« előző12következő »
Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 21:33


KÖSZÖNöM!

Ma elmentem megnézetni és a dob előtti kanyarban volt elrepedve! Már tényleg nagyon sok helyen van hegesztve! Aug.-ban megy műszakira és olajcserére meg minden...akkor kicserélem ezeket a bakokat!
REmélem segíteni fog!


ute107 írta:
Puli írta: A többi tartó (ezek a gumik,amikre fel van akasztva a kipu) rendben van... Lehet,hogy tényleg el van öregedve az egész?!

YELLOW írta:
Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.





Egyértelmű motor és váltótartó bak probléma. Nagyot mozdul a motorod és ezt a csavarodás a kipuff rendszer is "megkapja" és elengedi a leggyengébb ponton....






gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 16:33


Nekem a dob és a cső között volt megrepedve,és ott nyikorgott alapjáraton... Ki lett vágva egy nagyobb részen,és egy új cső lett beheggesztve! Azóta jó..

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 14:48


Puli írta: A többi tartó (ezek a gumik,amikre fel van akasztva a kipu) rendben van... Lehet,hogy tényleg el van öregedve az egész?!

YELLOW írta:
Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.





Egyértelmű motor és váltótartó bak probléma. Nagyot mozdul a motorod és ezt a csavarodás a kipuff rendszer is "megkapja" és elengedi a leggyengébb ponton....




Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 11:35


A többi tartó (ezek a gumik,amikre fel van akasztva a kipu) rendben van... Lehet,hogy tényleg el van öregedve az egész?!

YELLOW írta:
Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.





SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 11:21


Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


Hali!

Neked is a 2. kat után repedt el a kipuff? Nekem kb 1 hónapja kellett ott javítani. Jelenség az volt, hogy alap járaton, indításkor, leállításkor randa csörömpölős hangja volt a kocsinak
Anno hegesztés után megnéztem aknából úgy hogy beindították a kocsit és hát nem kicsit remeg a kipuff rendszer



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 11:10


Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.



Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2011. július 04. hétfő, 11:06


Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2008. június 03. kedd, 14:12


www.dinamit-kipufogo.hu/

10-12 ezer forint újban egy ilyen felxi tag, olcsón be is szerelik

atidesign írta: Kérdésem a következõ. /320 d T. F.L./
A napokban nagyon erõss fémes zajra lettem figyelmes az autó leálításakor és indításakor a kipufogó felõ.
Leszedtem alul a burkolatokat elkezdtem rángatni a kipufcsövet és a katalizátor alatt lévõ "torziós egység"-tõl jön a hang ami rögzíti a kipufcsövet a katalizátorhoz.

Volt már valakinek ilyen problémája?
Lehet külön a "torziós egység"-et cserélni?
Hol lehet beszerezni?
Köszi...


daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2008. június 02. hétfő, 19:12


atidesign írta: Kérdésem a következõ. /320 d T. F.L./
A napokban nagyon erõss fémes zajra lettem figyelmes az autó leálításakor és indításakor a kipufogó felõ.
Leszedtem alul a burkolatokat elkezdtem rángatni a kipufcsövet és a katalizátor alatt lévõ "torziós egység"-tõl jön a hang ami rögzíti a kipufcsövet a katalizátorhoz.

Volt már valakinek ilyen problémája?
Lehet külön a "torziós egység"-et cserélni?
Hol lehet beszerezni?
Köszi...


Hali!

Nekem is volt hasonló problémám! Én meghegesztettem egy autószerelõ ismerõsömmel. Nekem a katalizátór vége engedte el magát és ketté esett a rendszer! Késõbb elrepedt újra és ismét "nyikorgot". Újjabb hegesztés valamint kicseréltük a motortartó bakokat mert rájuk fért és széria hiba is. Azóta csak a motor hangját lehet hallani!
Bontóba nézz körül ha minden képp kell cserélni! Ha kell bontós telószám írj majd!
üdv.: daidka

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. június 02. hétfő, 18:30


Kérdésem a következõ. /320 d T. F.L./
A napokban nagyon erõss fémes zajra lettem figyelmes az autó leálításakor és indításakor a kipufogó felõ.
Leszedtem alul a burkolatokat elkezdtem rángatni a kipufcsövet és a katalizátor alatt lévõ "torziós egység"-tõl jön a hang ami rögzíti a kipufcsövet a katalizátorhoz.

Volt már valakinek ilyen problémája?
Lehet külön a "torziós egység"-et cserélni?
Hol lehet beszerezni?
Köszi...

« előző12következő »