
- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E39
- Kivitel: Touring
- Modell: 530d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2010. június 01. kedd, 23:35
YELLOW írta:vsop14 írta:YELLOW írta:hil írta:
A buszok mostanra általában nem automata váltósak? Ott a hydrokuplung nem tud rángatást okozni. Régen, teherautóknál, buszoknál gyakori volt az ilyen kézi váltóval, ott többnyire az volt a baj, hogy a kuplung volt rosszul beállítva. Volt is szerelő nyílás a kuplung házon, ahol a lamellákat külön-külön lehetett/kellett beállítani. Én egyszer már megírtam, hogy nekem BMW szervízben mit mondtak okként erre a rángatásra (ha ők hazudtak, akkor én is), nem írnám le mégegyszer, de lehet benne igazság.
én is azt írtam, hogy a manuális váltós buszoknél... a helyi várpsi buszok automaták mostanában, a sok váltás miatt, amolyan buszsofőr kímélő
vannak ezek a credo buszok (részben magyar lehet ez az oka) amiki manuálok, de azok is elég érdekesen mennek, sőt azok hasonlítanak a legjobban a bmw-s jelenségre. sokat buszozok
ráadásul ezeknek igen nagy kardán tengelyük van, így megint csak a józan parasztival ugyanarra jutok. amúyg ezek a credo-k marha jól mennek, asszem volvo moci van bennük.
visszaolvastam, de nem találtam az írásod a szervizes dologról... vagy másik topic-ba írtad?
már megint énesküszöm nem kötözködésből, de nem értem mi köze van a kardán hosszának ehhez. egy nagy merev acéldarab. rányomod a nyomatékot az egyik oldalon, ugyanazt kapod a másik végén
látom szövegértelmezési gond még mindig vannem tudom van-e köze, nem is állítottam, hogy biztos úgy van... amúgy zsír az avatar...gratulálok
1. mondtam, h nem kotozkodesbol
2. Te leirtad, hogy nem biztos, hogy igy van, en leirtam, hogy szerintem biztos, hogy nem igy van, ergo ertelmezesi problemaim vannak?
3. köszi