autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Cseccci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2014. február 20. csütörtök, 08:46


utomi írta:
Hammon írta:
YELLOW írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Érdemben senki nem tudott segíteni, ide is leírom hátha volt valakinek ilyen tapasztalata:

E46 320D 136 LE 1999 12.. Adagoló hibával vettem. A hibajelenség azt mutatta,hogy az elektronika ment benne tönkre. Megjavítottam. Mielőtt összeraktuk kicseréltük az elfordulás érzékelőt, mert nem kommunikált. Összes vákumcsövet kicseréltük, mert eléggé ramaty állapotban voltak.Összeszerelés után az autó tökéletesen megy........max 3km-ig. Utána leszabályozza a turbót.Az ismerős szétteszi a kezét, nincs több ideje foglalkozni vele(beszél össze-vissza) semmi gond, ez már neki sok.Olvasgatok beszéltem 1-2 320D tulajjal, javasolják,hogy a csöveket nézzem meg rajta van-e az összes szenzoron. Mindenütt rajta van.A turbónál lévő"labda" rudazata gázadásra nem reagált semmit. Indításnál bement, leállításnál kijött, de azon kívül semmi.Az összes szenzort leellenőriztem, kiderült, hogy a turbó előtti nem szelel.Az EGR-nél lévő viszont igen.Átcseréltem a kettőt,(egr- vákumcsövét lezártam).A szívócsonk hátulján lévő szelepet is leszedtem, kitisztítottam, de semmi javulás.Az autóval 2-3 km-t lehet menni rendesen, utána leszabályoz. Nem BMW progival nézve a turbó töltése 2,2-2,6. A turbó tavaly lett felújítva. Megakadtam.Nincs több ötletem.
Leállítás,újraindítás után tökéletes megint. Egy darabig.M0-án jöttem vele tempomattal és érezni lehetett,hogy 3-5 km-ként dolgozik rendesen, majd elgyengül megint.

5.-ben kb 60-nál lepadlózva nem megy fel a fogyasztásmérőm 10-12L fölé.

Lehet ez légtömegmérő?

Köszönöm a tanácsokat!


nem vagyok dízeles, de annak a turbo szabályzónak folyamatosan kellene szabályozni szerintem. ott valami vákuum nem jelenik meg, csak már egy szint felett, de nincs köztes szabályzás. vagy dugulás vagy nem tom. ha cseréltél ott minden csövet, akkor nem értem. esetleg szorul a szabályzó.


Hancurozo fórumtárs felajánlotta,ha minden jól megy szombaton összehasonlítsuk a két motoron működő dolgokat,próbára lecseréljük,és remélhetőleg meg lesz a hiba....


Sziasztok!

Hasonló problémával küzdök. Mi lett a megoldás? Olvastam olyanokat, hogy az EGR körül van valamilyen szenzor ami okozhat ilyet.

Üdv!

T.


Sziasztok

Azert en megneznem az uzemanyagszivatyutt is. Nekem is hasonlo problemam volt.

Udv!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz utomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 16:16


Hammon írta:
YELLOW írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Érdemben senki nem tudott segíteni, ide is leírom hátha volt valakinek ilyen tapasztalata:

E46 320D 136 LE 1999 12.. Adagoló hibával vettem. A hibajelenség azt mutatta,hogy az elektronika ment benne tönkre. Megjavítottam. Mielőtt összeraktuk kicseréltük az elfordulás érzékelőt, mert nem kommunikált. Összes vákumcsövet kicseréltük, mert eléggé ramaty állapotban voltak.Összeszerelés után az autó tökéletesen megy........max 3km-ig. Utána leszabályozza a turbót.Az ismerős szétteszi a kezét, nincs több ideje foglalkozni vele(beszél össze-vissza) semmi gond, ez már neki sok.Olvasgatok beszéltem 1-2 320D tulajjal, javasolják,hogy a csöveket nézzem meg rajta van-e az összes szenzoron. Mindenütt rajta van.A turbónál lévő"labda" rudazata gázadásra nem reagált semmit. Indításnál bement, leállításnál kijött, de azon kívül semmi.Az összes szenzort leellenőriztem, kiderült, hogy a turbó előtti nem szelel.Az EGR-nél lévő viszont igen.Átcseréltem a kettőt,(egr- vákumcsövét lezártam).A szívócsonk hátulján lévő szelepet is leszedtem, kitisztítottam, de semmi javulás.Az autóval 2-3 km-t lehet menni rendesen, utána leszabályoz. Nem BMW progival nézve a turbó töltése 2,2-2,6. A turbó tavaly lett felújítva. Megakadtam.Nincs több ötletem.
Leállítás,újraindítás után tökéletes megint. Egy darabig.M0-án jöttem vele tempomattal és érezni lehetett,hogy 3-5 km-ként dolgozik rendesen, majd elgyengül megint.

