státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 23:13


b_imi írta:
SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.


Köszi

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 22:53


SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 21:41


Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. november 26. kedd, 16:58


Udv.
Egy erosebb kupolas utan nem tudtam vagy csak nagyon nehezen ment fokozatba az 5 gangos valto...

Nos ma megoldodott a problemam!
Kuplung es lendkerek cserevel “úsztam” meg.
Plusz az also munkahenger is cserelve lett,meg egy ket aprosag.
https://kepkuldes.com/image/e5TXFV
https://kepkuldes.com/image/e5mbaj
https://kepkuldes.com/image/e5m9sg

A masodik kepen lathato a tores..

Szoval ez a kup a sggembe ment


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2019. április 02. kedd, 11:24


nylaura írta: Sziasztok!

E46 320Ci. Ha normálisan benyomom a kuplungot és sebességbe teszem 1-2 be dobbanó mély hang hallatszik. Ha "papósan" szép lassan akkor nem csinálja ezt. Szerintetek?


Hát lehet kettőstömegű is akár.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz nylaura

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. április 02. kedd, 10:04


Sziasztok!

E46 320Ci. Ha normálisan benyomom a kuplungot és sebességbe teszem 1-2 be dobbanó mély hang hallatszik. Ha "papósan" szép lassan akkor nem csinálja ezt. Szerintetek?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Krajcsi97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 19:27


Krajcsi97 írta:
YELLOW írta:
Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!


néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.


Sajnos nem..a lábam levéve a kuplungról..műszerfalon semmi. Ahogy túljut ezen az 1800as fordulaton valamelyest észhez tér de akkor sem ahogy kellene az enyémben még ASC van de annak is jeleznie kellene tudtommal..






autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Krajcsi97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 18:59


YELLOW írta:
Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!


néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.


Sajnos nem..a lábam levéve a kuplungról..műszerfalon semmi. Ahogy túljut ezen az 1800as fordulaton valamelyest észhez tér de akkor sem ahogy kellene



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 15:10


Krajcsi97 írta: Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!


néha én is tapasztalok ilyet. de aztán kb rájövök, hogy nem éreztem, hogy levettem volna a lábam a kuplungról. tehát, mintha kicsit nyomtam volna még.
mert amúgy akármelyik fokozatban próbálom, hogy megcsúszik-e, nem sikerül.. tehát én azt mondtam én vagyok béna. ráadásul mindig akkor történik, amikor a kormány pont kitakarja a sebességmérőt, vagy a kezem, mert úgy fordulok, és csak azt látom, hogy a fordulat emelkedik, én meg mintha nem mennék.
nem lehet, hogy nálad is ez van?
amennyiben te konkrétan látod egyenesben, hogy a fordulat megkúszik felfelé, de a sebesség nem vele azonos ütemben változik, akkor megcsúszhat. a 3. és 5. fokozat pont necces ilyen szempontból. ugye akkor rizikós amikor megjön a nagyobb nyomaték.
ami esetleg még lehet, hogy a DSC azt érzékeli, hogy a kerék kipörög csúszik, így nem ad annyi vonóerőt. de azt meg jelezné a műszerfalon.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz Krajcsi97

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. március 15. péntek, 10:24


Sziazstok!
Nekem is hasonló problémám van..Adott e39 530d. Leginkább ötödikbe de harmadikba is elő elő fordul, hogy nagy gázadásnál 1500-1800as fordulatig olyat produkál az autó, mint amikor csúsztatja az ember a kuplungot, aztán hirtelen erőre kap 1800 felett. Gondoltam kuplungra, kuplung tárcsára de hátha itt van jobban hozzáértő, mint én. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. március 15. péntek, 10:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2019. január 30. szerda, 21:47


boticselly írta:
YELLOW írta:
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!


van benne kettőstömegű, BMW-ben elég rég...
de nem amiatt csúszik, egyszerűen már csak xar a kuplung. ha szerencséd van nem kell kettőstömegűt cserélni. de ha már annyi a km, akkor célszerű együtt, mert azért megspórolsz egy szerelést.

boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 30. szerda, 20:39


YELLOW írta:
boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.


Hello Sajnos nem segített a próba, igy csere lessz belőle. Tudnátok segíteni? vajon van benne, Kettős tömegű ? Mert az baromi drága!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2019. január 28. hétfő, 06:59


boticselly írta: Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!


hát elvileg van egy olyan trükk, hogy felpörgeted 2-es fokozatban majdnem leszabályzásig (nem kell hirtelen,csak , hogy ne csússzon meg a kuplung), majd elveszed a gázt és hagyod a motorféket, majd olyan 4000 fordulatnál rárúgsz a kuplungra. vagy kinyomod finoman és hirtelen felengeded. állítólag van valami után állító. de ha már nagyon kopott, akkor nem segít.

boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 17:26


Sziasztok! egy BMW E60-om van. az a gond vele hogy csuszik a kuplung. Ha nyomom hirtelen a gázt fel pörög mintha üresbe volna és nem bir menni, finoman tudok csak járni vele! az lenne a kérdésem nem lehetne állítatni műszerrel, vagy cseréltetnem kellene? Köszi a választ!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 11. péntek, 08:38


Sziasztok!

Nekem is hasonló a gond, alacsonyabb fokozatokon amikor berakom felengedem a kuplungot, akkor hátul mintha bedobtak volna a csomagtartóba egy zsákot. Mintha egy mélynyomó lenne ott. De csak akkor és egyet. Ha nagyon finoman engedem fel, akkor nem hallom a hangot. Difi tartó szilent lehet ez is?