PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2021. május 20. csütörtök, 17:44


PTamas7894 írta: Sziasztok,

Az alábbbi, apró, vélemyényem szerint klímához köthető hibám lenne

Amióta bejött a jó idő, és használom a klímát van egy érdekes dolog. Ha megy a klíma minden oké, ha az viszont nem megy, néha előjön ilyen ékszíj csúszós, csikorgós hang, ha erőteljesen gyorsítok kb 3300-3800 között bármely fokozatban, alatta felette semmi. Van hogy nem hallom a hangot, van, hogy igen, néha alacsonyabb fordulaton is. Az előhívásához minimum 2/3 ra lenyomott gázpedál szükséges. Amikor egymás után több nap volt használva elmúlt a hiba, illetve amíg újra rosszabb idő volt és hetekig nem használtam teljesen megszűnt a hang, tegnap haszálat után viszont újra előjött.

Szerintetek mi okozhatja ezt? Szíj kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt volt cserélve.



Azt hiszem megvan a gond... a klímakompresszor feletti feszítőgörgő néha picit beleért a légszűrőházba.



PTamas7894
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz PTamas7894

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2021. május 10. hétfő, 17:43


Sziasztok,

Az alábbbi, apró, vélemyényem szerint klímához köthető hibám lenne

Amióta bejött a jó idő, és használom a klímát van egy érdekes dolog. Ha megy a klíma minden oké, ha az viszont nem megy, néha előjön ilyen ékszíj csúszós, csikorgós hang, ha erőteljesen gyorsítok kb 3300-3800 között bármely fokozatban, alatta felette semmi. Van hogy nem hallom a hangot, van, hogy igen, néha alacsonyabb fordulaton is. Az előhívásához minimum 2/3 ra lenyomott gázpedál szükséges. Amikor egymás után több nap volt használva elmúlt a hiba, illetve amíg újra rosszabb idő volt és hetekig nem használtam teljesen megszűnt a hang, tegnap haszálat után viszont újra előjött.

Szerintetek mi okozhatja ezt? Szíj kb 10 ezer kilométerrel ezelőtt volt cserélve.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. május 10. hétfő, 17:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. június 23. vasárnap, 17:26


rolandkerek írta: sziasztok , bmw e46 2005 330ci ben a heten elment a futes , csak hideg levegot fuj , tudna valaki segiteni hol keressem a hibat ? vagy mit kell cserelni ? koszonom szepen !


fűteni, nyáron? jó látom Bécs....
vagy a fűtéscsap, bal első nyúlvány környékén. vagy kiakadt a középső hideg/meleg tekerő bovdenje. vagy levegős a rendszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz rolandkerek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. június 23. vasárnap, 14:47


sziasztok , bmw e46 2005 330ci ben a heten elment a futes , csak hideg levegot fuj , tudna valaki segiteni hol keressem a hibat ? vagy mit kell cserelni ? koszonom szepen !


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. június 21. péntek, 22:47


costa0097 írta:
YELLOW írta:
costa0097 írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy a klíma kondenzvíz elfolyó hol található?


a váltó felett van, alulról nézve, a kuplung résznél csöpög a váltóra. ott párolog el. szóval ha tócsát keresnél, ezért nincs.


Köszönöm szépén! Nagyon sokat segítettél.


el is dugulhat amúgy, de ritka. ha van szűrő és cserélve van nincs gond.
ha kiveszed a pollenszűrőt és nyitva van ez a kis csappantyú, akkor ott ha juttatsz be vizet, elvileg lefolyik. így ellenőrizhető el van-e dugulva.
van akinek mindig lezár, de van, ha úgy veszed le a gyújtás, hogy a venti ment, akkor nem zárnak le. olyankor egy kis csövön egy fél deci vizet lehet beletölteni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2003

státusz costa0097

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. június 21. péntek, 22:39


YELLOW írta:
costa0097 írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy a klíma kondenzvíz elfolyó hol található?


a váltó felett van, alulról nézve, a kuplung résznél csöpög a váltóra. ott párolog el. szóval ha tócsát keresnél, ezért nincs.


Köszönöm szépén! Nagyon sokat segítettél.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. június 21. péntek, 22:35


costa0097 írta: Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy a klíma kondenzvíz elfolyó hol található?


a váltó felett van, alulról nézve, a kuplung résznél csöpög a váltóra. ott párolog el. szóval ha tócsát keresnél, ezért nincs.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2003

státusz costa0097

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. június 21. péntek, 22:28


Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni,hogy a klíma kondenzvíz elfolyó hol található?

Dyego
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Dyego

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. december 14. péntek, 11:37


YELLOW írta:
Dyego írta: Sziasztok!
Először is köszönöm szépen hogy itt lehetek. Új tag vagyok.Vettem egy 316i-t.Természetesen pár hiba tudatában. Az egyik a klímánál jelentkezik. A fűtőventillátor motor nem indul el. Illetve ez egy kicsit bonyolultabb ennél. Kibontottuk a helyét, mert arra tippeltünk, hogy magával a fűtőmltorral van gond, ám ez nem így van. Megkapja a +12-őt a felső csatlakozón. A fűtőmotor alsó csatlakozoján, illetve a motor burkolatán is +12-őt mértünk, ami mondjuk egy picit gyanús volt, de szerelgettünk, méricskéltünk tovább. Majd adtunk neki egy fix testet egy kapcsolóval. Így egyből pörög, bár sajna max fordulaton. Természetesen ezt nem erőltetném, mert ez semminek nem tesz jót, viszont kizártuk a motor hibáját. A plusz érdekesség, hogy 3 napja se működött, akkor is lebobtottuk, és a test helye mellé egy rövidke kábel be volt mahinálva, ami letestelt. Azt leszigeteltük, utána teljesen tökéletesen működött. Szabályozható is volt a digit panelről a befúlyás erőssége. Ekkor kiszettük az utastérszűrőt, ami nyilván nagyon ramaty volt, így csere érett. Viazont mint fentebb írtam, most csak direkt testtel indult be max fordulaton :S 1997 316i 1.6 digitklímás
Ha tudtok kérlek segítsetek!
Tisztelettel
Dyego


venti motor előtét ellenállás, azaz süni a gond nagy valószínűséggel.


