BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 19:34


YELLOW írta:
BalaBMW írta: Tegnap megjött az új távirányítós kulcsom és ma be is tanítottam úgy ahogy itt le van írva. Viszont valamit nem értek. Ha lezárom az autót, akkor felvillannak az indexek viszont nyitásnál nem. Ez így okés?


ez állítható. vagy nem villan semmikor, vagy nyitás-záráskor is villan, vagy egyik, vagy másikkor villan. elvileg a kulcstanítás és az új kulcs miatt nem kellene elállítódnia, mert ezt a kulcshoz programozzák, de az autó tárolja. ha minden igaz.

jah nekem is csak így csinál... köszi Miki. aszondom neki állítsuk már be, hogy villanjon gombnyomásra. hogy értem kérdezi. pl zárásra. erre otthon veszem észre csak zárásra állította be. nem kérdez, beszél sokat, de annyit is állít be. aszondja csak a zárást mondtam.... ez igaz, csak nem úgy gondoltam

bocsi a sztori miatt de még ma is misolygok rajta... szóval nem baj beállítás kérdése


Akkor ok! Köszi! Bár kicsit zavaró. De majd megszokom.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 18:33


BalaBMW írta: Tegnap megjött az új távirányítós kulcsom és ma be is tanítottam úgy ahogy itt le van írva. Viszont valamit nem értek. Ha lezárom az autót, akkor felvillannak az indexek viszont nyitásnál nem. Ez így okés?


ez állítható. vagy nem villan semmikor, vagy nyitás-záráskor is villan, vagy egyik, vagy másikkor villan. elvileg a kulcstanítás és az új kulcs miatt nem kellene elállítódnia, mert ezt a kulcshoz programozzák, de az autó tárolja. ha minden igaz.

jah nekem is csak így csinál... köszi Miki. aszondom neki állítsuk már be, hogy villanjon gombnyomásra. hogy értem kérdezi. pl zárásra. erre otthon veszem észre csak zárásra állította be. nem kérdez, beszél sokat, de annyit is állít be. aszondja csak a zárást mondtam.... ez igaz, csak nem úgy gondoltam

bocsi a sztori miatt de még ma is misolygok rajta... szóval nem baj beállítás kérdése

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 15. szombat, 18:36

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 18:07


Tegnap megjött az új távirányítós kulcsom és ma be is tanítottam úgy ahogy itt le van írva. Viszont valamit nem értek. Ha lezárom az autót, akkor felvillannak az indexek viszont nyitásnál nem. Ez így okés?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 26. kedd, 06:49


rcs írta:

Csak nem lopnak már 12 éves autókat?!


azt lopnak amire igény van. egy éjszaka alatt szétbontják az autót, vagy megy külföldre. gondolhatod, hogy ilyen kis országban nem fognak egy az egyben értékesíteni lopott autót. vagy ha igen, akkor ott már másnak adják ki magukat, aztán okirat hamisítás, stb.

rcs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz rcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. június 26. kedd, 06:43


Coyote írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
rcs írta: Sziasztok!
Az a problémám, hogy 1db kulcsot kaptam az autóhoz, amikor megvettem. Jó lenne még legalább kettő, de horror ára van. Tud valaki valami olcsóbb megoldást? Az sem baj, ha nem távirányítja, csak nehogy egyszer elvesszen és meg legyek lőve teljesen...
Köszi.


olcsóbb megoldás nincs, vagyis nem nagyon van. mert a kis elektronikát, ami kell az indításgátlónak, nem olyan egyszerű leutánozni.
szerintem felelőtlenség volt így autót venni, főleg, hogy 4 kulcs jár hozzá. én tutti nem aldunék, nem hagynám kint sehol nyugodt szívvel, hogy kitudja, hol kallódik/kinél a többi kulcs.




Távos kulcs 45 körül van, de a régebbi szervízkulcs vagy a műanyag kulcs 10-11 körül mozog. Ajánlom én is a gyári kulcsot, ha nincs rá 45, akkor a kicsi szervízkulcsot. Tartaléknak az is megteszi.

Yellow,

Három vagy négy kulcs, de nem minden esetben feltétlenül négy. Szervízkönyvben le van írva. (már ha még megvan persze)



Utánaolvastam, mert valaki itt a fórumon már múltkor is felkúrt idegileg ezzel a négy kulccsal. Alapból 2 teljes értékű, és egy szervízkulcs (pici szürke) jár minden autóhoz, a negyedik kulcs opciós!

Szóval nem kell beszarni.

Azért az egyetlen egy kulcs eléggé necces.