5.-ben kb 60-nál lepadlózva nem megy fel a fogyasztásmérőm 10-12L fölé.

Lehet ez légtömegmérő?

Köszönöm a tanácsokat!


nem vagyok dízeles, de annak a turbo szabályzónak folyamatosan kellene szabályozni szerintem. ott valami vákuum nem jelenik meg, csak már egy szint felett, de nincs köztes szabályzás. vagy dugulás vagy nem tom. ha cseréltél ott minden csövet, akkor nem értem. esetleg szorul a szabályzó.


Hancurozo fórumtárs felajánlotta,ha minden jól megy szombaton összehasonlítsuk a két motoron működő dolgokat,próbára lecseréljük,és remélhetőleg meg lesz a hiba....


Sziasztok!

Hasonló problémával küzdök. Mi lett a megoldás? Olvastam olyanokat, hogy az EGR körül van valamilyen szenzor ami okozhat ilyet.

Üdv!

T.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 09:30


YELLOW írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Érdemben senki nem tudott segíteni, ide is leírom hátha volt valakinek ilyen tapasztalata:

E46 320D 136 LE 1999 12.. Adagoló hibával vettem. A hibajelenség azt mutatta,hogy az elektronika ment benne tönkre. Megjavítottam. Mielőtt összeraktuk kicseréltük az elfordulás érzékelőt, mert nem kommunikált. Összes vákumcsövet kicseréltük, mert eléggé ramaty állapotban voltak.Összeszerelés után az autó tökéletesen megy........max 3km-ig. Utána leszabályozza a turbót.Az ismerős szétteszi a kezét, nincs több ideje foglalkozni vele(beszél össze-vissza) semmi gond, ez már neki sok.Olvasgatok beszéltem 1-2 320D tulajjal, javasolják,hogy a csöveket nézzem meg rajta van-e az összes szenzoron. Mindenütt rajta van.A turbónál lévő"labda" rudazata gázadásra nem reagált semmit. Indításnál bement, leállításnál kijött, de azon kívül semmi.Az összes szenzort leellenőriztem, kiderült, hogy a turbó előtti nem szelel.Az EGR-nél lévő viszont igen.Átcseréltem a kettőt,(egr- vákumcsövét lezártam).A szívócsonk hátulján lévő szelepet is leszedtem, kitisztítottam, de semmi javulás.Az autóval 2-3 km-t lehet menni rendesen, utána leszabályoz. Nem BMW progival nézve a turbó töltése 2,2-2,6. A turbó tavaly lett felújítva. Megakadtam.Nincs több ötletem.
Leállítás,újraindítás után tökéletes megint. Egy darabig.M0-án jöttem vele tempomattal és érezni lehetett,hogy 3-5 km-ként dolgozik rendesen, majd elgyengül megint.

5.-ben kb 60-nál lepadlózva nem megy fel a fogyasztásmérőm 10-12L fölé.

Lehet ez légtömegmérő?

Köszönöm a tanácsokat!


nem vagyok dízeles, de annak a turbo szabályzónak folyamatosan kellene szabályozni szerintem. ott valami vákuum nem jelenik meg, csak már egy szint felett, de nincs köztes szabályzás. vagy dugulás vagy nem tom. ha cseréltél ott minden csövet, akkor nem értem. esetleg szorul a szabályzó.


Hancurozo fórumtárs felajánlotta,ha minden jól megy szombaton összehasonlítsuk a két motoron működő dolgokat,próbára lecseréljük,és remélhetőleg meg lesz a hiba....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 09:13


Hammon írta: Sziasztok!

Érdemben senki nem tudott segíteni, ide is leírom hátha volt valakinek ilyen tapasztalata:

E46 320D 136 LE 1999 12.. Adagoló hibával vettem. A hibajelenség azt mutatta,hogy az elektronika ment benne tönkre. Megjavítottam. Mielőtt összeraktuk kicseréltük az elfordulás érzékelőt, mert nem kommunikált. Összes vákumcsövet kicseréltük, mert eléggé ramaty állapotban voltak.Összeszerelés után az autó tökéletesen megy........max 3km-ig. Utána leszabályozza a turbót.Az ismerős szétteszi a kezét, nincs több ideje foglalkozni vele(beszél össze-vissza) semmi gond, ez már neki sok.Olvasgatok beszéltem 1-2 320D tulajjal, javasolják,hogy a csöveket nézzem meg rajta van-e az összes szenzoron. Mindenütt rajta van.A turbónál lévő"labda" rudazata gázadásra nem reagált semmit. Indításnál bement, leállításnál kijött, de azon kívül semmi.Az összes szenzort leellenőriztem, kiderült, hogy a turbó előtti nem szelel.Az EGR-nél lévő viszont igen.Átcseréltem a kettőt,(egr- vákumcsövét lezártam).A szívócsonk hátulján lévő szelepet is leszedtem, kitisztítottam, de semmi javulás.Az autóval 2-3 km-t lehet menni rendesen, utána leszabályoz. Nem BMW progival nézve a turbó töltése 2,2-2,6. A turbó tavaly lett felújítva. Megakadtam.Nincs több ötletem.
Leállítás,újraindítás után tökéletes megint. Egy darabig.M0-án jöttem vele tempomattal és érezni lehetett,hogy 3-5 km-ként dolgozik rendesen, majd elgyengül megint.

5.-ben kb 60-nál lepadlózva nem megy fel a fogyasztásmérőm 10-12L fölé.

Lehet ez légtömegmérő?

Köszönöm a tanácsokat!


nem vagyok dízeles, de annak a turbo szabályzónak folyamatosan kellene szabályozni szerintem. ott valami vákuum nem jelenik meg, csak már egy szint felett, de nincs köztes szabályzás. vagy dugulás vagy nem tom. ha cseréltél ott minden csövet, akkor nem értem. esetleg szorul a szabályzó.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 08:19


Sziasztok!

Érdemben senki nem tudott segíteni, ide is leírom hátha volt valakinek ilyen tapasztalata:

E46 320D 136 LE 1999 12.. Adagoló hibával vettem. A hibajelenség azt mutatta,hogy az elektronika ment benne tönkre. Megjavítottam. Mielőtt összeraktuk kicseréltük az elfordulás érzékelőt, mert nem kommunikált. Összes vákumcsövet kicseréltük, mert eléggé ramaty állapotban voltak.Összeszerelés után az autó tökéletesen megy........max 3km-ig. Utána leszabályozza a turbót.Az ismerős szétteszi a kezét, nincs több ideje foglalkozni vele(beszél össze-vissza) semmi gond, ez már neki sok.Olvasgatok beszéltem 1-2 320D tulajjal, javasolják,hogy a csöveket nézzem meg rajta van-e az összes szenzoron. Mindenütt rajta van.A turbónál lévő"labda" rudazata gázadásra nem reagált semmit. Indításnál bement, leállításnál kijött, de azon kívül semmi.Az összes szenzort leellenőriztem, kiderült, hogy a turbó előtti nem szelel.Az EGR-nél lévő viszont igen.Átcseréltem a kettőt,(egr- vákumcsövét lezártam).A szívócsonk hátulján lévő szelepet is leszedtem, kitisztítottam, de semmi javulás.Az autóval 2-3 km-t lehet menni rendesen, utána leszabályoz. Nem BMW progival nézve a turbó töltése 2,2-2,6. A turbó tavaly lett felújítva. Megakadtam.Nincs több ötletem.
Leállítás,újraindítás után tökéletes megint. Egy darabig.M0-án jöttem vele tempomattal és érezni lehetett,hogy 3-5 km-ként dolgozik rendesen, majd elgyengül megint.

5.-ben kb 60-nál lepadlózva nem megy fel a fogyasztásmérőm 10-12L fölé.

Lehet ez légtömegmérő?

Köszönöm a tanácsokat!

Robi1201
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz Robi1201

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. január 17. péntek, 07:02


Most reggel viszem szerelohoz a kis Lovamat es remelem a legt.merovel lesz baj.
Ha ugyan azt a tipusu megegyezo sorsz. legt.merot veszem akkor kell-e szoftveresen ...


kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. december 30. hétfő, 18:07


Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


BC mennyi fogyasztást ír? Gyertyákat próbaképp meglested nem kokszosak?

Nyáron 7.5 volt ősz óta 8.2 ir ki de akárhogy finomkodtam nem megy lejebb(szeptemberben pedig hosszú úton voltunk) Hát a gyertyát is meg kéne néznem igaz a kereskedő előtte cserélte,de gondolom valami olcsó mocskot tett bele
Ja meg néha szabályosan fuldoklik alig akar gyorsulni néha meg mint a rakéta
Na még valami ha indulok előtte szoktam néhány percig járatni és ojankor beleszimatolok a gázba benzinszagot érzek




A gyertyát a gyertyakép miatt kellene meglesned, hogy milyen?!



