vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 23:35


YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.


én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka ) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.

visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?



már megint én esküszöm nem kötözködésből, de nem értem mi köze van a kardán hosszának ehhez. egy nagy merev acéldarab. rányomod a nyomatékot az egyik oldalon, ugyanazt kapod a másik végén


látom szövegértelmezési gond még mindig van nem tudom van-e köze, nem is állítottam, hogy biztos úgy van... amúgy zsír az avatar...gratulálok


1. mondtam, h nem kotozkodesbol
2. Te leirtad, hogy nem biztos, hogy igy van, en leirtam, hogy szerintem biztos, hogy nem igy van, ergo ertelmezesi problemaim vannak?
3. köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 23:30


vsop14 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.


én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka ) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.

visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?



már megint én esküszöm nem kötözködésből, de nem értem mi köze van a kardán hosszának ehhez. egy nagy merev acéldarab. rányomod a nyomatékot az egyik oldalon, ugyanazt kapod a másik végén


látom szövegértelmezési gond még mindig van nem tudom van-e köze, nem is állítottam, hogy biztos úgy van... amúgy zsír az avatar...gratulálok



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 23:26


YELLOW írta:
hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.


én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka ) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.

visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?



már megint én esküszöm nem kötözködésből, de nem értem mi köze van a kardán hosszának ehhez. egy nagy merev acéldarab. rányomod a nyomatékot az egyik oldalon, ugyanazt kapod a másik végén, rögtön, nincs késleltetés



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 23:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 23:19


hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.


én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka ) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.

visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 22:34


Van skennered?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 22:32


Vegyétek meg az e havi Auto Bild-et. Abban van szétkapva egy alsó kategóriás e46 és írnak a kuplungról is.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 21:27


hil idézd már be légyszíves, én is kivi vagyok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:17


[quote="hil"]
YELLOW írta:
GAB írta:

nem tudom alátámasztani, mert nem vagyok szerelő, de a manuális váltós hátsókerekes kardános autóknál szerintem mindegyiknél ilyen. pont az okozhatja a problémát, hogy alacsony fordulatról indulunk (pl buszok is), mert van nyomaték.



A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.



mit is mondtak a szervízben? lusta vok visszakeresni... jó nekem a félegészség


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:01


[quote="YELLOW"]
GAB írta:

nem tudom alátámasztani, mert nem vagyok szerelő, de a manuális váltós hátsókerekes kardános autóknál szerintem mindegyiknél ilyen. pont az okozhatja a problémát, hogy alacsony fordulatról indulunk (pl buszok is), mert van nyomaték.



A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.



bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 18:46


Tiba írta: Gondolkodom, tehát vagyok. A buta szőkék nem gondolkodnak, tehát
nincsenek. A haverom erre azt mondta õ intelligens szőkével jár. Ha egy
intelligens szőke a haverommal jár, akkor az buta. De buta szőkék nem
léteznek, így a haverom sem jár senkivel.
KÖVETKEZTETÉS: A haverom buzi.






Ebből OFF lesz de nemtéma
Másik:
Yellow ezt megkaptad de ne vedd magadra... hejj jót röhögtem



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 18:47

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 18:42


Gondolkodom, tehát vagyok. A buta szőkék nem gondolkodnak, tehát
nincsenek. A haverom erre azt mondta õ intelligens szőkével jár. Ha egy
intelligens szőke a haverommal jár, akkor az buta. De buta szőkék nem
léteznek, így a haverom sem jár senkivel.
KÖVETKEZTETÉS: A haverom buzi.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 18:42

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 18:32


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
mielőtt kiragadsz részleteket leírtam, hogy nem vagyok szerelő, csak feltételezem, előre szóltam. a kuplung szétkapcsolási szakasz úgymond, jóval kisebb, én úgy vettem észre az eddigi BMW-knél amit vezettem.
a másik amit kiragadtál, azt meg abból vontam le, hogy buszokon szoktam érezni ugyanolyan berángást (új buszokon is), mint néha a BMW-ken...
kicsit érzésre és hangban olyan az ütem, mint a rallye autók turbólefújó szelepe.
de mondom ezt csak megfigyelésre alapozom, és nem okoskodom vele, de ezt közöltem a legelején.


Írtam, hogy egyértelmű

Tehát a busz azért rángat mert hátul hajt és kardános.
Ami kardános és hátul hajt az mind rángat, még ha új is.
A BMW hátul hajt és kardános, tehát Busz.
Akkor mi, buszsofőrök nem tudjuk normálisan felengedni a kuplungot, azért rángat, de ha mégis megtanulnánk, akkor is rángatna, mert kardános és hátul hajt, és mellesleg olyan mint egy busz.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 18:32

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 18:28


YELLOW írta:
mielőtt kiragadsz részleteket leírtam, hogy nem vagyok szerelő, csak feltételezem, előre szóltam. a kuplung szétkapcsolási szakasz úgymond, jóval kisebb, én úgy vettem észre az eddigi BMW-knél amit vezettem.
a másik amit kiragadtál, azt meg abból vontam le, hogy buszokon szoktam érezni ugyanolyan berángást (új buszokon is), mint néha a BMW-ken...
kicsit érzésre és hangban olyan az ütem, mint a rallye autók turbólefújó szelepe.
de mondom ezt csak megfigyelésre alapozom, és nem okoskodom vele, de ezt közöltem a legelején.


Írtam, hogy egyértelmű

Tehát a busz azért rángat mert hátul hajt és kardános.
Ami kardános és hátul hajt az mind rángat, még ha új is.
A BMW hátul hajt és kardános, tehát Busz.
Akkor mi, buszsofőrök nem tudjuk normálisan felengedni a kuplungot, azért rángat, de ha mégis megtanulnánk, akkor is rángatna, mert kardános és hátul hajt, és mellesleg olyan mint egy busz.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 18:21


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: és éppen ezért rángat, mivel a kihajtás és a hajtott kerekek között túl nagy az út és mire felépül a nyomaték, addig ilyen.


Egyértelmű


YELLOW írta:
egyik probléma szerintem, hogy a teljes szétkapcsolás, és zárás közötti út az elég pici és sokan nem tudják olyan finoman kezelni a kuplungot. szerinten itt lehet a kutya elásva.



Persze



mielőtt kiragadsz részleteket leírtam, hogy nem vagyok szerelő, csak feltételezem, előre szóltam. a kuplung szétkapcsolási szakasz úgymond, jóval kisebb, én úgy vettem észre az eddigi BMW-knél amit vezettem.
a másik amit kiragadtál, azt meg abból vontam le, hogy buszokon szoktam érezni ugyanolyan berángást (új buszokon is), mint néha a BMW-ken...
kicsit érzésre és hangban olyan az ütem, mint a rallye autók turbólefújó szelepe.
de mondom ezt csak megfigyelésre alapozom, és nem okoskodom vele, de ezt közöltem a legelején.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 18:09


YELLOW írta: és éppen ezért rángat, mivel a kihajtás és a hajtott kerekek között túl nagy az út és mire felépül a nyomaték, addig ilyen.


Egyértelmű


YELLOW írta:
egyik probléma szerintem, hogy a teljes szétkapcsolás, és zárás közötti út az elég pici és sokan nem tudják olyan finoman kezelni a kuplungot. szerinten itt lehet a kutya elásva.



Persze