ide, de közben sokat gondolkodom a problémán.
Azt ugye tudjuk, hogy benne van a pakliban a kettős tömegű lendkerék hibája, de sajnos más dologban is lehetnek hibák. Újévkor rendelek a kocsihoz motortartó bakokat és beteszem őket. Nem akarok lendkereket cserélni addig, míg a többi apróság nincs rendben, ami beleszólhat a dologba. Tehát, most jön a motortartó bak, az ékszíjak cseréje, és természetesen az összes kerék ellenőrzése elől. Ha ez nem javít a helyzeten, akkor leveszem a váltót, de arra megint csak rá kell készülnöm, mert a kulissza miatt nem teszem vissza javítás nélkül a kocsira.
Ami még eszembe jutott: Beépítettük az unokaöcsémmel gyönyörűen azt a flexibilis csövet, de ugyebár az autó hossztengelyével párhuzamosan. A motor is hosszában van elhelyezve a motortérben, tehát a flexibilis cső csavaró mozgást kellene hogy eldolgozzon. Nem lehet hogy ez így mégsem jó? Hajlításra működne a csillapítás, de csavarásra nem? Ha ez lenne a probléma, akkor csak egy eredeti BMW megoldást kellene oda visszaállítanom és lehet hogy jó is lenne.
Mit szóltok? Nagy marhaságot írok?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 14:48


Csabika136 írta:
lacaca írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?



Szia ! Szerintem is valószínűleg lendkerék lesz,mivel a rezgéscsillapító ciripel ha törött de nem rázza ennyire az autót!Próbáld alapjáraton nyitott ajtóval,és ha remeg az ajtó akkor szinte biztos lendkerék hiba!-vagy a kuplung enyhe kinyomásakor rázza a lábad!-ez is egyik tünete a lendkerék hibának!


Szia! Holnap reggel megnézem rázza-e a lábam a pedál, de szerintem egyáltalán nem rázza. Épp ez az érdekes, hogy szerintem nem rázza és nagyon kultúráltan lehet a kuplungot is adagolni. Esetleg annyit vettem észre, hogy induláskor ha alapjáraton engedem fel a kuplungot, akkor olyan, mintha a motor mozogna. Mintha a motortartó nem fogná, vagy olyankor az egyik henger kihagyna. Nagyon érdekes, mert amúgy meg egyáltalán nem adja jelét más formában a motor, hogy henger problémája lenne. Holnap egyébként amúgy is akarok foglalkozni a kocsival, mert lesz egy kis időm rá. Nagyon drága hozzá a lendkerék? Nincs valami olcsóbb megoldás? Vagy bontottba érdemes gondolkodni?

Megnéztem reggel a kocsit. Nem lüktet a kuplung pedál és nem rezeg az ajtó. Szerintem itt valami a kipufogóval lesz.


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. november 04. szerda, 06:09


Csabika136 írta:
andree írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?


Szia, a rezgést több hiba is kiválthatja. Első körben meg kellene nézetni a porlasztókat, a lendkereket, bakokat és a főtengely szíjtárcsát. Nem feltétlenül a kipufogód a hibás.


Hát ez elég rosszul hangzik. A motortartó bakra én is gondoltam, de nem tudom a cserén kívül hogy lehetne megállapítani hogy rossz? Porlasztóra nem mondhatnám hogy gyanakszom, mert gyönyörűen indul a motor és nem mondhatnám hogy füstöl. Fogyaszásom szerintem kiváló. Alapjáraton azért pöfögne nem? Attól félek, a lendkerék lesz, de azt hogy tudnám letesztelni jól. Megbontás nélkül? A kocsival egyébként nagyon kultúráltan lehet elindulni, vagy egyebek.


Szia, ne kísérletezz mert az nagyon sokba fog kerülni. Vidd el egy bmw szakihoz, mindenképpen így jársz a legjobban.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 23:27


lacaca írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?



