autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2020. június 16. kedd, 10:48


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.


normális? nekem 10ezer km alatt kb 2-3mm-t csökken az olajszint. igaz nem pályázok, amikor is a legtöbbet fogyasztja. de néha meghajtom azért. kb 1-2dl a fogyasztása az enyémnek, igaz kevesebb, mint fele ennyi km van benne.
a szelepszárszimmering minden autót érint. aminél gallyra megy hamar, az a hosszú olajcserének köszönhető. egy tiszta motorbelső és 10 max 15ezrenkénti rendszeres olajcsere esetén ez nem fordul elő, csak nagyon sokára.
ezen kívül lehet gyűrű probléma is. szintén ha rossz olaj, és ritka csere volt, az megeszi a gyűrűt...


Köszönöm szépen a segítségeteket!
A lánc cserélve volt kb 10 ezer km-el ezelőtt, azzal nem lehet mostanában baj.
Ez a mennyiségű olajfogyasztás okozhat más károkat rövidebb távon?
Szeretném felújíttatni a motort, viszont előre láthatólag csak 1 év múlva történne meg, addig futna kb 15 ezer km-t.


a katalizátor nem fogja szeretni. illetve ha más baj, vagy rosszabb lesz, annak lehetnek kellemetlen következményei. menet közben, mondjuk úgy elszáll valami, hogy mellette elf0ssa az olajat, akkor beáll mint a gerely.


Jól mondja Yellow!
Sűrűn kell nézni az olajszintet és a katalizátort is megeszi egy idő után.
Én mondjuk megcsináltam vele egy Párizs-Budapest-Párizst.
Minden tankoláskor töltöttem az olajat is



Ugyanez volt nekem is, N46B20 de már 140.000 km-nél jelentkezett. Igaz ez idő alatt 4!!!!!!, azaz négyszer volt benne az olaj lecserélve(szervíkönyv és a fedélzeti computer szerint). Mert ugye a német a szervízen spórol a legtöbbet
Motort kivettem, teljesen szétszedtem, szelepszárszimmeringek szinte meg voltak semmisülve benne, lötyögtek a szelepszáron ha erősebben összenyomtam elporladtak. Dugattyú gyűrűk és a gyűrűhornyok teljesen elrakódva olaj koksszal, dugattyú tetején is vastag olajkoksz ráégve. 1 napig kapirgáltam a dugattyú gyűrű hornyokat és az olaj furatokat. Utána kapott új gyűrűsort, szelepszárszimeringeket, meg még sokminden mást ha már szét volt szedve (vezérlés, csapágysor, tömítések, O gyűrűk, CCV szelep stb) és láss csodát teljesen megszűnt az olajfogyasztás.
Amennyit beleöntök annyi jön le belőle, 10.000 km-ként cserélem mostmár az olajat.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2020. június 08. hétfő, 19:49


YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.


normális? nekem 10ezer km alatt kb 2-3mm-t csökken az olajszint. igaz nem pályázok, amikor is a legtöbbet fogyasztja. de néha meghajtom azért. kb 1-2dl a fogyasztása az enyémnek, igaz kevesebb, mint fele ennyi km van benne.
a szelepszárszimmering minden autót érint. aminél gallyra megy hamar, az a hosszú olajcserének köszönhető. egy tiszta motorbelső és 10 max 15ezrenkénti rendszeres olajcsere esetén ez nem fordul elő, csak nagyon sokára.
ezen kívül lehet gyűrű probléma is. szintén ha rossz olaj, és ritka csere volt, az megeszi a gyűrűt...


Köszönöm szépen a segítségeteket!
A lánc cserélve volt kb 10 ezer km-el ezelőtt, azzal nem lehet mostanában baj.
Ez a mennyiségű olajfogyasztás okozhat más károkat rövidebb távon?
Szeretném felújíttatni a motort, viszont előre láthatólag csak 1 év múlva történne meg, addig futna kb 15 ezer km-t.


a katalizátor nem fogja szeretni. illetve ha más baj, vagy rosszabb lesz, annak lehetnek kellemetlen következményei. menet közben, mondjuk úgy elszáll valami, hogy mellette elf0ssa az olajat, akkor beáll mint a gerely.