Csak nem lopnak már 12 éves autókat?!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 09:53


Coyote írta:

Utánaolvastam, mert valaki itt a fórumon már múltkor is felkúrt idegileg ezzel a négy kulccsal. Alapból 2 teljes értékű, és egy szervízkulcs (pici szürke) jár minden autóhoz, a negyedik kulcs opciós!

Szóval nem kell beszarni.

Azért az egyetlen egy kulcs eléggé necces.


Nekem van egy pici műanyag kulcs pluszban, mert a német hozzákevert egy másik műa. E46 kulcsot a csomaghoz.
Ha esetleg Magyarországra került volna az az ismeretlen E46 is és a tulaj magára ismer az alvázszám alapján, akkor nálam átveheti a kulcsot. -> PW45599



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 09:44


kempelen írta:
YELLOW írta:
rcs írta: Sziasztok!
Az a problémám, hogy 1db kulcsot kaptam az autóhoz, amikor megvettem. Jó lenne még legalább kettő, de horror ára van. Tud valaki valami olcsóbb megoldást? Az sem baj, ha nem távirányítja, csak nehogy egyszer elvesszen és meg legyek lőve teljesen...
Köszi.


olcsóbb megoldás nincs, vagyis nem nagyon van. mert a kis elektronikát, ami kell az indításgátlónak, nem olyan egyszerű leutánozni.
szerintem felelőtlenség volt így autót venni, főleg, hogy 4 kulcs jár hozzá. én tutti nem aldunék, nem hagynám kint sehol nyugodt szívvel, hogy kitudja, hol kallódik/kinél a többi kulcs.




Távos kulcs 45 körül van, de a régebbi szervízkulcs vagy a műanyag kulcs 10-11 körül mozog. Ajánlom én is a gyári kulcsot, ha nincs rá 45, akkor a kicsi szervízkulcsot. Tartaléknak az is megteszi.

Yellow,

Három vagy négy kulcs, de nem minden esetben feltétlenül négy. Szervízkönyvben le van írva. (már ha még megvan persze)



Utánaolvastam, mert valaki itt a fórumon már múltkor is felkúrt idegileg ezzel a négy kulccsal. Alapból 2 teljes értékű, és egy szervízkulcs (pici szürke) jár minden autóhoz, a negyedik kulcs opciós!

Szóval nem kell beszarni.

Azért az egyetlen egy kulcs eléggé necces.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 09:38


YELLOW írta:
rcs írta: Sziasztok!
Az a problémám, hogy 1db kulcsot kaptam az autóhoz, amikor megvettem. Jó lenne még legalább kettő, de horror ára van. Tud valaki valami olcsóbb megoldást? Az sem baj, ha nem távirányítja, csak nehogy egyszer elvesszen és meg legyek lőve teljesen...
Köszi.


olcsóbb megoldás nincs, vagyis nem nagyon van. mert a kis elektronikát, ami kell az indításgátlónak, nem olyan egyszerű leutánozni.
szerintem felelőtlenség volt így autót venni, főleg, hogy 4 kulcs jár hozzá. én tutti nem aldunék, nem hagynám kint sehol nyugodt szívvel, hogy kitudja, hol kallódik/kinél a többi kulcs.




Távos kulcs 45 körül van, de a régebbi szervízkulcs vagy a műanyag kulcs 10-11 körül mozog. Ajánlom én is a gyári kulcsot, ha nincs rá 45, akkor a kicsi szervízkulcsot. Tartaléknak az is megteszi.

Yellow,

Három vagy négy kulcs, de nem minden esetben feltétlenül négy. Szervízkönyvben le van írva. (már ha még megvan persze)






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 18. hétfő, 09:41

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 09:29


rcs írta: Sziasztok!
Az a problémám, hogy 1db kulcsot kaptam az autóhoz, amikor megvettem. Jó lenne még legalább kettő, de horror ára van. Tud valaki valami olcsóbb megoldást? Az sem baj, ha nem távirányítja, csak nehogy egyszer elvesszen és meg legyek lőve teljesen...
Köszi.


olcsóbb megoldás nincs, vagyis nem nagyon van. mert a kis elektronikát, ami kell az indításgátlónak, nem olyan egyszerű leutánozni.
szerintem felelőtlenség volt így autót venni, főleg, hogy 4 kulcs jár hozzá. én tutti nem aldunék, nem hagynám kint sehol nyugodt szívvel, hogy kitudja, hol kallódik/kinél a többi kulcs.

rcs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz rcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 09:21


Sziasztok!
Az a problémám, hogy 1db kulcsot kaptam az autóhoz, amikor megvettem. Jó lenne még legalább kettő, de horror ára van. Tud valaki valami olcsóbb megoldást? Az sem baj, ha nem távirányítja, csak nehogy egyszer elvesszen és meg legyek lőve teljesen...
Köszi.