Szia ! Szerintem is valószínűleg lendkerék lesz,mivel a rezgéscsillapító ciripel ha törött de nem rázza ennyire az autót!Próbáld alapjáraton nyitott ajtóval,és ha remeg az ajtó akkor szinte biztos lendkerék hiba!-vagy a kuplung enyhe kinyomásakor rázza a lábad!-ez is egyik tünete a lendkerék hibának!


Szia! Holnap reggel megnézem rázza-e a lábam a pedál, de szerintem egyáltalán nem rázza. Épp ez az érdekes, hogy szerintem nem rázza és nagyon kultúráltan lehet a kuplungot is adagolni. Esetleg annyit vettem észre, hogy induláskor ha alapjáraton engedem fel a kuplungot, akkor olyan, mintha a motor mozogna. Mintha a motortartó nem fogná, vagy olyankor az egyik henger kihagyna. Nagyon érdekes, mert amúgy meg egyáltalán nem adja jelét más formában a motor, hogy henger problémája lenne. Holnap egyébként amúgy is akarok foglalkozni a kocsival, mert lesz egy kis időm rá. Nagyon drága hozzá a lendkerék? Nincs valami olcsóbb megoldás? Vagy bontottba érdemes gondolkodni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2015. november 03. kedd, 12:20


Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?



Szia ! Szerintem is valószínűleg lendkerék lesz,mivel a rezgéscsillapító ciripel ha törött de nem rázza ennyire az autót!Próbáld alapjáraton nyitott ajtóval,és ha remeg az ajtó akkor szinte biztos lendkerék hiba!-vagy a kuplung enyhe kinyomásakor rázza a lábad!-ez is egyik tünete a lendkerék hibának!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 11:44


andree írta:
Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?


Szia, a rezgést több hiba is kiválthatja. Első körben meg kellene nézetni a porlasztókat, a lendkereket, bakokat és a főtengely szíjtárcsát. Nem feltétlenül a kipufogód a hibás.


Hát ez elég rosszul hangzik. A motortartó bakra én is gondoltam, de nem tudom a cserén kívül hogy lehetne megállapítani hogy rossz? Porlasztóra nem mondhatnám hogy gyanakszom, mert gyönyörűen indul a motor és nem mondhatnám hogy füstöl. Fogyaszásom szerintem kiváló. Alapjáraton azért pöfögne nem? Attól félek, a lendkerék lesz, de azt hogy tudnám letesztelni jól. Megbontás nélkül? A kocsival egyébként nagyon kultúráltan lehet elindulni, vagy egyebek.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 10:33


Csabika136 írta: Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?


Szia, a rezgést több hiba is kiválthatja. Első körben meg kellene nézetni a porlasztókat, a lendkereket, bakokat és a főtengely szíjtárcsát. Nem feltétlenül a kipufogód a hibás.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. november 02. hétfő, 10:08


Sziasztok fanok!

Nyáron vettem a kocsim (2001 320D E46 Touring 136Le), amin gyakorlatilag kezdettől fogva el volt picit törve a kipufogó. A katalizátortól jön le ferdén a cső és kanyarodik hátra vízszintes irányba. Oda nekem egy érdekes Gégecső féle volt beépítve, amit a két csőre húzva úgy toldottak fel, hogy mint a fecske a fészkét felgányoltak és valahogy ott maradt a gégecső. Idővel, mere hozzámkerült a vas, a felső végén a gégecsőnek egy karika körbetört és a többi része a kipufogónak csak úgy fenn maradt és nem esett le. Kicsivel hátrébb van a csövön egy tartóbak elhelyezve, amit szerintem az olasz csak úgy a biztonság kedvéért tett fel, nehogy egyszer leessen a kipufogó. Ennyit az unalmas meséről.
A problémám hirtelen a következő lett. Frankón rákészültünk a javításra. Unokaöcsém aki karosszériás és sokat csinált már ilyet, ráadásul kiválóan tud heggeszteni is hozott az Unixtól harisnya csövet 3 méretben. Alámentünk a kocsinak, megnézegettük, kitaláltuk, hogy egy kis ferdén levágott cső Bosal cső darab, meg még kettő, nagyszerűen össze fogja hozni a szinteket és a távolságot az általunk kiválasztott kb.20cm-hosszú harisnya közbeiktatásához. Meg is csináltuk egy gyenge óra alatt, örültem is neki, végre patent a kipufogóm. Egyel kevesebb leküzdendő probléma, léphetünk tovább.
De nem frankó! Szarabb lett mint volt. Eddig csak úgy gondoltam, kicsit rezeg a kipufogóm, most szét rázza a kocsit. A rendszer a kocsi hátuljánál 3-4 cm-t rezeg alapjáraton. A kocsival elindulás után az 1000-res fordulaton átbillenve a motor úgy rezeg, hogy a kormány a kezemben beremeg.
Miért? Van valakinek ötlete?
Légyszi segítsetek, mert a Rába Steiger ehhez képest limuzinnak számít. A kipufogó sehova nem ér bele a kaszniba. Tényleg gondosan csináltuk meg a pufogót. Én autószerelő vagyok, az unokaöcsém meg karosszériás. Valami olyan hibát kéne kitalálnunk, ami megsz...vat. De mi?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 02. hétfő, 10:08