Jól mondja Yellow!
Sűrűn kell nézni az olajszintet és a katalizátort is megeszi egy idő után.
Én mondjuk megcsináltam vele egy Párizs-Budapest-Párizst.
Minden tankoláskor töltöttem az olajat is



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. június 08. hétfő, 19:25


PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.


normális? nekem 10ezer km alatt kb 2-3mm-t csökken az olajszint. igaz nem pályázok, amikor is a legtöbbet fogyasztja. de néha meghajtom azért. kb 1-2dl a fogyasztása az enyémnek, igaz kevesebb, mint fele ennyi km van benne.
a szelepszárszimmering minden autót érint. aminél gallyra megy hamar, az a hosszú olajcserének köszönhető. egy tiszta motorbelső és 10 max 15ezrenkénti rendszeres olajcsere esetén ez nem fordul elő, csak nagyon sokára.
ezen kívül lehet gyűrű probléma is. szintén ha rossz olaj, és ritka csere volt, az megeszi a gyűrűt...


Köszönöm szépen a segítségeteket!
A lánc cserélve volt kb 10 ezer km-el ezelőtt, azzal nem lehet mostanában baj.
Ez a mennyiségű olajfogyasztás okozhat más károkat rövidebb távon?
Szeretném felújíttatni a motort, viszont előre láthatólag csak 1 év múlva történne meg, addig futna kb 15 ezer km-t.


a katalizátor nem fogja szeretni. illetve ha más baj, vagy rosszabb lesz, annak lehetnek kellemetlen következményei. menet közben, mondjuk úgy elszáll valami, hogy mellette elf0ssa az olajat, akkor beáll mint a gerely.

PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. június 08. hétfő, 18:05


YELLOW írta:
Benyo89 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.


normális? nekem 10ezer km alatt kb 2-3mm-t csökken az olajszint. igaz nem pályázok, amikor is a legtöbbet fogyasztja. de néha meghajtom azért. kb 1-2dl a fogyasztása az enyémnek, igaz kevesebb, mint fele ennyi km van benne.
a szelepszárszimmering minden autót érint. aminél gallyra megy hamar, az a hosszú olajcserének köszönhető. egy tiszta motorbelső és 10 max 15ezrenkénti rendszeres olajcsere esetén ez nem fordul elő, csak nagyon sokára.
ezen kívül lehet gyűrű probléma is. szintén ha rossz olaj, és ritka csere volt, az megeszi a gyűrűt...


Köszönöm szépen a segítségeteket!
A lánc cserélve volt kb 10 ezer km-el ezelőtt, azzal nem lehet mostanában baj.
Ez a mennyiségű olajfogyasztás okozhat más károkat rövidebb távon?
Szeretném felújíttatni a motort, viszont előre láthatólag csak 1 év múlva történne meg, addig futna kb 15 ezer km-t.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. június 08. hétfő, 16:54


Benyo89 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.


normális? nekem 10ezer km alatt kb 2-3mm-t csökken az olajszint. igaz nem pályázok, amikor is a legtöbbet fogyasztja. de néha meghajtom azért. kb 1-2dl a fogyasztása az enyémnek, igaz kevesebb, mint fele ennyi km van benne.
a szelepszárszimmering minden autót érint. aminél gallyra megy hamar, az a hosszú olajcserének köszönhető. egy tiszta motorbelső és 10 max 15ezrenkénti rendszeres olajcsere esetén ez nem fordul elő, csak nagyon sokára.
ezen kívül lehet gyűrű probléma is. szintén ha rossz olaj, és ritka csere volt, az megeszi a gyűrűt...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2020. június 08. hétfő, 16:33


PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.



PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2020. június 08. hétfő, 16:15


Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. január 13. hétfő, 17:27


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Télen benzinesnél ez mit jelent? https://youtu.be/ITzbUEY6Sb4


azt, hogy hideg van.
a kipufogó rendszer is tele van vízzel ilyenkor.
szerintem ne parázz... ha mész az utcán minden autó előtted így füstöl. még majdnem melegen is.

Köszönöm.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. január 13. hétfő, 16:43


John írta: Sziasztok.Télen benzinesnél ez mit jelent? https://youtu.be/ITzbUEY6Sb4


azt, hogy hideg van.
a kipufogó rendszer is tele van vízzel ilyenkor.
szerintem ne parázz... ha mész az utcán minden autó előtted így füstöl. még majdnem melegen is.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2020. január 13. hétfő, 15:20


Sziasztok.Télen benzinesnél ez mit jelent? https://youtu.be/ITzbUEY6Sb4

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 13:23


Alex1986 írta: Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!

Koszi hogy elolvastad !

Alex


Lehet meg is van a hiba,a lambda szonda.
Fehéres füst,meg a kalapáló hang hengerfej hibára utal



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 07. hétfő, 13:35

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 12:18


Alex1986 írta:
bricktopm írta:
Alex1986 írta: Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!

Koszi hogy elolvastad !

Alex


Vedd le járó motornál az olajbetöltő kupakot nézd meg nem habos-e, nívópálcán szintén. A hűtővízből engedj ki kicsit mikor épp hideg azt is nézd meg nincs-e benne olaj,
A kipufogóból jövő fehér füst egyértelműen vízgőz, a kék meg olaj. Szerintem a lambda szonda miatt max kék füstöt produkálhat, fehéret semmiképp.


Leszedtem ahogy mondtad ...semmi hab sehol ...viszont ugy tunik h adodnak a problemak szombat ota nem jartam vele ....gyujtasnal nem egyenletes a jarasa a motornak es kartergaz szagot erzek .... es gyujtasnal el kezd egy pilanatra kalapalni valami ....dzoval nem tudom lehet anyi a motornak ! Van egy szerelo aki nagyon ert a kocsikhoz a heten el viszem hozza .... de kivancsi vagyok a velemenyetekre is !


Hát mindenképp írd meg, hogy mit modnott, nagyon érdekel.
Kartergáz szűrőt tuti cserélném, de attól nem kéne fehér füstnek jönni, max kékesnek, az egyenetlen járást is magyarázná, viszont ez a kalapáló hang meg....ott nagy a gubanc.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Alex1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 10:56


bricktopm írta:
Alex1986 írta: Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!

Koszi hogy elolvastad !

Alex


Vedd le járó motornál az olajbetöltő kupakot nézd meg nem habos-e, nívópálcán szintén. A hűtővízből engedj ki kicsit mikor épp hideg azt is nézd meg nincs-e benne olaj,
A kipufogóból jövő fehér füst egyértelműen vízgőz, a kék meg olaj. Szerintem a lambda szonda miatt max kék füstöt produkálhat, fehéret semmiképp.


Leszedtem ahogy mondtad ...semmi hab sehol ...viszont ugy tunik h adodnak a problemak szombat ota nem jartam vele ....gyujtasnal nem egyenletes a jarasa a motornak es kartergaz szagot erzek .... es gyujtasnal el kezd egy pilanatra kalapalni valami ....dzoval nem tudom lehet anyi a motornak ! Van egy szerelo aki nagyon ert a kocsikhoz a heten el viszem hozza .... de kivancsi vagyok a velemenyetekre is !


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 15:41


Alex1986 írta: Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!

Koszi hogy elolvastad !

Alex


Vedd le járó motornál az olajbetöltő kupakot nézd meg nem habos-e, nívópálcán szintén. A hűtővízből engedj ki kicsit mikor épp hideg azt is nézd meg nincs-e benne olaj,
A kipufogóból jövő fehér füst egyértelműen vízgőz, a kék meg olaj. Szerintem a lambda szonda miatt max kék füstöt produkálhat, fehéret semmiképp.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Alex1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 14:20


Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!

Koszi hogy elolvastad !

Alex