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 20:25


anubisz írta:
Matt3er írta:
anubisz írta:
Matt3er írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.


Kizárnám, de akkor a totálkárt is ki kéne, és ugye ez nálunk úgy működik, hogy egy egész kis sérüléssel is képesek leminősíteni és akkor megette a fene.


Hol működik úgy? Nem Magyarba laksz? Nekem is ki van zárva. Mi köze annak a törés által bekövetkezett totálkárra? És ha más okozza a balesetet? akkor mi van? Mi köze a kulcsok számának a totálkárhoz? Ez nekem magas,de lehet én nem értek hozzá.


Hát pont ez az, hogy itt. Volt egy balesetem még tavaly februárban, egy külföldi rám húzta az autót. A helyszíni szemle is igazolta, hogy Ő okozta a balesetet. 3 hónapig jártam a rendőrök nyakára, de mivel nem történt semmi így megjavíttattam az autót saját zsebből. Nyárra készült el és közel 2m csengettem ki. A biztosító totálkárra értékelte, 1.4m-t fizetne (később 1,6 lett belőle),hitel van az autón, és ilyenkor ugye a fennálló tőketartozást is ki kellett volna tejelni a banknak, mert ugye a fedezetnek annyi (ugye totálkár). És az ügy jelenleg ott tart július vége óta, hogy a határozat megszületett és próbálják kézbesíteni a külföldinek, miközben több ponton megszegték a szabályukat (x időn belül kézbesítettnek kell tekinteni). Tehát a jelenlegi probléma, hogy a töréscasco nem fizet totálkárra...



Persze,nem akarok vitatkozni,nem látom át a helyzetet,te meg pont ezt járod.Azért erre rákérdezek a biztosítómnál,hogy van,mivel van Cascóm. Hogy nekem milyen hátrányom származik abból,mert nincs Lopáskár opcióm.


Hát igen, mivel ha totálkárra minősítik annyi a casco nyújtotta előnyöknek, az én esetemnél(külföldi károkozó) nem érne semmit, hiába nem nagy a baj, de sallangokkal együtt nagyon drága a légzsák, és abból bontottat nem fogad el a biztosító.



Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 20:19


hil írta:
Matt3er írta:

Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


Szia! Ha így teszel és beüt a baj, például ellopják vagy kifosztják az autót, akkor a biztosító kéri, hogy mutasd be a meglévő eredeti kulcsokat (hogy igazold, nem Te okoztad a kárt) és akkor derül ki a sumákolás, akkor sem fog fizetni semmit, és addig is hiába fizettél. Csak úgy tudod kivédeni a dolgot, ha márkaszervizben komplett zárcsere és mindez lepapírozva, ami bemutatva a biztosítónak kötéskor.



Szia! Teljes mértékben egyet értek Veled, gondoltam utólag rendezném valahogy a kulcs problémát, de ugye én főképp a totálkár veszélyt szeretném kiküszöbölni. Ezt lentebb nem írtam.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 20:01


Matt3er írta:
anubisz írta:
Matt3er írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.


Kizárnám, de akkor a totálkárt is ki kéne, és ugye ez nálunk úgy működik, hogy egy egész kis sérüléssel is képesek leminősíteni és akkor megette a fene.


Hol működik úgy? Nem Magyarba laksz? Nekem is ki van zárva. Mi köze annak a törés által bekövetkezett totálkárra? És ha más okozza a balesetet? akkor mi van? Mi köze a kulcsok számának a totálkárhoz? Ez nekem magas,de lehet én nem értek hozzá.


Hát pont ez az, hogy itt. Volt egy balesetem még tavaly februárban, egy külföldi rám húzta az autót. A helyszíni szemle is igazolta, hogy Ő okozta a balesetet. 3 hónapig jártam a rendőrök nyakára, de mivel nem történt semmi így megjavíttattam az autót saját zsebből. Nyárra készült el és közel 2m csengettem ki. A biztosító totálkárra értékelte, 1.4m-t fizetne (később 1,6 lett belőle),hitel van az autón, és ilyenkor ugye a fennálló tőketartozást is ki kellett volna tejelni a banknak, mert ugye a fedezetnek annyi (ugye totálkár). És az ügy jelenleg ott tart július vége óta, hogy a határozat megszületett és próbálják kézbesíteni a külföldinek, miközben több ponton megszegték a szabályukat (x időn belül kézbesítettnek kell tekinteni). Tehát a jelenlegi probléma, hogy a töréscasco nem fizet totálkárra...