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. október 18. vasárnap, 13:02


flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Alakított már át valaki rezgőcsöves kipufogót tűzkarikásra? Mennyire bonyolult dolog? Meguntam a rezgőcsövem ciripelését.


Nem vészes, csak egy profi hegesztő kell hozzá, meg egy kis türelem.


Mind a kettő megvan. Milyen csövet lehet betenni melyik autóét?


Egy, az átmérővel azonos darabot vettem, ami kapható pl. kipufogósnál is. A beépítést teszteléssel a helyén célszerű kivitelezni, mert nem sok szabad hely van a különböző elemek miatt. De ha jó pozícióba sikerül beállítani, akkor nem ér hozzá semmihez, és ezzel ez a probléma kipipálva.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 20. kedd, 20:42

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. október 18. vasárnap, 11:46


b_imi írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Alakított már át valaki rezgőcsöves kipufogót tűzkarikásra? Mennyire bonyolult dolog? Meguntam a rezgőcsövem ciripelését.


Nem vészes, csak egy profi hegesztő kell hozzá, meg egy kis türelem.


Mind a kettő megvan. Milyen csövet lehet betenni melyik autóét?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 21:28


flenfer írta: Sziasztok!
Alakított már át valaki rezgőcsöves kipufogót tűzkarikásra? Mennyire bonyolult dolog? Meguntam a rezgőcsövem ciripelését.


Nem vészes, csak egy profi hegesztő kell hozzá, meg egy kis türelem.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 09:08


Sziasztok!
Alakított már át valaki rezgőcsöves kipufogót tűzkarikásra? Mennyire bonyolult dolog? Meguntam a rezgőcsövem ciripelését.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 19:37


YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok! Nem tud valaki eladó kipufogó öntvény csonkot e46 330d M57D30(306D29) motorhoz, nem túl drágán? Köszönöm Üdv.


mivel bontókban is 60ezerért megy, nem hiszem, hogy 50-től olcsóbban megkapnád. ha esetleg külföldön jársz, érdemes megnézni kinti bóntókat, úgy talán jobban kijön.


Már 50-el is beérném vagy elcserélem a xenonos lámpákra amik talomba vannak. Ha tudsz 50-ért szólj. Üdv

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 19:13


spencer írta: Sziasztok! Nem tud valaki eladó kipufogó öntvény csonkot e46 330d M57D30(306D29) motorhoz, nem túl drágán? Köszönöm Üdv.


mivel bontókban is 60ezerért megy, nem hiszem, hogy 50-től olcsóbban megkapnád. ha esetleg külföldön jársz, érdemes megnézni kinti bóntókat, úgy talán jobban kijön.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 17:26


Sziasztok! Nem tud valaki eladó kipufogó öntvény csonkot e46 330d M57D30(306D29) motorhoz, nem túl drágán? Köszönöm Üdv.