Erre gondoltam én is, viszont akkor tovább érdeklődök, mert nem rég lettem eme szépség tulaja. A süni az tönkremehet így egyik pillanatról a másikra? Illetve hogy lehet, hogy a fűtőventillátor egész teste ha rá van dugva a csúszósaru, akkor 12V? Mármint hogy lehet az egész fém vázban is 12? Köszönöm Szépen a válaszodat =)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. december 14. péntek, 08:13


Dyego írta: Sziasztok!
Először is köszönöm szépen hogy itt lehetek. Új tag vagyok.Vettem egy 316i-t.Természetesen pár hiba tudatában. Az egyik a klímánál jelentkezik. A fűtőventillátor motor nem indul el. Illetve ez egy kicsit bonyolultabb ennél. Kibontottuk a helyét, mert arra tippeltünk, hogy magával a fűtőmltorral van gond, ám ez nem így van. Megkapja a +12-őt a felső csatlakozón. A fűtőmotor alsó csatlakozoján, illetve a motor burkolatán is +12-őt mértünk, ami mondjuk egy picit gyanús volt, de szerelgettünk, méricskéltünk tovább. Majd adtunk neki egy fix testet egy kapcsolóval. Így egyből pörög, bár sajna max fordulaton. Természetesen ezt nem erőltetném, mert ez semminek nem tesz jót, viszont kizártuk a motor hibáját. A plusz érdekesség, hogy 3 napja se működött, akkor is lebobtottuk, és a test helye mellé egy rövidke kábel be volt mahinálva, ami letestelt. Azt leszigeteltük, utána teljesen tökéletesen működött. Szabályozható is volt a digit panelről a befúlyás erőssége. Ekkor kiszettük az utastérszűrőt, ami nyilván nagyon ramaty volt, így csere érett. Viazont mint fentebb írtam, most csak direkt testtel indult be max fordulaton :S 1997 316i 1.6 digitklímás
Ha tudtok kérlek segítsetek!
Tisztelettel
Dyego


venti motor előtét ellenállás, azaz süni a gond nagy valószínűséggel.

Dyego
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Dyego

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. december 14. péntek, 04:23


Sziasztok!
Először is köszönöm szépen hogy itt lehetek. Új tag vagyok.Vettem egy 316i-t.Természetesen pár hiba tudatában. Az egyik a klímánál jelentkezik. A fűtőventillátor motor nem indul el. Illetve ez egy kicsit bonyolultabb ennél. Kibontottuk a helyét, mert arra tippeltünk, hogy magával a fűtőmltorral van gond, ám ez nem így van. Megkapja a +12-őt a felső csatlakozón. A fűtőmotor alsó csatlakozoján, illetve a motor burkolatán is +12-őt mértünk, ami mondjuk egy picit gyanús volt, de szerelgettünk, méricskéltünk tovább. Majd adtunk neki egy fix testet egy kapcsolóval. Így egyből pörög, bár sajna max fordulaton. Természetesen ezt nem erőltetném, mert ez semminek nem tesz jót, viszont kizártuk a motor hibáját. A plusz érdekesség, hogy 3 napja se működött, akkor is lebobtottuk, és a test helye mellé egy rövidke kábel be volt mahinálva, ami letestelt. Azt leszigeteltük, utána teljesen tökéletesen működött. Szabályozható is volt a digit panelről a befúlyás erőssége. Ekkor kiszettük az utastérszűrőt, ami nyilván nagyon ramaty volt, így csere érett. Viazont mint fentebb írtam, most csak direkt testtel indult be max fordulaton :S 1997 316i 1.6 digitklímás
Ha tudtok kérlek segítsetek!
Tisztelettel
Dyego

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. június 29. péntek, 16:32


YELLOW írta:
pot írta: Köszi szépen megoldottam.


szívesen, de maradjunk annyiban, hogy megoldottuk.


LoL


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. június 29. péntek, 12:22


pot írta: Köszi szépen megoldottam.


szívesen, de maradjunk annyiban, hogy megoldottuk.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. június 29. péntek, 10:40


Köszi szépen megoldottam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. június 29. péntek, 06:47


pot írta: Sziasztok olyan problémám lenne ,hogy tegnap esős idő volt és nagyon párásodott a szélvédő, nyomatam is a szélvédőre a fűtést 20 C fokon volt. Kiszáltam a parkolóba az autóból járattam a motort viszaültem azt irta ki a digit klima , hogy 69 F irt ki . Az volt a minimum , a maximum 99 f . Ez mitől lehet volt már valakinek ilyen a fűtés meg a klima nem let rosszabb . Válaszokat előre is köszi


átállítottad fahrenheit-be a klímapanelt.
gyújtáson, vagy járó motornál, amikor világít a klímapanel, tehát van befújás, akkor nyomd meg egyszerre az AUTO gombot és a szélvédőfűtés gombot. ami az ablakra nyomja max fokozaton a levegőt.