Hidegen tolja a benyát nekem is rendesen, mivel ugye dúsnak kell lenni a keveréknek.
Nekem per pillanat 10.2 L/100 km amit ír a BC csak városban, és nem aggódok!
Öreg 8 szelepes 1.9 motor 1300 kg kasznival, de ettől még nagyon szeretem mert nyomatékos és forgatva gyönyörű a hangja, azért csak BMW kérem...

No cseréltem tömegméröt német utángyártottat(most megköveznek)szerintem jó lett!
Karácsonyi kiránduláskor beletoltam 600 km normálisan gyorsult indult is hidegen melegen!! sztem az volt a ludas De azért a gyertyákat is megnézem ebbe a tavaszias idöbe



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 06:34


kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


BC mennyi fogyasztást ír? Gyertyákat próbaképp meglested nem kokszosak?

Nyáron 7.5 volt ősz óta 8.2 ir ki de akárhogy finomkodtam nem megy lejebb(szeptemberben pedig hosszú úton voltunk) Hát a gyertyát is meg kéne néznem igaz a kereskedő előtte cserélte,de gondolom valami olcsó mocskot tett bele
Ja meg néha szabályosan fuldoklik alig akar gyorsulni néha meg mint a rakéta
Na még valami ha indulok előtte szoktam néhány percig járatni és ojankor beleszimatolok a gázba benzinszagot érzek




A gyertyát a gyertyakép miatt kellene meglesned, hogy milyen?!



Hidegen tolja a benyát nekem is rendesen, mivel ugye dúsnak kell lenni a keveréknek.
Nekem per pillanat 10.2 L/100 km amit ír a BC csak városban, és nem aggódok!
Öreg 8 szelepes 1.9 motor 1300 kg kasznival, de ettől még nagyon szeretem mert nyomatékos és forgatva gyönyörű a hangja, azért csak BMW kérem...

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 19:30


Pocses írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


BC mennyi fogyasztást ír? Gyertyákat próbaképp meglested nem kokszosak?

Nyáron 7.5 volt ősz óta 8.2 ir ki de akárhogy finomkodtam nem megy lejebb(szeptemberben pedig hosszú úton voltunk) Hát a gyertyát is meg kéne néznem igaz a kereskedő előtte cserélte,de gondolom valami olcsó mocskot tett bele
Ja meg néha szabályosan fuldoklik alig akar gyorsulni néha meg mint a rakéta
Na még valami ha indulok előtte szoktam néhány percig járatni és ojankor beleszimatolok a gázba benzinszagot érzek




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. december 21. szombat, 19:38

hriazikc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz hriazikc

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 16:50


Sziasztok,

E46 316i-hez (N40B16A) van új, eladó légtömegmérőm áron alul, ha valakit érdekel jelezze.

Üdv,
Csaba

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 22:01


kalmaristi írta:
Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


BC mennyi fogyasztást ír? Gyertyákat próbaképp meglested nem kokszosak?

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 20:11


Pocses írta:
kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

Tudod valamelyik nap irtam melegen nem akart beindulni Igy most végiggondolva meleg a motor és -40 et érzékel és úgy tolja bele a benzint hát nem csoda ha nem akar indulni


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 19:15


kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Hát igen a légmennyiségmérő ha hibás akkor kettőféleképp vagy szerény keveréket produkál, vagy dúsat ugye attól függően mennyi beáramló levegőt mér.
Nekem nagyon elszegényítette a keveréket hidegen menni sem akart.
De diaggal simán látszott a műszer hibája.
Megint említeném nekem a csati lehúzása vs átlagot számol próba nem vált be, teljesen "meghülyült" ekkor a motor.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 18:47


kalmaristi írta:
Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!


Nincs hozzá köze. (ha onnan kapná a jelet akkor ott is a BC adatot adná) A 320d-ben biztos, hogy a légtömegmérőben van. Ami a kezemben volt autó, azokban is ott volt. Keress másik szerelőt. (vagy valamelyik cimborától kérj kölcsön légtömegmérőt, kiszűrni a kábelszakadást)

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 18:35


Tano írta:
kalmaristi írta: Üdv!
Azt szeretném kérdezni valaki tudja a motorvezérlés honnan veszi a beszívott levegő hőmérsékletének adatát?
Ma diagra kötöttük a gépet A BC -3 C mutatott üzemmeleg motornál a vezérlő -41 szerint
adagolja a benzint


Általában a légtömegmérőbe van integrálva, vagy pedig a beömlőre van rátéve néhány motortípusnál. Milyen típusú a motorvezérlőd? A WDS-ben meg tudod keresni hogy a tiedben melyik változat van.

Köszi!
Csak a BC jeladóját akarják kicserélni! De itt régebben olvastam valahol hogy a motorvezérlés nem arról kapja a jelet!!