Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. december 08. szerda, 12:03


hil írta:
Atilla írta:
alfatone írta: Én úgy hallottam, hogy ha a hõmérõ elromlik, akkor nagyon elromlik, tehát +50 és -40 fokokat ír ki. Állítólag nincs átmenet. Ami a kocsi vezetõ oldali doblemezénél van, annak az adatait írja ki a computer a mûszerfalon.


Ez történt velem két nappal ezelőtt. Folyamatosan ugrált -40 és +50 között. Reggel -27-et mutatott a normális érték helyett. Olvasva a hozzászólásokat megnézem a csatlakozásokat, hátha sikerül a hibát elhárítani.


Ha már kiveszed, akkor érdemes fűtőtesten szárítani 1-2 napig, aztán az egészet valami jobb lakkal befújni a beázás ellen. Az Astrákon mindig ezért volt rossz a kijelzés, mert beázott rendszeresen. Ott --- írt ki. De a csatlakozó is esélyes.



Elhagytam valahol, így nincs más gondom, vekhetek másikat.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 16:56


Atilla írta:
alfatone írta: Én úgy hallottam, hogy ha a hõmérõ elromlik, akkor nagyon elromlik, tehát +50 és -40 fokokat ír ki. Állítólag nincs átmenet. Ami a kocsi vezetõ oldali doblemezénél van, annak az adatait írja ki a computer a mûszerfalon.


Ez történt velem két nappal ezelőtt. Folyamatosan ugrált -40 és +50 között. Reggel -27-et mutatott a normális érték helyett. Olvasva a hozzászólásokat megnézem a csatlakozásokat, hátha sikerül a hibát elhárítani.


Ha már kiveszed, akkor érdemes fűtőtesten szárítani 1-2 napig, aztán az egészet valami jobb lakkal befújni a beázás ellen. Az Astrákon mindig ezért volt rossz a kijelzés, mert beázott rendszeresen. Ott --- írt ki. De a csatlakozó is esélyes.



Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 10:35


alfatone írta: Én úgy hallottam, hogy ha a hõmérõ elromlik, akkor nagyon elromlik, tehát +50 és -40 fokokat ír ki. Állítólag nincs átmenet. Ami a kocsi vezetõ oldali doblemezénél van, annak az adatait írja ki a computer a mûszerfalon.


Ez történt velem két nappal ezelőtt. Folyamatosan ugrált -40 és +50 között. Reggel -27-et mutatott a normális érték helyett. Olvasva a hozzászólásokat megnézem a csatlakozásokat, hátha sikerül a hibát elhárítani.



státusz MChris

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. május 20. szerda, 11:24


Beluga írta: Köszi mindenkinek!

Tegnap este megnéztem....hát elég rosszul nézett ki a csatlakozó egy picit megmozgattam nem egyszerü elérni föleg felülrõl
Most jó, de hétvégén kiszedem és átpucolom a csatlakozókat.

Honnan egyszerübb kiszedni? Én azt gondolnám ,hogy alulról persze ahoz meg kell emelni a kocsit ...elég vicces egy höfokjeladótól


alulról mert onnan van bepattintva, a "szemeteslapátba"

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. május 20. szerda, 10:26


Köszi mindenkinek!

Tegnap este megnéztem....hát elég rosszul nézett ki a csatlakozó egy picit megmozgattam nem egyszerü elérni föleg felülrõl
Most jó, de hétvégén kiszedem és átpucolom a csatlakozókat.

Honnan egyszerübb kiszedni? Én azt gondolnám ,hogy alulról persze ahoz meg kell emelni a kocsit ...elég vicces egy höfokjeladótól

státusz MChris

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 17:54


Beluga írta: Sziasztok!

Lenne egy pici problémám,segítsetek ha tudtok,tegnap délután lettem figyelemes arra ,hogy a külõ hömérséklet mérõm nem a megfelelõ hömérsékletet irja ki. Konkrétan elindulás után 22 fokon állt ,aztán szépem felkuszott 26-ra majd hirtelen leesett 22-re aztán szépen lassan fel 25-re majd megint leesett 20-ra, miközben kint volt vagy 28 fok!

Szerintetek mi lehet a probléma?

Köszi
Beluga


Ellenállás alapú szenzor (K-tipusú) egy kis takaritás után pontosabb lehet.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 17:35


Beluga írta: Sziasztok!

Lenne egy pici problémám,segítsetek ha tudtok,tegnap délután lettem figyelemes arra ,hogy a külõ hömérséklet mérõm nem a megfelelõ hömérsékletet irja ki. Konkrétan elindulás után 22 fokon állt ,aztán szépem felkuszott 26-ra majd hirtelen leesett 22-re aztán szépen lassan fel 25-re majd megint leesett 20-ra, miközben kint volt vagy 28 fok!

Szerintetek mi lehet a probléma?