Persze,nem akarok vitatkozni,nem látom át a helyzetet,te meg pont ezt járod.Azért erre rákérdezek a biztosítómnál,hogy van,mivel van Cascóm. Hogy nekem milyen hátrányom származik abból,mert nincs Lopáskár opcióm.

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 19:51


anubisz írta:
Matt3er írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.


Kizárnám, de akkor a totálkárt is ki kéne, és ugye ez nálunk úgy működik, hogy egy egész kis sérüléssel is képesek leminősíteni és akkor megette a fene.


Hol működik úgy? Nem Magyarba laksz? Nekem is ki van zárva. Mi köze annak a törés által bekövetkezett totálkárra? És ha más okozza a balesetet? akkor mi van? Mi köze a kulcsok számának a totálkárhoz? Ez nekem magas,de lehet én nem értek hozzá.


Hát pont ez az, hogy itt. Volt egy balesetem még tavaly februárban, egy külföldi rám húzta az autót. A helyszíni szemle is igazolta, hogy Ő okozta a balesetet. 3 hónapig jártam a rendőrök nyakára, de mivel nem történt semmi így megjavíttattam az autót saját zsebből. Nyárra készült el és közel 2m csengettem ki. A biztosító totálkárra értékelte, 1.4m-t fizetne (később 1,6 lett belőle),hitel van az autón, és ilyenkor ugye a fennálló tőketartozást is ki kellett volna tejelni a banknak, mert ugye a fedezetnek annyi (ugye totálkár). És az ügy jelenleg ott tart július vége óta, hogy a határozat megszületett és próbálják kézbesíteni a külföldinek, miközben több ponton megszegték a szabályukat (x időn belül kézbesítettnek kell tekinteni). Tehát a jelenlegi probléma, hogy a töréscasco nem fizet totálkárra...



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 17:38


Matt3er írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta: Sziasztok!

Az a problémám, hogy 3db kulcs helyett csak 2db (egy normál és egy szerviz) van meg és Casco-t szeretnék kötni az autóra.
A biztosító csak zárcserével fogadja el a kulcspótlást. Mi van ha veszek bontottan egy kulcsot és kész? Gondolom nem próbálgatják bele mindet...


csak ugyanoda menjél, mert ők már tudják mi van. attól, hogy szerzel egy másik kulcsot, akár gyárit rendelsz 45ezeré, akkor is ott van az a szöveg, hogy egy eredeti kulcs, valahol függőben van. ergó ez kockázat a biztosítónak. ezért vannak a zárcserén.
azt meg elmondom, hogy 4db kulcs jár az autóhoz. egyes országokban és kereskedésekben nem mindig adták oda az összes kulcsot. hogy miért, azt ne kérdezd. én biztos nem vennék meg olyan autót, amihez nincs meg a gyári összes kulcs. persze csináltatni lehet, de annak nyoma lesz, ha később esetleg ellopnák, akkor emg tudják mondani a kulcs alapján, hogy utólag csináltattak-e hozzá.
vagy elmész egy másik biztosítóhoz és nem vallod be, hogy nincs meg az összes kulcs, bár utólag ha tényleg történne valami még lehet hátulütője. vagy cserélsz zárat. sajnos van biztosítós ismerősöm, és volt már, hogy autót tüzetesen szemügyre vettek, hisz nem kis értékű autó volt. ugye a kockázati tényező meg nem mindegy, főleg nem a biztosítóknak. amúgy sem szeretnek fizetni ha kell, itt csak neked muszáj


Oké, tegyük fel, hogy most megkötik nekem így a casco-t és majd utólag csináltatnék nyers kulcsból, bontott kulcs immoját átrakatnám és felprogramoznák (pl. független riasztós cégeknél van ilyen ha jól tudom). Mivel nem márkaszerviz, így elvileg nyomon követhetetlen, hogy mi történt és mi nem az eredeti kulcsal.(?)
Egyébként én úgy tudtam, hogy 2003 vagy 04-től 3 kulcsot adnak gyárilag.


nem érted. gondolkozz a biztosító fejével, szemszögéből.


Miért nem zárod ki a lopáskárt? Olcsóbb is lenne.


Kizárnám, de akkor a totálkárt is ki kéne, és ugye ez nálunk úgy működik, hogy egy egész kis sérüléssel is képesek leminősíteni és akkor megette a fene.


Hol működik úgy? Nem Magyarba laksz? Nekem is ki van zárva. Mi köze annak a törés által bekövetkezett totálkárra? És ha más okozza a balesetet? akkor mi van? Mi köze a kulcsok számának a totálkárhoz? Ez nekem magas,de lehet én nem értek hozzá.