Köszi
Beluga

Elõször megnézném, hogy a kábelezés nincs-e elfáradva valahol. A kontaktspray csak a csatlakozónál használható értelmesen. Amennyiben ezek jók, akkor lehet, hogy valamikor beázott. Ki kéne szárítani (több napon keresztül) aztán próba. Ha elmúlt a korábbi jelenség, akkor az egészet újra ki és valami lakkal vastagon befújni sokszor a tömítés végett. Legalkalmasabb erre a kétkomponensû parketta lakk, amibe be kéne lógatni, de a csatlakozót NEM. Sziloplaszt a tömítéshez nem jó, mert ecetsavas és a lezárás után a még ottlévõ ecetsav gõzök a legkissebb résen is bejutva minden szétmarnak ami csak idõ kérdése.
hil


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 16:19


Én úgy hallottam, hogy ha a hõmérõ elromlik, akkor nagyon elromlik, tehát +50 és -40 fokokat ír ki. Állítólag nincs átmenet. Ami a kocsi vezetõ oldali doblemezénél van, annak az adatait írja ki a computer a mûszerfalon.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 14:03


Eapa írta: Beluga

Ha szemben állsz a kocsival és ki van nyitva a motorháztetõd akkor a jobb oldalon a lámpa mögött nézz be alulra, a dobbetét elõtt lévõ, vizszintes mûanyag takaróban van és hosszúkás. Elõször adj neki kontaktspray-t.


Köszi az infót,megnézem. Szerinted a kontaktspray segithet vagy az érzékelõ csere a megoldás? Én azt gondolnám hogy egy hömérséklet jeladó nem feltétlenül az a bedöglõs tipus, de lehet hogy tévedek.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 13:40


Beluga

Ha szemben állsz a kocsival és ki van nyitva a motorháztetõd akkor a jobb oldalon a lámpa mögött nézz be alulra, a dobbetét elõtt lévõ, vizszintes mûanyag takaróban van és hosszúkás. Elõször adj neki kontaktspray-t.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 12:30


Buschmann írta:
Beluga írta: Sziasztok!

Lenne egy pici problémám,segítsetek ha tudtok,tegnap délután lettem figyelemes arra ,hogy a külõ hömérséklet mérõm nem a megfelelõ hömérsékletet irja ki. Konkrétan elindulás után 22 fokon állt ,aztán szépem felkuszott 26-ra majd hirtelen leesett 22-re aztán szépen lassan fel 25-re majd megint leesett 20-ra, miközben kint volt vagy 28 fok!

Szerintetek mi lehet a probléma?

Köszi
Beluga



SZia!
Szerintem a hõmérõ gomba lesz a ludas, vagyis én azt nézném meg elõszõr.
Kettõ is van belõle a lökhárítóba integrálva, nekem ez egyki biztosan rosz amelyik a tükörfûtésért felelõs mert +40 fokban is fûti a tükröt.
A másik az meg a sima hõmérõ hogy melyik melyik az nem ugrik be az egyik kerek lapos a másik hoszukás.




Köszi....de azért jó lenne tudni ,hogy melyik melyik. A lökháritóban hol keressem?

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 12:05


Beluga írta: Sziasztok!

Lenne egy pici problémám,segítsetek ha tudtok,tegnap délután lettem figyelemes arra ,hogy a külõ hömérséklet mérõm nem a megfelelõ hömérsékletet irja ki. Konkrétan elindulás után 22 fokon állt ,aztán szépem felkuszott 26-ra majd hirtelen leesett 22-re aztán szépen lassan fel 25-re majd megint leesett 20-ra, miközben kint volt vagy 28 fok!

Szerintetek mi lehet a probléma?

Köszi
Beluga



SZia!
Szerintem a hõmérõ gomba lesz a ludas, vagyis én azt nézném meg elõszõr.
Kettõ is van belõle a lökhárítóba integrálva, nekem ez egyki biztosan rosz amelyik a tükörfûtésért felelõs mert +40 fokban is fûti a tükröt.
A másik az meg a sima hõmérõ hogy melyik melyik az nem ugrik be az egyik kerek lapos a másik hoszukás.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 11:12


Sziasztok!

Lenne egy pici problémám,segítsetek ha tudtok,tegnap délután lettem figyelemes arra ,hogy a külõ hömérséklet mérõm nem a megfelelõ hömérsékletet irja ki. Konkrétan elindulás után 22 fokon állt ,aztán szépem felkuszott 26-ra majd hirtelen leesett 22-re aztán szépen lassan fel 25-re majd megint leesett 20-ra, miközben kint volt vagy 28 fok!

Szerintetek mi lehet a probléma?

Köszi
Beluga

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2007. július 28. szombat, 16:51


Hát igen ezt elfelejtettem emliteni nincs board comp.
mig a gyári cucc benne volt addig az irta ki az idõt a müszerfal meg a hömérsékletet.
valahogy a müszerfali két kis pálcikát nyomogatv lehetne eljutni addig a menüig de eddig csak teszt 0-20 jött be de ott nem találtam.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. július 27. péntek, 21:58


Ööö lehet hogy hülye kérdés, de a gyári magnónak mi köze a külsõ hõmérõhöz? A mûszerfalon a megjelenített adatokat a BC gombbal tudod váltogatni, vagy nálad nincs BC?